Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری
با سلام. تخمدان پلی کیستی دارم دوماه که قرص متفورمین روزی ۱عدد استفاده میکنم تا چند ماه باید استفاده کنم؟ و آیا امکان بارداری با قرص متفورمین وجود داره؟
- مصرف قرص ال دی
من دختر مجردم و ۱۷ سالمه کیست ۴۳ میلی متری دارم دکتر بهم قرص ال دی داده و از شب ۵ قاعدگی هر دوشب یک عدد مصرف میکنم اما من بعد از ۱۷ روز دوباره پریود شدم میخواستم بدونم دوباره از شب ۵ قاعدگی قرص و مصرف کنم یا ن؟
- سونوگرافی سینه
سلام من سونو سینه انجام دادم چون سینه هام فیبروکیستیکن هر سه ما میرم سونو چک میکن بار سوم که رفتم همه چی طبیعی بود فقط دکتر گفت تصویر یک ضایعه سالید هایپو اکو فاقد جز کلیسیفیه و سایه خلفی و موازی با محور پوست وجود داره که قطرش ۴/۵ و نوشته که شبیه لنف نو هست اما برام اف دی ای نوشته که ببینه جنسش چیه میترسم انجام بدم به نطرتون چند درصد احتما میدین توده خوش خیم باشه
- زمان علائم بارداری
وقت بخیر آیا در سیکل ۲۹ روزه روز ۲۵ سیکل علائم بارداری شروع میشن و اگر تست بگیرم مشخص میشه که باردارم ...
- آمیکرون کودکان
بچه دوساله از صبح ازهال داره وتب، دادن ازیترومایسین اشکالی نداره؟
- زنان
سلام خانم دکتر ببخشید سوالم اینه که از واژنم یه چیزهای سفید مثل نشاسته گاهی اوقات میاد .خطری نداره ؟ و چکار کنم
- سرکلاژشکمی
سلام دکتر بهم گفته باید سرکلاژشکمی بشی آیا کسی این کارو کرده که نتیجه گرفته باشه خواهشا جواب بدین
- خونریزی زیاد
دوتامفنامیک اسید را برای خونریزی زیاد میتونم( یکجا( بخورم
- بارداری
سلام خسته نباشید من میخواستم دو تا سه ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و قرص فولیک اسید روشروع کردم اشکالی داره از نظرشخا؟ میخوام که زیر نظر شما باشم .میخواستم بدونم البته با این اوضاع ویروسی که پیش اومده کی بنطرت شما بیامب چکاپ . در حال حاضرچیکار کنم مولتی ویتامین چیزی مصرف کنم یا نه.ممنونم از شما
- سلام خانم دکتر شما می تونین انتخاب جنسیت را که مثلا می خوام دختر دار بشم .میشه
انتخاب جنسیت
- آی وی اف
سلام خسته نباشید من ۲۳اسفندانتقال جنین داشتم فرداش لکه بینی مخصری دیدم حتی امروزم میخواستم ببینم دلیلش چیه؟ می
- قرص کلومیفن
سلام وقتتون بخیر خانم من ۲۹سالمه تازه قرص روشروع کردم از رو پنجم قاعدگی خوردم والان روز هفتمه ولی پریودیم قطع شده حتی لکه بینی ام ندارم این طبیعیه تا روز نهم ادامه بدم؟؟
- تاخیر در پریود
سلام خسته نباشید من تنبلی دارم الان چهار ماهه که دارو میخورم متفورمین و کلومفین وپروژسترون ماه قبل امپول تحریک زدم فولیکول غالب داشتم ولی نشد این ماه فقط قرص خوردم پریودم تواین مدتی که دارو میخوردم منظم بود این ماه ۵ روزه از موعد گذشته و پریود نشدم یه هفته ای میشه سردرد وسرگیجه دارم سینه هام خیلی درد میکنه درد پریودی هم بعضی وقتا دارم چند روزی میشه سوزش و خارش و ترشحات دارم الان من باردارم یا نه احتمالش هست به خاطر عفونت پریودم عقب افتاده ممنون
- ایا نیاز ب عمل داره وچگونه مسخص میشه خوش خیم یا بدخیمبودنش
کیست هیپواکو ب ابعاد ۱۰mmدر ۴mm
- سونوگرافی شکم
سلام من سونوگرافی انجام دادم تخمدان راست حاوی یک توده اکوژن همراه با انها نسمنت خفلی به ابعاد ۲۵×۲۰mmمیباشد(بااحتمال کیست درموئید) ایا مشکل جدی وجود داره؟؟
- آزمایش کاریوتیپ
آزمایشکاریوتیپبرایتشخیصعللسقطمکررایرادندارداگر در روز سوم قاعدگی انجام بدم؟
- قرص سیبل رو از روز چندم پریود مصرف کنم برای پیشگیری
سلام ببخشید دکتر برای من بجای قرص الدی که قبلنا میخوردم قطع کرد قرص سیبل رو نوشت براز پیشگیری از بارداری میخورم ولی نمیدونم قرص سیبل رو از روز چندم پریودی مصرف کنم جواب بدین ممنون میشم
- سلام چیکار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام وقتتون بخیر من سقط کردم و بعدش دکتر یه امپول داد که دهانه ی رحمم جمع بشه در حد لک بودم ۴ روز و الان مجدد خونریزی دارم ، چیکار کنم زودتر خونریزیم تموم شه؟
- سلام من وقتی از کرم فلوکونازول داخلی استفاده میکنم روده هام بهم میریزه و کلیه درد میگیرم و تو روده هام صدای های عجیب غریب میده و نبض میزنه
- اقدام به بارداری
سلام داشتن کیست و آندومتریوز خفیف که منجر به تجویز قرص دوفاستون و متفورمین از جانب پزشک متخصص شده است برای یک دوره ؛ و درحال حاضر درموعدی که باید پریود می شدم صرفا لکه بینی درحد بسیار کم کم کم دیدم /نشانه چیست ؟ممنونم از پزشکان زحمت کش و با علم و با تجربه


