Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص زنان و زایمان
باسلام من ۴۲سال سن دارم. و سه دوره قرص سیپروترون کامپاندرواستفاده کردم. بعداز اون هم چاق شدم و هم فشارخونم بالامیره. لطفا راهنمایی بفرماید.ممنونم
- انتقال آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم امروز تست دادم عدد 2/5 بود امکان دارد بعد از چهار روز مثبت بشه
- عقب انداختن پریود.
سلام خانم دکتر خدا قوت من بیمار شما هستم ۴۱ سالمه ۶ خرداد باید پریود میشدم که نشدم به دلیل استرس و ..بی بی چک منفی هست ولی به دلیل در پیش داشتن مراسم مهم فعلا نمیخوام پریود بشم الان چه کاری میتونم بکنم تا فعلا عقب بیفته؟ممنون
- قرص گین آپ
سلام من قرص گین آپ مصرف میکنم الان یک هفته از زمان پریودم میگذره و پریود نشدم ممکنه عوارض قرص باشه
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم .
- سقط مکرر
سلام من ۱۱ تا بارداری پوچ داشتم با تخمک اهدایی بازم پوچ شد تمام آزمایش خوب بوده آزمایش کروموزوم و ژنتیک خوب بوده ۴۳ سالمه دکتر گفتن باید چند بار lvf کنین شاید یکی خوب بشه آیا فایده داره
- کیست
سلام تصویر یک کیست یونی لکولار بانمای گرند گلاس به ابعاد44*38*34م م در تخمدان چپ مشتاهده گردید که مطرح کننده کیست هموراژیک است من درحال اقدام به بارداری هستم این کیست خطرناکه؟؟
- ضخیم شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر مادر من ۵۲ سالشونه و تقریبا یه سال بود که پریوداش نامنظم شده بود مثلا دو ماه یه بار میشد یا کم میشد و از ماه پیش که پریود شد و پریودش تموم شد هر روز لک های قهوه ای روی لباس زیرش میدید تا اینکه دو هفته پیش دوباره پریود شد و پریود ده روز طول کشید و تو این ده روز لخته هم دفع میکرد از دیروز پریودش تموم شده و قطع شده سونوگرافی انجام داد و همه چیز نرمال بود فقط زیر این سه مورد خط کشیده بود اکوی میومتریال coarseاست آندومتر به ضخامت۱۲/۶م.م با تغییرات کیستیک ظریف اینترنتی دیده شد(افزایش یافته علیرغم ۱۰ روز خونریزی مداوم) سایز و فعالیت فولیکولار تخمدان ها کاهش یافته است ایا برای این مشکل درمان دارویی وجود داره؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین
- ناباروری
کرایو و فریز رحم چیست
- سلام من قرص چهل گیاه استفادکردم چندرروزلک گوشتی سفیدروم میفته نمیدونم چیه
سلام من لک گوشتی سفیدروم میفته بعدازاستفاده قرص چهل گیاه
- مصرف اشتباه استرادیول بعد انتقال
سلام وقت بخیر من بعد از انتقال جنین اشتباها به جای روزی یک عدد استرادیول دو عدد خوردم تا دو هفته ممکنه تاثیری روی منفی شدن آزمایش بتام بزاره؟خیلی نگرانم
- یاسمین
سلام. وقتتون بخیر. برای پوست قرص راکوتان ، اسپیرونولاکتون و یاسمین مصرف میکنم
اولین دوره مصرف یاسمین رو از روز پنجم پریود شروع کردم و تا الان 18 قرص مصرف کردم. یک سفر زیارتی در پیش دارم و می خواستم بدونم میشه مصرف قرص رو بیشتر از 21 عدد ادامه بدم و تا 16 روز بعدش هم بخورم؟ عوارض این اقدامم زیاده؟
یا اگر همین امروز قطع کنم چقد احتمال داره که خیلی زود مثلا فردا پریود بشم؟
ممنون - قطع پریودی
سلام خسته نباشید من تو یک ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر قرص دوفامد داد متاسفانه یادم رفت یه شب بخورم و لکه شروع شد به خاطر همین قرص ال دی خوردم دیدم فایده نداره دوباره رفتم دکتر قرص سیبل داد بعد از دو روز هنو لکه میاد حدودا ۲۰ روزی میشه که لکه ام چیکار باید بکنم ادامه بدم قرص سیبل رو قطع میشه ؟؟
- پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟
- قندخون قبل بارداری
سلام من میخوام باردار بشم آزمایشات قبل بارداری دادم قندخونم ۹۵هستش ایا زیاده ؟
- هماتوم پری ساک
همایون پری ساک ضربه به جنین می زند ؟
- خارش
سلام خسته نباشید..علت خارش واژن چیه میشه لطف کنیدبهم بگیدچیکارکنم؟ممنون میشم
- وجود ضایعه اکوژن سالید به سایز13*30در حفره لگنی چیست ایا خطرناک است
- برای رشد قدی ، و پیشگیری از پریودی دختر۱۳ ساله
سلام خانم دکتر ، خداقوت،،، من یه دختر ۱۳ دارم که قدش نسبت به مسن سالهای تقریبا ۱۰سانتی متر کوتاه تر است و از طرف دیگه به بلوغ هم رسیده،،، یکی از همسالانش از یکسال پیش آمپول واریوپپتیل را مهی یکبار تزریق کرده و این موضوع باعث شده که قد بکشد،،، حال سوال من اینه که آیا برای دختر ۱۳ ساله ی من که به بلوغ رسید، و دوره های ماهیانه دارد،، میشه از این آمپول که مانع پریودی در دختران و زنان می شود،،برای دخترم استفاده کنم ،، جهت افزایش رشد قدی اش، چون جهش رشدی دختران معمولا در سن ۱۳ تا ۱۵ سالگی هستش،،، باوجود اینکه دوره ی ماهیانه دارد،، اگر از آمپول فوق استفاده کند، و دوره ۶ای پریودی اش قطع شود،،، بعدها برایش مشکلی ایجاد نمی شود،،، آیا اگه دوره ی پریودی اش قطع شود،، روند رشدش افزایش پیدا میکند،،،
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.


