Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته 27 بارداری هستم قبل بارداری 52کیلو بودم الان که هفته 27 هستم شدم 58 کیلو بنظر شما کم نیست اصلا احساس سنگینی هم ندارم بچه اول خیلی احساس سنگینی میکردم ولی اینبار احساس نمیکنم بارداریم تکانهای جنین هم نرماله ولی حس سنگینی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
- ای وی اف
سلام..من ۱۷اسفند ای وی اف انتقال جنین داشتم ۲۰اسفند لکه بینی ی کوچولو لکه بینی دارم میتونه خطرناک باشه؟؟؟؟؟
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- سزارین
دکتر ۱۹ بهمن برام وقت سزارین زده امکانش هست خانم دکتر این سزارین رو برام انجام بده .استرس دارم تعریف خانم دکتر رو خیلی شنیدم
- Check out Chicken Road on a trusted online casino online and insights.
Searching for a unique game? Good news, Chicken Road is a must-try.Designed by an innovative developer, Chicken Road combines a wild chicken adventure.What’s Chicken Road About? Imagine a rural adventure, where chickens face the ultimate test. This is the heart of Chicken Road.The interface is polished, with hilarious characters. The background tunes adds a playful twist.Chicken Road Perks In terms of extras, Chicken Road is well-crafted. Look out for:Free spins x2, x3, or even x5 boosts Dynamic reels Special symbolsWhile spinning lets you unlock special animations.Chicken Road Casinos - Where to Play? Which casinos offer Chicken Road? It’s easy: many online casinos feature Chicken Road.For example: Lucky Days perfect for Chicken Road great for trying Chicken Road.Chicken Road Review - Our Thoughts We’ve tested Chicken Road and it’s a fun find.What We Loved Big multipliers Unique vibeThings to Know: Medium volatilityTo wrap it up, Chicken Road is a must in true Uzbek style – "yaxshi o‘yin" (great game)!.
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید میخواستم بپرسم برای تهوع بارداری قرص متوکلوپرامید۱۰ میتونم استفاده کنم.ده هفته هستم.
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر، من نزدیک به دو ساله قرص دزوسپتیو دارم مصرف میکنم، تستسترونم بود ۷۷ بعد از یه سال رسید به ۵۰. الان بعد دوسال آزمایش دادم شده ۶۷، ریزش موم شدید شده! باید چه اقدامی انجام بدم خانم دکتر؟ قرص رو قطع کنم؟ چه قرصی مصرف کنم
- تماس
سلام خانم دکتر/ گلایه از منشی هاتون داریم هر زمانی تماس میگیریم برای نوبت دهی میگن یک ربع دیگه زنگ بزنید بعد از یک ربع تماس میگیریم دیگه جواب نمیدن موققی شده همون روز اینقدر زنگ زدیم گوشیو رو بر نمیدارن ما مریض تحت درمان شما هستیم چرا باید علاوه مریضی وگرفتاری با بی مهری منشی هم مواجه باشیم این هم برای بیماران شما یه دغدغه شده لطفاً در این زمینه تذکرات لازم داده شود
- امپول واریوپیتیل
سلام بنده تخمدان چپم تنبل هستش واندومتیوز هم دارم دکتر برام قرص دوفامد وامپول واریوپیتیل تجویزکردن وگفتن امپول 15روز یکی بزنم تا3ماه وگفتن تواین مدت پریودنمیشم.اما 12روز بعد از زدن اولین امپول پریود شدم میخاستم بدونم مشکلی نداره ?
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من دو زایمان زودرس داشتم و الان سرکلاژ شکمی انجام دادم و در هفته ۷بارداری هستم ولی دکترم بهم دارویی ندادن گفتن از هفته۱۲ شیاف استفاده کنم به نظرتون دیر نمیشه؟از الان شیاف پروژستورون استفاده کنم؟
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر. من قرص سیبل استفاده میکنم برای منظم شدن پریود،البته دوبار فراموش کردم، و امروز رابطه داشتم شب قبل و چندشب قبل هم قرص مصرف کردم آیا احتمال بارداری هست؟اگه هست چه قرصی مصرف کنم؟
- خون در مدفوع در زمان قاعدگی
سلام خانم دکتر. ۱۳سالمه.دیروز پریود شدم اما امروز داخل مدفوعم خون دیدم میشه راهنمائی کنید که دلیلش چی میتونه باشه
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ی دختر 38ساله مجردم ی سنوگرافی دادم ک داخل سونوگرافیم نوشته یک فوکوس اکوژن ب ابعاد هشت.پنج م م فاقد فلوی عروقی در قسمت پروگزیمال اندومتر رویت شده ک میتواند مطرح کننده ی پولیپ و یا clotباشد یعنی چی
سلام اکوژن باابعاد15در5 چقدر خطر دارد
- عفونت هایواژن
- پستان
سلام خانم دکتر من یک توده هیپواکو به ابعاد 34x15در سینه چپم هست یک هفته میشه که نمونه انجام دادم خطرناکه
- باران
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من قرص شیردهی مصرف میکنم چهل روز بعد زایمانم پریود شدم.میخاستم بدونم با خوردن قرص شیردهی ماه به ماه باید پریود بشم ؟
- درخواست زایمان سزارین
باسلام خدمت شما خانم دکتر،عرض خسته نباشید بنده خانمی هستم ۳۱ساله و در هفته هفته بارداری میباشم و خداروشکر بدون مشکل،،،درخواست من اینه که میخوام بچه رو هنگام زایمان (سزارین) کنم آیا شما این وار را برایم انجام میدهید؟؟؟باتشکر
- طب کرونا
سلام مادر:تعریف یک خاطره و تجربه:زمانی که در قسمت زباله سوز بیمارستان در فصل زمستان کار میکردم هنگام کاردچارسوزش وخارش هنجره شدم وهمراه باطبی تازه رسیده که علائم آنفولانزا بوده. آن هنگام دست به کار شدم و باتهیه گاز استریل کمی محلول درموسپت رو بر روی گاز استریل ریختم و بر روی بینی به مدت 4 دقیقه قراردادم وبه آرامی و خوب استشمام کردم،از آنجایی که محلول درموسپت کمی از الکل غلیظ تر است ماندگاری بیشتری رو روی ریه از لحاظ ساختاری داره سبب محو شدن بیماری آنفولانزا شد.برای پیشگیری و مشاهده عوامل آنفولانزا و طب استفاده مکرر از این روش شاید ابتدایی می تواند موثر در پیشگیری از بیماری طب کرونا شود.ممنون از مادر.پدرام.
- آزمایش اسپرم و باروری
سلام..سال نو را به شما تبریک عرض میکنم.. در مراکز باروری و ناباروری یکی از آزمایش هایی که روی مایع منی مرد انجام میشود تعداد اسپرم در هر میلی گرم هست.. یعنی تعداد اسپرم یک مشخصه مهم برای باروری و در صورت کم بودن مرد با مشکل باروری مواجه میشود.. پس چطور بعضی از وب سایت های پزشکی اظهار دارند.. امکان دارد مقداری منی در دستگاه تناسلی مرد وجود داشته باشد و هنگام آمیزش میتواند به همراه مایع مذی یا پیشاب وارد رحم زن شود و باعث بارداری شود.. اگه تعداد اسپرم بر باروری موثر است پس اون مقدار ناچیز اسپرم در مایع مذی که بیرنگ میباشد نمیتواند موجب باروری شود.. و در غیر اینصورت پس آزمایش تعداد اسپرم برای چیست؟.. با تشکر فراوان از شما
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟


