Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط مکرر
با سلام و خسته نباشید
من دوتا سقط داشتم یکی چهارماه پیش یکی سه روز پیش اولی قلبش تشکیل شد اما هفته هفتم سقط شد و دومی پوچ بود و هفته هفتم سقط شد میخواستم ببینم حالا باید چکارکنم
ازمایشهای سقط مکرر و هزینه هاش چطوریه مشکلم چطوری برطرف میشه چون میخوام واسه باردار شدن از الان پیگیری کنم تا دیگه اتفاق نیفته تا دیر نشده چون الان پیشتر از این که بعد از دوبار سقط از نظر جسمی حالم بد باشی از لحاظ روحی واقعا حالم خوب نیست - اقدام و واکسن
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر🙏🏼❤️در زمان اقدام به بارداری میشه واکسن انفولانزا تزریق کنیم من و همسرم یا تزریق نشه بهتره؟
- قرص اورژانسی
با سلام من روز چهارم پریودیم نزدیکی داشتم ولی اسپرم داخل نریخت بیرون واژن ریخت باتوجه به اینکه دوره سیکل قاعدگیم کم هست قرص اورژانسی خوردم ولی بعد متوجه شدم تاریخ گذشته هست آیا فایده ای داره؟ اصلا احتمال بارداری هست؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشین من14هفتمه سرویکسم 28 وهماتوم دارم جفتم lowlainngهست چیکارکنم
- سرکلاژ غ
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی به دوروش اینترنال و سگمان دوخته میشه یا کلا به یه روش دوخته میشه
- تفسیر آزمایش
سلام. ببخشید میشه لطف کنید جواب آزمایش رو برام تفسیر کنید؟ (P.T.(patient نتیجه:13.8 ANA نتیجه: 9.89 (Anti Thyroid Peroxidase (anti TPO نتیجه: 9.89
- درد جای بخیه
سلام طرف چپ زیر شکمم درد میکنه وقت خندیدن نشستن وبلند شدن ۵سال از زایمان دومم گذشته والان درد میکنه دلیلش چیه هر ۲ زایمان هم سزارین بوده
- سونی سینه
سلام خسته نباشید کیستیک کوچک که مطرح کننده تغییرات فیبرو کیستیک خوش خیم(fcc)با گسترش patchyدرپستانها میباشد یعنی چی؟
- پریودی
سلاممنبخاطرمشافرتمدوتاقرصالدیخوردمکپریودنشومولیشدمولیهنوزپاکنشدم
- درد شدید لگن
مدت ۳ ساله که درد پریودی خیلی شدید شده همراه بادرد مقعد یعنی بعداز ازدواجم موقع امیزش هم دردشدید دارم اوایل فقط دوران پریودی درد مقعد داشتم الان دائمی شده و خونریزی لخته ای دارم لخته های گوشتی دکتررفتم سنودادم تشخیصشون سندرم بودولی دردهام جوری شده که نمیتونم هیچ کاری کنم حتی ازکارم استفا دادم وخونه نشین شدم توردخدابگید درمانش چیه اصلا مریضیم چیه
- تورم بدن یک هفته پس از کورتاژ
روزبخیر. من در هفته ۱۱ سقط خوبخودی داشتم. قرص دادن کهدفع بشه دچار خونریزی شدید شدم اما جنین دفع نشد و کورتاژ فوری انجام شد. درست یکهفته بعد از عمل یک تورم خفیف اما قابل حس در پاها و دستها و بدنم شروع شد که بعد از دو ماه هنوز هست وکم و زیاد میشه. همراه با احساس سنگینی. سونوگرافی شدم و ظاهرا همه چی اوکی هست. بعد از کورتاژ خونریزی کمی داشتم و اولین پریودم فقط یکروز ! طول کشید اما تقریبا شدید. از اون موقع هنوز پریود نشدم. تست بارداری میدم هر هفته که خیالم راحت باشه. آزمایش دادم. کلیه وتیرویید و قند خون و.. همه چیز عادی بود. در آزمایش ادارارم خون وجود داشت ( البته برای خودم قابل دیدن نیست) کمی حالت سرگیجه دارم. اما سر کار میرم و ورزش رو شروع کردم. ممکنه این تورم خطرناک باشه؟ در مدت بارداری همتوورمم خیلی زیاد بود. ضمنا به دلیل قطع ورزش که معمولا انجام میدم اضافه وزنم زیاد بود. حالا نمیدونم مربوط به مصرف نمک و تغذیه ست یا عوارض سقطه یا هورمونیه. باید صبر کنم یا آزمایش خاصی انجام بدم. لطفا راهنماییم کنید. چون تا قبل از بارداری همه چیز واقعا عادی بود. تب و درد خاصی ندارم.
- درد مقعد هنگام پریود
سلام خسته نباشید من دخترم علت درد مقعدم هنگام پریودی چیه که برای تخلیه مدفوع اذیت میشم
- پرده بکارت
سلام ببخشید پارگی یا اسیب دیدگی کم روی ساعت ۳ یعنی چی ؟ یعنی روی گواهی بکارت اینو مینویسن ؟ یعنی اینکه بر اثر رابطه بوده یا سانحه ؟
- فولیک اسید
سلام برای بارداری دکترم اسید فولیک ۱ داده گفته نهار بین غذا بخور اخه فامیلای ما بهداشت داده به همشون گفته صبح بعد صبحانه بخورن ایا بین غذا اثرش بیشتر میشه یا چی؟؟
- بارداری
سلام من رابطه محافظت نشده داشتم، قرص اورژانسی مصرف کردم و پریود شدم و خیلی شدید تر و طولانی تر از زمان عادی بود، ولی الان ۵ روز هست که عقب افتاده، آیا احتمال حاملگی هست یا عوارض لونژین هست؟ چون دوتا مصرف کردم
- خون ریزی زیاد بعد از سقط
سلام من18سالمه وباردار بودم و در ماه 4 بارداری 11 مرداد با قرص سایتوتک نوزاد را سقط کردم سونو گرافی که رفتم گفت چیزی نمونده ولی هنوز خیلی خون ریزی دارم ب شدتی که دیگه دست و پاهام جون ندارن و سرم گیچ میرم میتونم برای بند آمدن خون ریزی از قرص ترنسید استفاده کنم لطفاً جواب بدین خونریزیم خیلی زیاد هستش
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- کمردرد
سلام وقت بخیر دختر ۲۳ ساله هستم که تازه عقد کردم و رابطه جنسی نداشتیم تا به حال و فقط رابطه اورال داشتیم اما بعد از هربار ارضا شدنم کمرم به شدت درد میگیره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه ؟
- قرص راکوتان
سلام مدتی به علت چربی صورت وجوش قرص نورم اسکین20مصرف میکنم وتا الان ۱۳۰عدد طبق نطر متخصص پوست مصرف کردم مصرف نورم اسکین باعث نازایی میشه ؟
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه


