Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- وجود دستگاه آیودی در رحم
سلام ببخشید خانم دکتر اگر شخصی با وجود دستگاه آیودی باردار بشه آیا امکانش هست دستگاه آیودی توسط جنین بلعیده بشه یا به جنین آسیب بزنه؟ جوری هست که نمیتونن دستگاه رو خارج کنن.
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- قرص سیبل
سلام خانم دکتر من برای نامنظمی پریودی سیبل مصرف میکنم ۱۷ سالمه دیشب این قرص را ساعت ۱۰مصرف کردم و امروز حالت تهوع و کمی دل درد دارم میخواستم بدونم برای قرص و باید به پزشک مراجعه کنم یا نه؟
- آیا قرص کابرگولبن پریود راعقب میندازه
قرص
- اکوژن چیست
- لطفا پاسخ سریع بدین
سلام دکتر خسته نباشی من سزارین کردم که حدود یه ماه است ولی به اندازه یه عدد بخیه چسب نگرفته الان باید چکار کنم راهنمایی کنید یه دارویی یه چیزی که اون یه بخیه که چسب نگرفته اونم چسب بگیره ممنونم
- پزشکی ونازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من عکس رنگی گرفتم توش نوشته نمای فیکس همراه با جابجایی لوله چپ به upward مطرح کننده peritubal adhesion چپ رویت میگردد یعنی چی مشکلم چیه باید لاپاراسکوپی کنم میخواستم آی یو آی انجام بدم که اینجوری شد
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال
- مایع آمینیوتیک
سلام خانم دکتر . من هفته۳۸ هستم. چندروز پیش بخاطر حرکت جنین رفتم بیمارستان گلسار که شما منو فرستادید واسه سونو بیوفیزیکال و.... خداروشکر همچی خوب بود و من مرخص شدم .تو سونو زده بود مایع آمنیوتیک حداقل نرمال۹۹mm. حالا من نگرانم که همینجور کم نشه اب کیسه ابم.زایمان طبیعیم ۱۵ آبان هستش.که ۱۴ قراره بیام پیش شما چک بشم . بنظرتون چیکارکنم این حجم مایع فعلا خوبه؟؟
- اقدام برای بارداری 👶
سلام دکترجان وقتتون بخیرتنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان دارم تیروئید کم کاردارم لووکسین 50میخورم برای رفلاکس معده قرص پنتوپرازول 20میخورم مشکلی نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟امروز رفتم دکترتیرویید قرص ویتامین E100بهم داده، ویتامین ب6داده ،قرص کلرفنیرامین 4میلی گرم داده ،کلیدینیوم 2/5 داده ،شربت دیفن هیدرامین هم داده ضرر نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص مدروکسی پروژسترون نمیخورم خیلی اذیتم میکنه همیشه دردپریدی دارم تا6ماه خوردم ممنون ازجوابتون
- بی تحرکی جنین
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم علت بی تحرکی جنین چیه؟ ایا اگر در ماههای اخر بارداری عفونت قارچی داشته باشی و علاوه برا انتی بیوتیک دکتر تجویز که از اب و جوش شیرین برای شستشو استفاده کنیم اینها برای سلامتی جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر...من چهارشنبه هفته پیش ای یو ای کردم دوروزه سینه هام درد میکنه امکان داره که باردار باشم یا میتونه اثر شیاف پروژسترون باشه یا استرادیول؟؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر اقدام به بارداری کردم،سوزش و عفونت ادراری گرفتم،سر خود اموکسی سیلین و مترونیدازول مصرف کردم،اگه باردار باشم به جنین اسیب میرسونه؟؟؟
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام من رفتم پيش دكتر سونو وآزمايش انجام دادم و گفت شما تنبلي تخمدان داري عادت ماهيانه هم نمي شدم برام واكسن داد اونو زدم خداروشكر ماه قبل پريود شدم و يه دارو بهم داد اسمش دوفاستون بود گفت بعد پريود بخورش اين ماه كه پريود شدم ديروز پريود ام تموم شد و دارو رو دارم مصرف ميكنم نميدونم از ديروز تا حالا كمر درد شديد گرفتم ممنون ميشم جواب بندع رو بدي 🥲
- روزه گرفتن در زمان پریودی
باسلام و عرض ادب آیا روزه گرفتن تاثیر روی پریودی داره ؟اخه دو روزه در زمان پریودی بنده خونریزی قطع میشه بعد چند ساعت راه میوفته و درد شدیدی به همراه داره علت چیه؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- سلام خانم دکتر یک بچه دارم حالا تنبلی گرفتم دکتر بهم قرص مدروکسی و لتراکس داده آیا باردارم میشم
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- بارداری
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر هم داشته باشم بعداز 6سال اقدام کردم 3ماه رژیم گرفتم از روز 3پریودیم لتراکس خوردم وروز 11پریودم دوتا آمپول HCG زدم شب نزدیکی کردم اما باید 21ابان عادت میشدم 18شدم الان میخوام دوباره اقدام کنم روش ای وی اف یا ای یو ای چنده میتونیم انجام بدم وعادت هام هم یبار 21تا 21 یبار 16 تا 16 ماه پیش 21واین ماه 18چیکار کنم
- خونریزی بعد از قطع ناگهانی قرص جلوگیری
سلام من ماه اولی که از قرص جلوگیری استفاده کردم هیچ مشکلی نداشتم نه خونریزی و نه لکه بینی و بعد تموم شدن بسته اول پریود شدم اما بعد شروع بسته دوم که از روز سوم پریودم بود بعد پریود لکه بینی داشتم و قرص قطع کردم الان ۸روزه که خونریزی شدید دارم ۲روزه مفنامیک اسید میخورم ولی هنوز خونریزی دارم باید چیکارکنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکترم برام دوفاستون و لتروزول ویتامین EوD3داده، قبلا قرص دوفاستون استفاده می کردم بعداز قطش پریود میشدم ولی این دفعه نشدم 10روز گذشته تست بی بی چک زدم اول یه خط بود بعد چند ساعت نگاه کردم یه خط خیلی کم رنگ ظاهر شد، از چند روز پیش کمردرد ونوک سينه هام وگاهی کل سينه هام درد میکنه احتمال داره باردارباشم


