Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط بدون خونریزی
سلام من قرص با امپول برای سقط انجام دادم اما الان لکه بینی دارم سونو هم انجام دادم گفتن حاملگی دفرمه هست من باید چیکار کنم
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین من الان ۶ماه اقدام به بارداری کردم با مشورت دکترم ایشون سه بار یعنی هر ماه کلی دارو و آمپول بهم می دن ولی همراه که برا معاینه میرم می گن تخمک نداری اصلا تخمدانات هیج حرکتی ندارن الان از۱۴پریودم قرص مدروفم ۵ دادن می خواستم بدونم علت این که تخمک گذاری نمیشه چی می تونه باشه
- سلام بنده بارداری خارج از رحم در کانال سرویکال داشتم که ۷ هفته سقط شد.الان در سونوگرافی توده ی اکوژن باضخامت ۱۳ میلی متر دیده شد.خطرناکه؟
- کانون کلسیفیه کوچک به قطر 4mmدر پارانشیم تخمدان راست
سمت راست شکمم سفت شده
- تاخیر در قاعدگی
سلام ماه گذشته آنفولانزا گرفتم وکلی آنتی بیوتیک مصرف کردم آزیترومایسین آمپول پنی سیلین وامپول بتامتازون ونابروکسن ژلوفن وانتی هیستامین نوربیون زدم بعد دوهفته بعد دیسک کمرم دردش شروع شد پیروکسیکام تیزانیدین ومسکن خوردم الان ۳ روز عقب انداختن بیبی چک منفی بود ولی آزمایش خون ندادم ازعوارض داروهاس چون ۴۷ سالمه واصلا بچه نمیخوام وجلوگیری طبیعی داشتم خیلی نگرانم
- جواب سنوگرافی
سلام تصویر یک mass هترواکو حاوی نواحی اکوژن و نیز نواحی هایپواکو . دارای dot-dash pattern به ابعاد تقریبی 11698mm در میدلاین شکم بالای مثانه که تا محاذات امبلیکال گسترش یافته است میخواستم بدونم امکانش هس تومور سرطانی باشد
- کم تکون خوردن جنین
سلام هفته۲۲ بارداری هستماز هفته ۲۰ خوب تکونای جنینو حس میکردم از دیروز خیلی کم شده نگرانم. سونوهای اخیرم خوب بود. از هفته چندم خیلی باید به حرکاتش دقت کرد؟
- زگیل
شما رشت هستيد؟
- میر متر هتروژن ادنومیوزیس رحیم بزرگ
سلام من چکار باید بکنم
- ممکنه باردار باشم؟
سلام خسته نباشید.ممکن هست باردار باشم ولی پریود کامل هم بشم؟؟
- با قرص اوژانسی میشه بچه سخت کرد
سلام من باردارم ۴ هفتس و در عین بارداری ۲ عدد قرص اوژانسی خوردم آیا باعث سقط جنین میشه ؟
- قرص پردنیزولون
سلام. دو هفته ای هست قرص یک چهارم پردنیزولون ۵۰ بعد از صبحانه میخورم و توی این دوهفته لکه بینی دارم.ایا باید قرص رو قطع کنم یا ضرری نداره؟ ۱۷ روز از قرص باقی مونده؟
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- سلام من ۲سال بچه دارنمیشم
- سونوگرافی
در سونوگرافی بنده نوشته رحم با ابعاد31*90 میلیمتر و اکوی میومتر مختتصر هتروژن مختصر میوماتوز نوشته شده است و روز پانزدهم پریودی بودم سونوگرافی دادم و خودم احساس میکنم شکمم نیز ورم کرده
- سلام تو سوال قبلی پرسیدم همسرم ناتوانی جنسی داره واز قرص یوهمبین وPowER CqL استفاده میکنه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه وشما گفتین این قرصها اسر سو نداره میشه راهنمایی کنید لطفا
- ناباروری
سلام 25 سال قبل بعد از زایمان لوله رحم رو بسته ام آیا الان مجددا با عمل آب وی اف میتونم بچه دار بشوم
- واکسن آنفلوآنزا در بارداری
عرض سلام آیا تزریق واکسن آنفوآنزا 4طرفیتی در هفته 34 یا 35 بارداری منعی ندارد؟ با تشکر
- بارداری
سلام من باردارم وقراره دوهفته دیگه برای با سوم سزارین بشم دکترم اصرار داره که لوله بندی را انجام دهد چون بارداری بر ای بارچهارم خطرناک است وکلی بددهنی کرد،خداروشکر من توی این بار داری هیچ گونه مشکلی نداشتم ،خواستم نظرشمارودرمورد لوله بندی بپرسم ایا واقعا سزارین چهارم اینقدرخطرناک است که دکترم می گویید
- خارش واژن
سلام ببخشید خارش واژن داشتم پمادکلوتریمازول و دالاواگ۲ درصد بهم دادن، میخواستم بپرسم باید ۲ تا رو با هم. استفاده کنم یا هر شب از ی پماد؟


