Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کراتین مو و بارداری
با سلام و وقت بخیر...آیا چند روز قبل از اقدام به بارداری میشه کراتین مو انجام داد و در صورت بارداری اثرات کراتین خطرناکه
- مصرف قرص سیبل
با سلام من قرص سیبل مصرف کردم این ماه ولی فکر میکردم اگر ردیف اخر را نخوردم مشکلی نداره ولی الان بعد از ۵ روز ک قرص سفید را نخوردم و پریود نشدم متوجه شدم باید میخوردم ک پریود میشدم الان باید چکار کنم
- بارداری
سلام در سونوگرافی من در هفته ۵ نوشته فیبرومی که دارم به کیستال کاویته رحم فشار میاره یعنی خطر داره؟
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- خوداضایی
سلام وقت بخیر ببخشید که سوالم رو رک میگم من پس از خود ارضایی در هنگام ادرار یک نقطه خیلی کوچک مانند سرسوزن خون خیلی تیره نزدیک به سیاه دیدم و اینکه اصلا نزدیک به پریودی نیستم دوماه بعد بدون خوردن غذا که تقریبا بعد از ظهر می شد خودارضایی کردم و شکم درد شدیدی گرفتم که کمر و لگن پا و زیر شکم و خود شکمم رو درگیر کرد و احساس عفونت می کنم و اینکه من این سابقه شکم درد رو معمولا پس از خوردن غذا که یکم راه میرم دارم البته خوداضایی مالشی بوده و هیچ گونه دخولی به وجود نیومده و اینکه تنها و تنها دخول باعث ازبین رفتن پرده بکارت میشود و اینکه خودارضایی مالشی به هرگونه ای مثلا خود ارضایی مالشی سریع باعث ازبین رفتن پرده بکارت می شود و بعضی وقت ها احساس سوزش و داغی در بدنم میکنم تمام این مواردی که گفتم ایا باعث ازبین رفتن پرده بکارت می شود لطفا زودتر بگید خیلی استرس دارم
- سرکلاژ شکمی
دکترم بهم گفته باید سرکلاژ شکمی بشم آیا صد درصد شکمی جواب میده و جنین تا۹ ماه میمونه؟
- س خسته نباشید
من سه ماه پریودنشدم بعدازسه ماه شدم شدیدرفتم دکترقرص مفنامیک بامگزامیک اسددا براقطع وقطه شدوبعدقرص مدروکسی دادده روزبخورم دوروزمانده بودتمام بشه لکه دیدم وبعدپریودشدیدالانم قطع نمیشه بااین مفنامیک ومگزاقرص مدروکسی بخورم قطع میشه ممنون
- بی بی چک مثبت
خانم دکتر عزیز ممکنه که روز 7 تا 10 بی بی چک مثبت نشون بده
- bardary
Salam hododan 3roz az peryode man migzareh bedone jelogiry yek bar nazdiky dashtam be nazare shoma ehtemale bardary hast ya na
- غربالگری
ببخشید خانم دکتر،اگه ان تی بالای ۲ باشه ولی ریسک آزمایش پایین باشه آمنیو لازمه؟
- سلام خسته نباشید من آمپول ضد بارداری ۳ ماهه تزریق کردم وپریود شدم در هد لکه بینی بعد ۱۵ روز شدت خونریزیم بیشتر شده رفتم دکتر قرص ترانگزامیک اسید قرص اچ دی دادن بهم دو روزه مصرف میکنم اما قطع نشدم فقط از شدت خونریزیم کم کرده حالا چیکار کنم واقعا دیگه خسته شدم
- ترمیم واژن
با سلام خدمت شما،من ۲تا جوش گوشتی روی واژنم زده به متخصص مراجعه کردم زیگیل نبود گفتن ضایعه گوشتی ولی هیچ پمادی ندادن من میخوام واسه بارداری اقدام کنم ولی هیچ تغییری نکردن به نظر شما چیکار کنم؟ممنون
- جوال پاتولوژی هیستروسکوپی
در قسمت جواب یه جمله نوشته شده که فکر من و درگیر کرده Fragments of inactive endometrium(sampling from lower segment or ovarian failure) آندومتر غیر فعال یعنی چی؟ نمونه در ۸ قاعدگی گرفته شده توی سونو هر ماه آندومتر رو نرمال گزارش می کرد
- اقدامی
سلام خسته نباشید من تست بی بی زدم اولش بعد ۶ ساعت مثبت شد دومی هم بعد یه رب هاله انداخت و مثبت شد حالا میخوام بدونم ایا درسته
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته 27 بارداری هستم قبل بارداری 52کیلو بودم الان که هفته 27 هستم شدم 58 کیلو بنظر شما کم نیست اصلا احساس سنگینی هم ندارم بچه اول خیلی احساس سنگینی میکردم ولی اینبار احساس نمیکنم بارداریم تکانهای جنین هم نرماله ولی حس سنگینی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
- اژ شدم.دوبارم هیستروسپتوم و چسبندگی .دوبار هم تو بارداری سرکلاژ و سرکلاژ پساری شدم.با این همخ بازم سقط کردم.سونو آخری گفت تو رحم ات کوچک و کش نمیاد.تو تمام موارد قبلی بهم نگفته بودن.سرکلاژ شکمی بنظرتون فایده داره برامن یا اجاره باید بکنم.باسپاس
- سرطان دهانه رحم؟
سلام من یک سال دچار زگیل تناسلی هستم یک سال پیش پاپ دادم مختل بود بعدش کلپو شدم گفت چیزی نیست و یک سال دیگه مراجعه کن جهت کلپو یک ماه دیگه باید کلپو بشم و تو این یک سال زخم دهانه رحمم خوب نشده حدود دو ماه باسن سمت راستم درد میکنه ولی شدید نیست چند روز بعد پریود هم پا درد و کمر درد دارم میخواستم بدونم ممکنه توی این یک سال خدای نکرده تبدیل به سرطان شده باشه؟
- پریودنمنظم
سلام.من مجردم پریود نامنظم میشدم الان ده روز پریود نشدم سونو رفتم طرف چپ تخمدان فولیکول 20میلی دارم علت عقب عادت چیه
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟


