Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوی بارداریم
من میخواستم متن سونوروبگم راهنماییم کنید ممنونم ساک حاملگی منفرد داخل رحمی درموقعیت فوندال داری یک یولک ساک ویک فتال پل فاقد ضربان قلب مشاهده شد.ماژین ساک نامنظم است.پلاسنتادرموقعیتAnteriorقراردارد.چندکانون کوچک هماتوم درمجاورت ساک مشاهده شد ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر . ببخشید من همسرم بیماری اختلال دو قطبی شیدایی داره و این بیماری چون ژنتیکی هست میخاستم بدونم اگه بخوام باردار بشم آیا توی غربالگری هایی که انجام میشه برای مادران بالای 35 سال و خودم سنم 38 ساله . آیا توی این غربالگری ها مشخص میکنه که بچه سالمه یا ممکنه بچه هم این بیماری دو قطبی رو گرفته باشه ؟؟؟؟
- سلام من سونو دادم نوشته مایع بدون اکو در اندومتر مشاهده شد یعنی چی
- سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
- قرص مدروکسی پروژسترون
با سلام من به خاطر پولیپ که داشتم و جراحی شدم قرص مدروکسی پروژسترون را از روز 14پریود به مدت 10روز برای 3ماه باید مصرف کنم . مصرف این قرص باعث ایجاد سرطان سینه نمی شده چون من سابقه خانوادگی در سرطان سینه را دارم که سرطان سینه
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگوییتون درصورتی که با سرکلاژ شکمی قبل از بارداری برداشتن وزن۳کیلو ممکنه خطرناک باشه و نخ باز بشه پس چطور میشه اون نخ سرکلاژ وزن بچه ۴کیلویی رو تحمل کنه؟؟
- ت انسید
سلام ببخشید خوردن ت انسید وتزریق دیف لین باهم مشکل. ارد
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی قبل از بارداری انجام بشه بهتره با داخل بارداری انجام بشه بهتره
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر بااخلاق ،خسته نباشید،برای تعیین جنسیت بارژیم غذایی ویا زمان نزدیکی و تشخیص زمان تخمک گذاری میتونم ازتون کمک بگیرم؟ای راهکارا میتونه تاثیر داشته باشه؟تابحال ازاین موارد پیش اومده؟
- کیست فانکشنال
با عرض سلام خسته نباشید دخترم خرداد ماه عمل کیست مویی انجام داده البته دخترم بیمار شماست خانم دکتر پریوتهای نامنظم داره وبه تازه گی درد داشت در سونو شکمی که انجام داد یه کیست فانکشنال در قسمت تخمدانی که جراحی شده دیده شد من خیلی نگرانم
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- بارداری
سلام قرص امگا ۳ در بارداری تا هفته چندم باید مصرف بشه؟
- خودارضایی
سلام وقت بخیر. ۱۹ سالم هست و سوالم اینه که فردی که خودارضایی با دخول یک انگشت داره نیاز به پیگیری درمانی و یا جلوگیری از بیماری های خاصی داره؟ منظورم این هست که ممکنه این امر باعث مشکلات عفونی یا خارش یا اختلالات هرمونی و یا هرچیز دیگری بشه؟ باتوجه به وجود نداشتن هایمن، میتونه جای نگرانی وجود داشته باشه بطور کلی؟
- پریودی طولانی و لکه بینی
كيست تخمدا ن داشتم اندومتزبو دوبار عمل كردم هميشه پريودي منظم داشتم تا اينكه ويزان استفاده كردم شش ماه از اونجا پريودي نا منظم و طولاني حتي با قرص ضد بار داري پريود ميشم و دو فيبرم كوچك دارم اگر ممكنه راهنماييم كنين
- خارش واژن
باسلام خانم دکتر.بنده چند ماه پیش خارش داشتم شما برام کرم کلیندازول وفارینات تجویز کردین هفته ای خوب بودم باز خارشم شروع شد تا یک ماهی خارش شدید باز داشتم پیش شما اومدم کرم کلوتریمازول و کورتام و درمو فیکس و ژل شستشوی D&Dرا تجویز کردین تقریبا یه ماهی خوب بودم باز خارش دارم و موقع نزدیکی سوزش دارم و ترشح سفید رنگ.خیلی دارم اذیت میشم من از شهرستانم مسیرم نزدیک نیست که بتونم بیام تورو خدا بگین چیکار کنم دیگه خارش نداشته باشم.ایا میتوانم از کرم داخل واژینال استفاده کنم چه نکاتی رعایت کنم
- خارش پوست
سلام من در دوران بارداری از ماه هفتم خارش پوست درقسمت پاها شروع شد ولی فقط درحد خارش درپا بود زخم نمیشد ولی بعد از زایمان خارش شدید تر شد بحدی که از خارش زیاد پاهام زخم شده وخون میرود وآزمایش انزیم کبدی انجام دادم که دکتر بهم گفت آزمایش مشکلی نداردمن تح نظرهم دکتر پوست ودکتر آلرژی هستم ولی بهبودی کامل پیدا نکردم خواستم بپرسم خارش میتواند علتی از مشکلات زنانه باشد اخه من وقتی کمی گرم شوم خارش بیشتر میشود یادمه قبل از خارش بارداری گرگرفتگی پیدا کردم اینا بهم ربطی دارد یا نه ممنون میشم جواب بدید
- مهم
سلام وقت بهیر من سه ال پیش زایمان انجام دادم ولی شیرم ک زیاد بود بچه نتونست بخوره سینم سفت شد و همون سفتی ها الان هستن خیلی میترسم از اینکه اینجورین چند روز پیش سینه سمت چپ هم درد میکرد چیکار کنم خطرناکه ؟؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید ورزش کردن واسه کسی که عمل سپتوم رحم انجام داده،مشکل ایجاد نمیکند؟؟؟ واسه رحمش ضرر نداره؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر.در دوران اقدام به بارداری آیا نشستن در اب و جوش شیرین.یا اب و بتادین.برای رفع سوزش و خارش فائده دارد؟و اینکه ضرری دارد یا خیر.ممنونم


