Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمدان راست دارای کیست به ابعاد ۳۷/۹در۳۴/۳با نمای همراژیک که دارای جز سالید ایزو اکو به ابعاد ۵/۳در ۶ در جدار فوقانی آن می باشد یعنی چه؟خطرناکه
- لابیاپلاستی
با سلام و خسته نباشید. در خصوص لابیاپلاستی سوالاتی داشتم: بعد از عمل ایا نیاز به استراحت یا یستری در منزل هست؟ تا چه مدت مقاربت منع داره؟ از چه مدت بعد از عمل تمرین سنکین ورزشی مثل ژیمناستیک ممکنه؟ ایا عمل در مطب انجام میشه یا بیمارستان؟ لازمه کسی همراه ادم باشه؟ ایا برای ازدواج یک دختر مشکلی ایجاد نمی کنه؟ و هزینه تقریبی عمل رو اکه امکان داره میخواستم بدونم بسیلر ممنونم
- پریدی
یکشنبه ساعت 12شب پریدشدم پریدی من ازدوشنبه حساب میشود یایکشنبه ؟؟؟میخوام قرص لتروزول لتراکس بخورم از3قاعدگی تا5روز برای حاملگی میخوام اقدام کنم ؟؟؟ممنون
- با سلام و خسته نباشید درد تخمدان بعد از تزریق واکسن hpv عادی هست؟البته اینم بگم که زمان پریود من هست
دکتر عزیز بعد از تزریق واکسن hpv زمان پریودم بود ولی با اینکه در زمان پریود قبلا درد نداشتم ولی متاسفانه این دفعه سمت راست شکمم میشه گفت تخمدانم درد میکنه چندین روزه میشه بفرمایید که تاثیر واکسن میتونه باشه
- کیست سینه
سلام خسته نباشید من کیست سینه دارم و برای جوش های صورتم دکتر راکوتان نسخه کردن میخاستم ببینم این دارو برای کیست سینه ضرری نداره
- سلام
سلام ببخشید من واسه آندومترویز و کیست پزشکم واسم دوفامد و وروژشت تجویز کردن،وروژشت هرشب و دوفامد از روز ۱۴ پریودی ۱۰ شب ،دوزه اول بعد از قطع دوفامد پریود شدم ولی خیلی کم و لکه بینی،دوزه دوم که شروع کردم و بعد از قطع پریود نشدم،طبیعیه؟ ممنون میشمراهنماییم کنید
- سلام من ۴زایمان سزارین داشتم می خواهم دوباره حامله بشم ایا سزارین ۵میشه اگه نه دلیلش چی
سلام من ۴زایمان سزارین داشتم الان میخوام باردار بشم ایا میشه اگه نه چرا
- بیماری اندومتریوز
سلام خسته نباشید من آندومتریوز پیشرفته دارم الان سه ماه هست که دکاپپتیل میزنم ماهی یک عدد این ماه دو سه روز تاخیر داره میخواستم ببینم این تاخیر موجب خونریزی میشه یا خیر
- کیست تخمدان وچسبندگی
- سلام receivd specimen in formalin labeled as Ovary consisted of an ovry measuring 5×4×4cm
- لیزر مونالیزا تاچ
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که شما در کلینیک لیزر مونالیزا تاچ هم انجام میدید؟
- کورپوس لوتئوم
سلام خانوم دکتر ۰وقتتون بخیر ۰من روز ۲۶ قائدگی سونو انجام دادم یک کورپوس لوتئوم در تخمدان راست به سایز ۱۵ mm دیده شده ۰میخواستم بدونم نشانه چیه؟
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- بارداری
سلام خانم دکتر،دهمین روز پریودیم نزدیکی داشتم و از اول پریودیم قرص دروسبلا مصرف می کردم ولی شب قبل نزدیکی قرص رو فراموش کرده بودم مصرف کنم و نیم ساعت بعد از نزدیکی دوتا قرص مصرف کردم احتمال بارداری هستش ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- سلام من اف اس اچ بالای ۱۰۰ شدهو ال اچ۱۹
- ایادرسن 50سالگی ivf انجام دادوایا خطردارد
- ۲۱ سالمه قسمت لگن وباسنم دوماه شدیددردمیکنه وخیلی هم لاغرشدم ریزش مودارم بعضی وقتاهم سوزش علت چیه
- لکه بینی
با سلام خانم دکتر من در سوالات پیش گفتم ک دکتر قرص برای تنظیم پریودم بهم داده..30عدد قرص دوفاستون..من ب اشتباه جای اینکه از روز 14پریود قبلیم ب مدت 10شب بخورم تمامشان را در 30شب خوردم و تمام شد..الان روز13پریودی این ماهم هستم..ک پس از نزدیکی دچار لکه بینی شدم و تا ب حال هیچ وقت ب جز دوران پریودیم لکه بینی یا خونریزی نداشتم ایا این لکه نشانه ی بارداری است یا ب علت مصرف زیاد قرص دوفاستون است؟
- هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر هیستروسکوپی پولیپ باعث چسبندگی میشه؟ واینکه لکه بینی بعد نیست و تا چند روز طبیعیه؟؟؟
- سلام در سونو من زده اندومتراکوژن ۸دیده شده واکوی رحم مختصر هتروژن شده وتصویر فیبرم اینترامورال تا ساب سروزال به قطر ۱۸واینترامورال به قط ۱۲رویت شده
سلام.من امروز سونوگرافی ntدادم و همه چی نرمال بود.فقط گفتن که یه باند اکوژن بالای جفت به قطر 45میلیمتر وجود داره...آیا مشکل جدی هستش؟؟؟


