Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش
سلام خانم دکتر،من بیرون زدگی درقسمت مقعددارم الان یه مدت هست بعدازیبوست دچارخارش دراین ناحیه شدم چندروزخوب شدالان دوباره خارش وخونریزی داره علتش چیه وچطوردرمان میشه؟ بسیارممنون ازراهنمایی شما⚘
- قرص فارینات
سلام خانم دكتر ببخشيد قرص فارينات ميشه در دوران شير دهي خورد؟
- سوال
سلام. اولین رابطم با همسرم دخول کامل نبود. تا یه حدی بود چون من درد داشتم. خونی نیومد. بعد از اون من رفتم بیرون و داشتم پیاده روی میکردم که احساس کردم یه چیزی ازم اومد و زیر شکمم و شکمم یکم درد گرفت. لکه های قهوه ای بود که کم کم با ترشح پاک شد. بعد از اون اتفاق که دخول کامل داشتیم دیگه خونی نیئومد. دردم نداشتم. اون لکه ها بخاطر پارگی بکارت بوده آیا؟ معاینه نشدم از اونموقه تا الان چندسال میگذره اما خودم فکر میکنم بکارتم حلقوی معمولی بوده.
- بارداری
سلام من تخمدان پلی کیستیک داشتم و دکتر رفتم بهم قرص متفورمین و ضد بارداری داد خوب نشدم تا اینکه یه ازمایشی برام نوشت تو جواب ازمایش معلوم شد و گفت میتوتی تو این ماه باردار شوی بعدش ۲ ماه شد که پریود نشدم بعد ۲ ماه شدم ولی حامله نشدم چرا علتش چیه ؟؟
- Ivf
سلام من تو سیکل انتقالم تنبلی تخمدان دارم علت تجویز واریوپپتیل چی هست آیا عوارض خاصی داره یانگران نباشم؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام ماه گذشته آنفولانزا گرفتم وکلی آنتی بیوتیک مصرف کردم آزیترومایسین آمپول پنی سیلین وامپول بتامتازون ونابروکسن ژلوفن وانتی هیستامین نوربیون زدم بعد دوهفته بعد دیسک کمرم دردش شروع شد پیروکسیکام تیزانیدین ومسکن خوردم الان ۳ روز عقب انداختن بیبی چک منفی بود ولی آزمایش خون ندادم ازعوارض داروهاس چون ۴۷ سالمه واصلا بچه نمیخوام وجلوگیری طبیعی داشتم خیلی نگرانم
- فیبرو رحم
فیبروم رحمی ساب سیروزال به اندازه ۴۷*۵۳ دارم ایا با دارو درمان میشود یا نیاز به عمل دلرد
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- حاملگی
سلام خسته نباشید.من چند روز دیگه تو هفته ۱۶ باید برم آزمایش بدم و درهفته ۱۸سونو.وقتی ازمایشم اماده شد باید بیارم مطب نشون بدم یا با جواب سونو تو همون تاریخی که نوبت دارم بیارم؟نوبتم ۲۰اسفند میخواستم بدونم با شیوع این ویروس برام خطرناک نیس برم آزمایشگاه؟
- برداشتن تخمدان راست
با برداشتن تخمدان راست وفعال بودن تخمدان راست بارداری چقدر موفق تر است
- وجود جسم خارجی در واژن
سلام، ببخشید من شک دارم فک میکنم اپلیکاتور داخل واژنم مونده البته هیچ ناراحتی و دردی ندارم میخوام بدونم اگه اپلیکاتور داخل رحم یا واژن مونده باشه و بارداری رخ بده جنین اون اپلیکاتور رو میخوره؟ یا به جنین آسیب وارد میشه توسط اپلیکاتور؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان و6ابان پریدشدم هنوزنشدم ودوست دارم یه بچه بیارم وقرص مدروکسی پروژسترون شبی دوعدد خوردم به مدت 10شب ولی پریدنشدم امروز یک روزه قرصه قطع شده وهنوزپریدنشدم میشم بنظرتون مشکل ازچیه ؟؟؟ممنون
- بارداری
سلام وقت بخیر،من ۱۸ فروردین اولین روز پریودم بوده،و پنج روز قرص لتروزول خوردم البته از روز چهارم،روز پنجم و روز هفتم آمپولhmg زدم،روز سیزدهم سونو دادم و فولیکول های خوبی داشتم،همان روز دوتا آمپولhcg با یه تزریق انجام دادم ساعت هفت عصر،ساعت یک شب نزدیکی داشتم،ولی برای شب بعد نزدیکی نداشتم ،امکان بارداری با همان یکبار هست؟البته دوشب قبل آمپول آزاد سازی تخمک هم نزدیکی داشتم یعنی روز دهم پریود، ممنون از شما
- مشاوره
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید وقتتان را می گیرم.می خواستم بدانم آیا شما مشاوره و همراهی برای تعیین جنسیت قبل از بارداری انجام می دهید؟ با تشکر فراوان
- بارداری
سلام وخسته نباشید من دیروز سقط داشتم فقط خونریزی خیلی کمی دارم لخته اصلا نیومده باید چیکار کنم
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر .در رشت کجا عکس رنگی رحم انجام میدن؟
- دردونامنظم بودن پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من ازبرج یک وقتی سقط پوچی داشتم عادتام بهم خوردن دهروززمان میبرن تاپاک بشم،دردسینه هامو دردپاسوزش کف پاهام موقعی عادت میشم خیلی اذیتم میکنه قبلانااینطوری نبودم لطف بفرمایدمشکل منودرمان کنید
- فیبرو کیستیک سینه
آیا فیبرو کیستیک سینه درمان دارد،که کاملا از بین برود
- مایع با حداکثر قطر قدامی_خلفی ۱.۵ mm
سلام رفتم سنو روز دوازه اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- تفاوت سقط اجتناب ناپذیر و ناقص


