Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت درد شکم من از چیست
سلام خانم دکتر من در سونامی یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست و یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ دیده شده که اکوی داخلی و میتواند مطرح کننده همرازیک باشد.هراز گاهی درد خفیف شکم دارم.چهل و شش ساله ودارای دو فرزند هستم.پریودام نامنظم یکساله که جلوگیری ندارم .ولی هنوز باردار نشدم.به نطر شما علت چیه؟خیلی خیلی ممنون که جواب میدهید.یک کیست نابوتین بهدیامتر پنج م م نیز در ناحیه سرویکس مشاهده شد.بازم ممنون.
- احتمال بارداری
با سلام.خانم دکتر من پریود منظمی دارم و هر ماه ۶ ام برج پریود میشم این ماه با لکه بینی شروع شد و من ۸ ام برج بی بی چک گذاشتم و مثبت بود و بعدش سریع رفتم آزمایش دادم و آزمایش بتا هم ۳۱۹ بود. با دکتری که قبل بارداری میرفتم به من گفتن که نیا فعلا زوده که من بعد دو روز چون درد شدید مثل درد پریودی داشتم مراجعه کردم به مطب ازم سونو گرفتن گفتن ساک حاملگی تشکیل شده ولی برای تشخیص زوده هنوز و گفتن یه بتا دیگه بده اگر بالای ۱۵۰۰ بود بارداری که من بعد آزمایش دیدم بتای من شده ۲۷۵ .دکتر بعد دیدن بتا به من گفتن باردار نیستی و منتظر پریود باش میخواستم نظر شما رو بدونم و اینکه من هنوز دل درددارمو نمیدونم چی کار کنم.درد لگن هم بهش اضافه شده. خانم دکتر برای من ۲۵ ام وقت سونو داخلی نوشته بودن به نظرتون سونو انجام بدم یا نظر شمام اینه که بچه ای در کار نیست. آیااین پایین آمده بتانشانه عدم بارداریه
- بیماری زنان
دختر ۱۸ ساله ای هستم بخاطر درد دوران پریودی سونوگرافی انجام دادن و قید شده مختصرمایع آزاد در کلدوساک خلفی دیده شد نگرانم
- واژن
سلام وقت بخیر بنده ۴۳ ساله هستم و سه تا بچه دارم وهرسه رو سزارین اوردم آخرین سزارینم ۹سال پیش بود چندماهی هست که تقریبا نزدیک به ناحیه ی پرینه منتهی از داخل واژنم یه تقریبا مثل ی گوشتیه میاد بیرون و برمیگرده هنگام اجابت هنگام نشستن به توالت خانم دکتر چیکار کنم دلیلش چی میتونه باشه سپاس مخلصانه
- قرص سیبل
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۷ام خرداد وقت پریودیم هست از الان قرص سیبل رو مصرف کنم تا پریود بشم وقتی پریود شدم از روز سوم ب بعد کدوم رنگ قرص باید مصرف بشه؟؟اون زرد ها یا اون هفت تا سفید؟؟؟
- پزشکی
سلام وقت بخیر،۵۳سالمه مجرد هستم در سونوگرافی آمده دانسیته کلسیفیه به قطر۹میلیمتردرادنکس چپ دیدهدمیشودبا توجه به منوپوزبودن بیمارجهت افتراق مناسب تخمدانی این ضایعه ازرحم TVSپیشنهادمیشودآیابررسی لازم است البته نفخ بیش ازحددارملژفا راهنمایی کنیدمتشکرم
- سوال درباره پریود نامنظم و بارداری
سلام..من پریود نامنظم داشتم آزمایش دادم برام قرص پروژسترون تجویز کردم خوب بود اما قرص ها ک تموم شد مجدد نامنظم شده الان دوهفته است پریود نشدم بی بی چک هم زدم منفی بود..امکان بارداری است؟
- علائم بارداری
سلام علائم صد درصدیه اولیه ی بارداری چی هستن ممنون
- سونوگرافی
سلام من تنبلی تخمدان دارم که در جواب سونو گرافی قبلی من اندازه ی تخمدان راست من ۱۴*۵وابعاد تخمدان چپم ۱۲*۶ بوده که این هفته درسونوگرافی من ابعاد تخمدان راستم ۲۷*۲۷ شده و تخمدان چپم با ابعاد ۲۵*۲۴شده و فولیکول رسیده هم دیده نمی شود ممنون میشم جواب بدهید
- سقط
سلام من 24سالمه تودوران نامزدی باردارشدم وباکره هستم مجبوربه سقط شدیم الان سه هفته میگذره ومن خونریزی دارم براقطع شروع به خوردن ال دی کردم دوروزگذشته اماامرودوباره خونریزی شروع شد
- نازایی
سلام من دو سال اقدام به بارداری کردم با وجود سلامت کامل من و همسر باردار نشدم ایا با یه بار ای یو ای باردارم میشم
- خونریزی در بارداری
با سلام بنده هفته هفتم بارداری هستم صبح لکه بینی به صورت لکه های قهوه ای روی لباس زیرم داشتم با توجه به اینکه فردا هم زمان پریودم هست ممکنه این دکه بینی خطرناک باشه
- آبجی
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفته که زگیل تناسلی دارم و باید چند جلسه بیام که خوب بشه ولی به دلیل هزینه های بالا یکم واسم سخته آیا نمیشه با درمان خانگی خوب بشم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید ، من ۲۸ سالم هست و ۳ ساله ازدواج کردم ، ۸ ماه هست برای بارداری اقدام میکنیم ، ولی من تنبلی تخمدان شدید دارم ، در این ۸ ماه با خوردن قرص های کلومیفن و لترزول و متفورمین به نتیجه نرسیدیم ،یعنی فولیکول به حد نرمال رشد نمیکند ، در حال حاضر روزی ۲ عدد متفورمین ، ۲ عدد قرص دارچین ، ۲ عدد ovaboos ، به همراه inofolic مصرف میکنم حدود ۲ ماهی است اما به نتیجه ای نرسیدم ، ساکن تهران هستم ، اما مادرم تعریف شما را خیلی کردن میشه کمکم کنید چه چیزی مصرف کنم برای رشد فولیکول؟ من عکس رنگی هم گرفتم همه چیز خوب بود ،همه آزمایشات هم انجام دادم و خوب بودند ،میشه لطف کنید راهنماییم کنید ؟
- بارداری
سلام من باردارم وقراره دوهفته دیگه برای با سوم سزارین بشم دکترم اصرار داره که لوله بندی را انجام دهد چون بارداری بر ای بارچهارم خطرناک است وکلی بددهنی کرد،خداروشکر من توی این بار داری هیچ گونه مشکلی نداشتم ،خواستم نظرشمارودرمورد لوله بندی بپرسم ایا واقعا سزارین چهارم اینقدرخطرناک است که دکترم می گویید
- نازایی
با سلام من دوره اول کلومفین روزی 2تا مصرف کردم دو دوره کلومفین روزی3 تا با آمپول آلفا مصرف کردم اماپریود شدم آیا این دوره بای ای یو ای بشم ؟
- میخوام باردار بشم شوهرم پسر میخواد چکار کنم
- طول دوره بارداری
سلام.روزتون بخیر طول بارداری براساس آخرین پریود 40 هفته می باشد یا نهایتأ 42 هفته.. البته این مطلب در منابع علمی نوشته بود. حالا اگر کسی تاریخ آخرین پریود را فراموش کرده بود و از طریق سونوگرافی خواست بفهمد که چند وقته است. در روش سونوگرافی بارداری چقد طول میکشد؟
- اومیکرون در بارداری
سلام من ده هفته باردارم آبریزش بینی و سرفه دارم دکتر شربت برم هگزین و آستامینوفن داده .اگه اومیکرون باشه با این داروها خوب میشم برا جنین ضرر نداره اومیکرون
- خارش واژن
باردارم هفته ١٧ بارداري ٢روز احياس خارش روي واژن دارم چه چيزي استفاده كنم


