Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رژیم غذایی و ناباروری
سلام خسته نباشید ایا قبل از انجام میکرو انجکشن ای وی اف رژیم غذایی خاصی را باید رعایت کرد
- کیست
سلام من دکترم توسونونوشته حفره به قطر17داخل کیست تخمدان یعنی چی...
- راست دارم بعد از سه ماه دارو باردار شدم الان ۷ هفته ام که سومو نشان داد جنین رشد نرده و قلب تشکیل نشده من برا اطمینان بیشتر یک آزمایش بتا دادم مقدار بتا ۲۴۰۰ بود در حالیکه آخرین بتاا۲۰۰ بوده با فاصله ۱۶ روز.پزشک گفتن احتمال ۹۹ درصد جنین مرده.من میخواهم سونو واژینال انجام بدم آیا خوبه؟
خوردن قرص نوافن یا ژلوف در پریودی اشکالی نداره
- ام آر آی لگن
سلام خانم دکتر آیا آدنومیوز رحم با ام آر آی لگن قابل تشخیص هست یا خیر؟
- جواب پاتولوژی رحم proliferative endometrium
- سلام خداقوت سونوگرافی واژینال رحم دادم گفتن توده ایزواکودارید
سونوگرافی واژینال دادم گفتن توده ایزواکوابعد17*18درتخمدان سمت چپ مشهودهست که میتواندکیست هموراژیک ویاآندومتریوماباشد، وگفته سونوگرافی فالوآپ بصورت واژینال توصیه میکنیم، این موضوع خطرناکی هست یانه، لطفاراهنماییم کنید.
- سلام دخترم کیست یونی لوکوله با ابعاد۳۱*۴۹داره آیا خطرناکه
- میوم وتوده های رحمی
سلام،لطفا بفرماییدمیوم های داخل رحم میتونه دلیل کم خونی درسنین یائسگی باشه؟ ممنون ازاینکه راهنمایی میفرمایید.
- بکارت
سوال خسته نباشید آیا پاره شدن فورشت در هایمن ارتجاعی مهم است یان؟
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم پیش دکتر زنان رفتم برای حامله شدنم قرص کلومفین و 2 تا امپول هاش ام جی و یک امپول هاش سی جی دادن استفاده کردم ولی بهد چند روز پریود شدم ....حالا باید چه کار کنم
- بارداری بعد ازسقط
من ۴۵روزپیش سقط جنین دارم وبقایاازش مونده تحت نظردکتردارومتوژن خوردم امادفع نمیشه،یه کیست تخمدان ۴۷میلی هم دارم ،پریودهم نمیشم،چکارکنم بقایادفع بشه
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
سلام بنده 24ساله هستم و من و همسر خیلی به چند قلو های همسان علاقه داریم آیا میشه با روشlvf و یا با روش دیگه ایی صاحب چندقلو همسان بشیم
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- قرص آهن
سلام خانم دكتر من به جاي قرص آهن eazy iron كه حالت تهوع منو زيادتر ميكنه ميتونم از قرص fefol استفاده كنم؟
- سونوگرافی
سلام لطف کنید این سونر تفسیر کنید ممنون میشم. مجردم 38 ساله پریودی منظم خونریزی معمولی پر موئی ندارم uterus has smooth outlines with enlarged diameters , measuring 95*48 .myometrial echo pattern is mild heterogeneous and contain some intramural and subserosal myoma 20*12mm.submucosal maoma 12*10 mm in posterior wall of uterus is noted. Endometrial line thickness is 7mm both ovaries have enlarged size and uncreased stromal echogenicity contains multiple small 2-9 mm peripherals follicles suggesting poly cystic avary morpgology .correlation with clincal finding and lab data is recommended for rule out of pcod. there is simple cyst without septation and internal echo measuring 54*39 mm in left ovary. Adnexal regions are unremarkable in right side.
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- قرص آتروزسترون و جوش صورت
با سلام دختر 15 ساله ای دارم تنبلی تخمدان دارد قرص آتروزسترون برایش تجویز شده ولی صورتش خیلی جوش میزنه آیا ربطی به دارو داره ادامه بدهد یا نه؟ممنون
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من افسانه هستم ۱۷ سالمه من خیلی وقته قصد باردار شدن داشتم الان نزدیک ۶ روز میشه پریود نشدم آیا ممکن باردار شده باشم
- سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۴ سال سن دارم چن دوره از قرص گین اپ استفاده کردم تا مصرف میکنم ب یک هفته نمیکشه چاق میشم ولی دوروز مصرف نمکنم فوری اشتهام کم میشه لاغر میشم ال
سلام خسته نباشید ببخشید من ۲۴سال سن دارم یک بچه ۵ساله دارم این چن سال همش از لاغری رنج میبردم تا این که ب مدت ۳ سال نامرتب قرص گین اپ مصرف میکنم در طول این مدت ک مصرفش میکردم فوری اشتهام باز میشد چاق میشدم ولی ب محض اینکه مصرف نمیکنم لاغر میشم و اشتهام کاملا از بین میره الان ۲۰ روز هس مصرف نکردم میخام اقدام کنم برای حاملگی ایا این قرص مصرف کردم تاثیری رو جنین میگذاره ازنظر بینای یا شنوایی یا جسمی یا روحی ؟؟؟؟؟ ببخشید طولانی شد توروخدا خیلی درگیر این موضوع هستم خواهشا جواب بدید


