Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری
سلام برای باروری دکتر امپول مترلین ۱تجویز کر دن ایا خوبه ؟؟
- میکرواینجکشن
سلام دکتر من ده روز پیش انتقال جنین داشتم و دو روز لکه بینی قهوه ای و الان از لکه کمی بیشتر شده و خون ریزی کمی دارم چند روزی هست که به همین صورت هست شیاف را قطع و روزانه دو عدد امپول پروژسترون میزنم میخواستم بدونم برای جنین ها اتفاقی افتاده یا خیر ممنونم از محبت شما
- پریدهای نامنظم
سلام خانم دگتر خسته نباشید. عذر میخوام. من ۳۱ سالمه پسرم۷ماهه بدنیا اومده. پریود ک میشم اولش خیلیییییی زیاد میشم و تیره بعداز ۳.۴ روز کم میشه و قرمز.هرماهم۵ روز الی ۱ هفته عقب میافته مشکل خاصی دارم؟ لطفا راهنماییم کنید.
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
سلام دور روز آی وی اف کردم الان سرنا خوردم شدید چی بخورم چه دارویی مصرف کنن لطفا راهنمایی کنید
- سوال
سلام خانم دکتروقت شمابخیر، مجردم اولین باری هست که قرص سیپروترون کامپاندمصرف می کنم قبلا قرصهای دیگه مصرف میکردم الآن بعداز قطع یه بسته ازقرص کامپاند پریودشدم دردومین روز لخته ی خیلی بزرگی به اندازه ی یک مشت که فقط خون نبودانگار یک بافت کشسان سفیدرنگ هم بود خارج شدخیلی میترسم که چرااینطوری شده لخته ای به این بزرگی قبلاسابقه نداشته میترسم به پرده ی بکارت آسیب زده باشه خواهشاراهنماییم کنین خیلی استرس دارم ممنون.
- پریودی روز کنکور
سلام خسته نباشید من یه دختر 19 ساله هستم و فردا کنکور دارم و امروز پریود شدم تو دوران پریودی درد خیلی شدید و غیرقابل تحملی دارم قبلا دیکلوفناک مصرف میکردم ولی خوابم میگیره بعد از استفاده و برای فردا نمیتونم استفاده کنم میشه کمکم کنید چی استفاده کنم تا دردمو از بین ببره و گیج نشم سر جلسه شیافت دیکلوفناک تاثیری داره؟ اگه الان استفاده کنم فردا دردم تموم میشه؟
- قرصهای کمک بارداری
سلام خانم دکتر. میخواستم بدونم آیا قرصهای کمک بارداری تاثیری در جنسیت جنین دارن؟مثلا اینکه میگن لتروزول پسرزایی میاره آیا درسته؟
- خونریزی های خارج از دوره قاعدگی
با سلام و خسته نباشید من 38 سالمه و مجرد هستم حدود 10 سالیه درگیر کیست اندومتریوز هستم و یک تخمدان هم به این علت از دست داده ام الان تخمدان چپم درگیر این کیست هست و کیستم حدود 7سانته ولی مشکل اصلی من بین دو قاعدگی خونریزی دارم و پاک نمی شم سونوگرافی گرفتم تشخیص پولیپ آندومتر علاوه بر کیست تخمدان بهم دادند به نظرتون چه درمانی واسه این دو تا مشکل وجود داره ممنون
- ….
سلام وقت بخیر بنده دوروز پیش روز دهم سیکلم اخرین آمپول سینال رو زدم و دیشب نزدیکی عمیق داشتم آیا باوجود سلامت جسمی طرفین طبق آزمایشات هر دوطرف بارداری رخ میدهد و زودترین زمان بروز علائم بارداری چه زمانی هست سپاس
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر عزیز من بچه اولم دختر هست میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم میخوام دومی پسر بشه داروهای باید مصرف کرد ؟ آیا روش مطمئنی برای اینکه حتما پسر بشه وجود داره ؟ هزینه این کار چقدر میشه ؟
- حاملگی دختر باکره
سلام نامزد من پرده دارن ولی. دو روز پیش آب منی روی واژن نامزدم ریخته شد منم برای فردا قرص اورژانسی گرفدم و بعد دو روز زیر شکمش درد میکنه آیا احتمال بارداری هست ؟
- کیست اکوفری
سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم گفتن تو تخمدان سمت راست کیست اکوفری۶۰میلی متری دارم کیست اکوفری چیه؟از بین میره؟خطرناک نیست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر هفته ی ۲۰ بارداری هستم،بخاط مسمومیت غذایی که نفخ و دلپیچه و تهوع همراه داشت دکتر عمومی رفتم،که قطره ی سوپرمینت باریج رو تجویز کردن که بعد غذا ۴۰ قطره بخورم،این قطره تو بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز. خانم دکتر برای شروع سیکل آی وی اف ، چه روزی از سیکل قاعدگی باید به مطب مراجعه کرد؟ یعنی چندمین روز از شروع قاعدگی ؟ با سپاس
- ششمین سزارین میشه انجام داد
ششمین سزارین میشه انجام بدم
- جواب سونوگرافی و ماموگرافی
سلام افزایش ضخامت بافت فیبرو گلاندولار با ارجحیت در نواحی خارجی و فوقانی پستان دو طرف مطرح کننده Fcc مشاهده شد، یعنی چی؟
- حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- کیست و فیبروم
سلام خانوم دکتر, کسی که کیست تخمدان و میوم داره و ۵۰سالشه میتونه فقط کیست و میوم رو برداره و کلا رحم و تخمدان را برنداره؟؟؟؟ ممنون
- سوال در مورد استفاده از مدروکسی پروژستون
به علت ضخامت دیواره رحم، بعد از کورتاژ تشخیصی،دکتر گفتند مشکلی نیست و به مدت ۴ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردند، هر شب دو تا ، تا ۱۲ روز، بعدش گفتند قطع کنم.و پس از ۱۴ روز از ابتدای پریود دوباره شروع کنم اما الان بعد از یک هفته از شروع مدروکسی پروژسترون، با این که اصلا قطعش نکردم، پریود شدم،در حد لکه بینی نیست چه کار کنم؟ قرص را ادامه بدم یا رها کنم. ۴۹ سالمه
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد


