Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص های سقط در ماه اول و نازایی
سلام
آیا قرص های سقط که در ماه اول مصرف کردم باعث نازایی در آینده میشوند؟
با تشکر - سرکلاژ در بارداری
سلام ۱۴ هفته و ۳ روز از بارداری من میگذرد . طبق آخرین سنو ان تی که در ۱۳ هفته و یک روز انجام دادم طول سرویکس ۳۹ بود . با توجه به اینکه رحم بنده دوشاخ تشخیص داده شده و سه سقط در هفته های شش و نه هفته داشتم نیاز به سرکلاژ هست ؟؟
- عقب افتادنپریود
سلا دکتر من ۱۷ سالمه و آخرین بار در بهمن ماه پریود شدم والان چند ماه اصصلا نشدم بنظرتونمشکلی دارم
- ….
سلام ببخشید من امروز خود به خود مغزم خیلی درگیر بکارت شده وقتی ۱۲سال داشتم خود ارزایی داشتم ولی دخولی انجام ندادم ویا سطحی بوده ولی همون موقع ترک کردم ولی بعد هفت هشت سال امروز از صبح درگیرشم اگه بفهمن رابطه نداشتم و جزئیه گواهی میدن؟؟؟
- عفونت واژن
سلام من مدت شاید سه ماه باشه دچار عفونت واژن شدم قبلا هم عفونت داشتم ولی قرص خوردم بهتر شدم ولی این مدت عفونتم بصورت ترشحات سفید و پنیری شکل بوده و بوی خیلی بدی میده و البته بدون خارش و سوزش هست
- جراحی لاپارسکوپی
سلام آیا خانم دکتر فتق اینگوینال را لاپارسکوپی می کنند من قبلا پیش ایشان هیسترکتومی کردم وبسیار راضی هستم
- سلام پسرده ماهه دارم شب چندشبه خوب نمی خابه یاتاصبح بیداره باگریه میکنه شیرهم خوب نمیخوره
- تب و لرز در شب اول انتقال
سلام من شب اول انتقال دچار تب و لرز شدید ۳۹ درجه شدم (به خاطر تزریق بد امپول پروژسترون) ایا خطری برای جنین هام داشته؟
- درد واژن
سلام خسته نباشید من20سال سن دارم و مجردم.بعضی وقتا دهانه واژنم همون ورودیش تیر میکشه وبعضی وقتا مقعدم.علتش چی میتونه باشه؟من چندبار پردمو نگاه کردم ایا ممکنه بخاطر کشیدن لبه های واژنم پردم اسیب دیده باشه؟ممکنه پردم اسیب دیده باشه و اون تیر کشبدن ورودی واژنم بخاطر اسیب باشه؟یا تیرکشیدن بخاطر عفونته؟ توروخدا جواب سوالمو واضح بدین
- سونو ان تی دوازده هفته
سلام وقت بخیر خسته نباشید در سونو ان تی نوشته شدهUmbilical cord در Three vessels دیده شده این یعنی چی ؟
- سلام همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون نوشته وبعد رفت پیش متخصص ارولوژیست گفتن واریسم داره باید عمل کنه یا عمل کنه خوب میشه تعداد اسپرمش بیشتر میشه بنظرتون میشه رونمایی کنید لطفا
- بارداری
سلام.خسته نباشيد،ببخشیدمن 3روزی میشه ک ازنوبت عادتم عقب افتاده و3روزه ک لکه بيني قهوایی هم دارم جلوگیری هم تواین ماه نداشتم،تست زدم منفی بودعلتش چیه ب نظرتون؟
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- خودارضایی
سلام دکتر خواستم بپرسم خودارضایی با مالش باعث تکرر یا ریزش ادرار میشه؟
- عقب افتادن پریودی
سلام الان ۳ ماهه پریود نشدم باردار هم نیستم ۳۷ ساله هستم عفونت هم ندارم باید چی کار کنم؟
- آزمایش اسپرم
با سلام يك سال پيش بارداري داشتم كه در هفته 39 بدليل دفع مكونيوم بچم فوت شد سه روز قبل از زايمان 12 ميلي گرم بتامتازون زدم كه كم كم تكوناي بچه كم شد و هرچي به دكترم گفتم گفت بخاطر بتامتازونه به خواب رفته. بعد از 7 ماه دوباره باردار شدم و قلب بچه دير تشكيل شد و بعد دو هفته از كار افتاد و مجبور به سقط شدم طي آزمايش اسپرم معلوم شد كه مورفولوژي 60% و حركت تند و كند 43% تعداد هم 15 ميليون بقيه نرماله و واريكوسل يك به دو نيز همسرم داره. به نظرتون بايد چكار كنم ميتونم باردار بشم يا به دارو يا جراحي نياز دارم.البته من تهران هستم ولي رشت زياد ميام يكي از آشناها شمارو معرفي كردن. ممنون ميشم راهنماييم كنين . با تشكر- مشتوفر
- خانم دکتر تنک کردن واژن
خانم دکتر تنک کردن واژن با نخ در مطب انجام میدن
- عادت ماهانه
سلام خانم دکتر خسته نباشید من کلاس پنجم بودم پریود شدم الان ۱۳ سالمه قدم ۱۵۵ هست میخواستم بدونم آیا قدم رشد میکنه؟یا رشد نمیکنه؟اگر رشد نمیکنه باید چیکار کنم؟
- دخیره تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۸ سالمه همیشه پریودام منظمه فقط چند ماهه حجم خونریزیم سبک تر شده ولی همچنان ۷ روز طول میکشه ازمایش من همه نرمال بود به جز fsh=12 ذخیره هم ۲/۵ بود سونو هم نرمال بود فقط بزرگترین فولیکول من ۱۴ در روز ۱۳ سیکل بود من سیکلم ۲۷ یا ۲۸ روزست علایم روز ۱۵ داشتم میتونم طبیعی باردار بشم؟علایم یائسگی زودرس نیست؟به نظرتون برای اقدام عجله کنم؟
- قرص کلومیفن
سلام من تنبلي تخمدان داشم دكتر قرص كلوميفن دادن از روز پنجم پريودي به مدت پنج روز روز سيزدهم وايه سونو رفتم كه تخمكي نبود بعد فراد سونو من دوباره پريود شدم يعني ١٤ روز بعد دوباره پريود ولي زياد نبود پريوديم مقدارش كم بود ميخوام ببينم الان دوباره اين قرص كلوميفن رو بخورم؟؟؟


