Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
سلام من ۴دی ۱۴۰۰سخط داشتم و تا امروز که۲۹ دی هستش خونریزی دارم. ۲هفته بعد سخط سنو دادم گفتن که دفع شده فقط یه لخته کوچیک هستش که خودش دفع میشه یا همین سری یا پریودی بعدی. قرص مفتامیک اسید هم خوردم تقریبا ۳بسته خوردم اما قطع نشده. چیکار کنم باید؟
- جوش نخوردن بخیه سزارین
سلام خانوم دکتر من بعد یک سال سونو واژینال شدم و گفته شد که بخیه های عمل خوب جوش نخورده چکار کنم بخیه جذب بشه؟ ممنونم
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم
- فیبروم
سلام ۳۵سالمه ومجرد درسونو رحم میوم ساب سروزال به ابعاد ۷۲در۵۴میلی متر در فوندوس ومیوم ترانس مورال به ابعاد ۵۲در۴۸در جدار خلفی وضخامت خط اندومتر۵میلی دارم.درد پریودی با خونریزی زیادی دارم و همیشه احساس پربودن مثانه وکمی درد دارم لطفا راهنماییم کنید دکترایی که مراجعه کردم هیچ درمانی برام ندادن.
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱ماه پیش نزدیکی داشتم قرص مصرف کردم ولی هنوز پریود نشدم امروز باید میشدم ولی میترسم دسترسی هم ندارم ب دکتر چیکار کنم کمک کنید
- تاثیر قرص دو فامد
سلام خسته نباشید... چهل سال دارم و مدت یکسال پریود ام قطع شده بود به پزشک مراجعه کردم قرص دو فامد و استروژن بهم دادن و الان چهار ماه هست پریود ام منظم شده... ایا امکان هست باردار بشم...
- یائسگی
سلام. فاکتور آنتی مولریان هورمون در آزمایشم ۲.۶ هست ، آیا احتمال یائسگی من وجود داره ؟ ۳۹ساله هستم ، دو فرزند دارم ، فرزند دومم شیرخواره. میخوام یه فرزند دیگه هم داشته باشم. امکان بارداری مجدد برای من وجود داره ؟
- سلام عمل دوخت واژن افتادگی رحم داشتم بعداز 6روز یکنقطه خون آن دیک مقعم اومد نکنه بخیم پاره شده
- زنان
سلام وقت بخیر من 37سالمه و چند ماه اخیر پریودام نامنظم شده بود،به دکتر زنان مراجعه کردم و سونوگرافی وچکاپ برام نوشتن،آزمایشها نرمال بود ،سونوگرافی کیست تخمدان داشتم،قرص دافستون استفاده کردم و کیستها بعد از 3ماه برطرف شد،و دکتر گفتن که همه چی عالیه. الان موردی که هست من ماه بعد از قطع قرص هستم و روز 14 سیکل لکه بینی و مقداری کم خونریزی داشتم و بعد از یکی دو روز قطع شد. میخاستم ببینم علت چیه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا یه سوال از شما پرسیدم ،وزنم نرماله،تنبلی تخمدان دارم،گفتم چرا قبلا با دارو تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود ولی یه مدته با همین داروها پریودام تا دوهفته هم عقب میوفتد،گفتین در صورت تغییر وزن ممکنه داروها موثر نباشند،خانم دکتر ببخشید منظورتون افزایش وزن بود؟؟؟یا کاهش وزن هم روش تاثیر داره؟؟؟وباعث اختلال میشه،آخه من تواین مدت وزنمو کم کردم
- بارداری
سلام خسته نباشید خواستم بپرسم ریه جنین پسر در ۳۶ هفته و ۱ روز و وزن ۲۹۰۰ رسیده ؟ امپول ریه در ۲۶ و ۳۰ هفته تزریق شده. نیاز به تزریق مجدد هست ؟
- کیست مولتی لوکوله
سلام کیست مولتی لوکوله چیه ایا خطرناکه ممکنه بدخیم بشه ؟ من یه کیست مولتی لوکوله به ابعاد ۸میلیمتر*۱۲میلیمتر دارم که جدیدا درد میکنه ممکنه سرطانی بشه ؟
- عفونت و انقباض
سلام و وقت بخیر. من 27 هفته باردارم و بارداری دومم هست. از حدود یکهفته اس دچار انقباض شدم و گاهی زیر دل و کمرم دردمیگیره. البته چند وقتیه ترشح زرد رنگ رقیق باحجم نسبتا زیاد دارم دکتربهم ازیترومایسین داد اما بعد از قطع دارو دوباره برگشت میخوام بدونم چیکارکنم عفونتم رفع بشه و همچنین انقباضم ؟ اینم بگم که بارداری اولم هیچ مشکلی نداشتم. پیشاپیش ممنون از پاسختون
- قرص اورژانسی
سلام باهمسرم رابطه داشتم کاندوم سوراخ بود روز تخمک گذاریمم بود بعدش بلافاصله قرص تنسی ۱/۵خوردم یه بچه ۱۸ ماهه دارم ،امکان تاثیر قرص چقدره؟؟ خیلی استرس دارم ،لطفا راهنماییم کنییدد
- بارداری
سلام خانوم دکتر وقت بخیر یک سوال داشتم
رابطه قبلیم بدون کاندوم بوده و سه بار اب منی داخل ریخته ولی فرداش پریود شدم
ایا احتمال حاملگی هست هنوز؟ - پریود دوم بعد قرص اورژانس
سلام من ۴ فروردین کاندوم سوراخ ریز داشت قرص خوردم ۷ فروردین پریود شدن تا ۱۴ فروردین پریود اسفند بهم ریخته بود اردیبشهت نهم پریود شدم ۶ روز.۵ روز بعد از پاکی باز کاندوم سوراخ ریز داشت و قرص خوردم حدود ۷ روز بعد پریود شدم یعنی ۲۶ اردیبهشت و خونریزی زیاد بود و ۶ روز طول کشید.الان دهم خرداد هنوز پریود نشدم آیا بخاطر مصرف قرصه یا باردارم؟قاطی کردم الان باید ۹خرداد یا ۲۶ خرداد پریود بشم؟
- 🙂🙂
پرده بکارت با لگد خوردن پاره میگردد،و اگه خون نیاد لگد زیاد محکم نباشه
- بارداری
سلام من باردارم و33هفته هستم خارش واژن خارجی دارم از چه پمادی استفاده کنم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.خراش در پرده بکارت یعنی چه؟. ایا پارگی بکارت با خراش فرق دارد؟.در چه مواردی خراش به وجود می اید؟؟.
- زگیل تناسلی
سلام من زگیل تناسلی داشتم میخواستم برای درمان بیام پیش شماازچه روشی برای درمان استفاده میکنید


