Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری باشرایط خاص
با سلام وخسته نباشید .من ۳۵سال دارم ودوبارزایمان سزارین داشتم برای بارداری سوم میخواستم اقدام کنم که درسونوگرافی مشخص شد که چندکیست نابوتین باقطرحداکثر۵میلیمتردرسرویکس رحم دیده شده وبزرگی نسبی رحم و افزایش ضخامت آندومتر۱۸میلیمتر است ...آیابااین شرایط بارداری خطرناک
- سلام من دختر مجردی هستم با کسی دوست شدم اصرار داره که هفته ای یک بار دخول داشته باشیم گفتم باکره امدرحد سر کلاهک داخل گذاشت دوقطره خون اومد کمکم کنید بکارتم آیا پاره شده؟
- باروری بعد کورتاژ
سلام.دقیقا یک ماه پیش به خاطر بارداری مول ساکشن کورتاژ شدم.ترشحات تازه سفید رنگ شده از آنجایی که تا شش ماه یا بیشتر نباید حامله شد. ورابطه بدون کاندوم داشتم آیا میشود قرص ال دی خورد ودوباره دچار خونریزی شدید نمیشوم.
- سوال در مورد پریود
سلام خسته نباشید من چند ماه که وقتی پریود میشم روز اول تقایبا ازم خون میاد از روز دوم لکه قهوای میاد یعتی میزان خون خیلی کم میاد همون روز اول زیاده روش جلوگیریم هم طبیعی یک بار هم زایمان کردم ۲۸ سال هم سنمه ممنون
- لتروزول
سلام . من از سوم پریود تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و ۱۲ قاعدگی امپول hcg زدم دکتر گفت از ۱۴ قاعدگی تا ۱۰ شب دوفامد بخورم ولی من اشتباهی از ۱۴ تا ۵ شب شبی یدونه لتروزول خوردم نمیدونم حالا چیکار کنم ترخدا راهنماییم کنید الان ۱۸ پریودی هستم
- پولیپ رحم
کورتاز شدم بعد سه ماه فرصمجسترول خوردم بعد بازم موقع پریود خونریزی زیاد میکنم تو جواب پاتولوژی پولیپ نوشته بینظمی سلول پرولیفترا
- نازایی هایپوتالامیکی
سلام نازایی هایپوتالامیکی ثانویه باعث کوچکی تخمدان میشود بنده دارای فرزند پسر و پریود طبیعی ناگهان قطع پریود و نازایی دچار شدم و ال اچ ۱/۵ اف اس اچ ۵/۵ ذخیره تخمدانی ۱/۳۳ با توجه با آزمایشات و همسرم سالم در سونو واژینال تخمدان رویت نشد دلیلش هایپو بدونم هست یا مشکل از خود تخمدان است آیا با دارو باردار میشیم با تشکر
- جنین مرده
سلام وقت بخیر.من ۴۰ سالمه ودر هفته ششم بارداری بودم ۱۰ تا قرص سایتوتک استفاده کردم کلی خون و لخته ازم خارج شد سونو دادم گفت جنین مرده و ساک و جفتش مونده .چیکار کنم که بیفته.ممنون میشم .از کورتاژ خیلی میارسم.
- سرکلاژ
سلام .خانم دکترشما بین سرکلاژشکمی وسرکلاژ مک دونالد همراه پساری ٬کدومشون رو برای خانمی که دوتا زایمان زودرس تو هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 23باسرکلاژ مک دونالد داشته.پیشنهادمیکنید؟؟
- سقط جنین
باسلام،من الان ۲۷ روزه که باقرص سقط جنین کردم البته حدودا ۱ماهم بود که قرص خوردم ۳نوبت آزمایش بتا دادم قبل ازین که قرص بخورم ۲۷۵ بود ۱هفته بعداز قرص ۱۵۷ شد و ۲هفته بعد ۱۷۴ تواین ۲۷ روز هم خونریزی از لخته به سطح متوسط و حالا کم داشتم باید چیکارکنم که آزمایشم منفی بشه؟
- بارداری
سلام.خانم دکترمن ۳۳سالمه.از۲۰سالگی دچاریائسگی زودرس شدم.چندروزپیش دچارترشح شدم کیت تخمک گذاری گرفتم مثبت شدچندروزمتوالی مثبت شد.بیبی چک تست کردم ۳بارهاله خیلی کم رنگ مثبت بودآیادریائسگی زودرس مثبت کیت وبی بی چک کاذب هست؟سپاسگزارم
- سلام در سنوگرافی من بند ناف با یک شریان ویک وریدمشاهده شد یعنی چه؟ایا خطرناک است؟
بند ناف بایک شریان خطرناک است؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام من روز ۶ بارداری بدون اطلاع از بارداری رادیولوژی کمر انجام دادم الان توی هفته سومه ک متوجه حاملگیم شدم . الان باید چیکار کنم ؟ بهتره سقط کنم؟ یا کی معلوم میشه جنین سالمه یا نه؟.ممنونم😔
- ای وی اف
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز. خانم دکتر برای شروع سیکل آی وی اف ، چه روزی از سیکل قاعدگی باید به مطب مراجعه کرد؟ یعنی چندمین روز از شروع قاعدگی ؟ با سپاس
- кракен darknet
[url=https://thekaleproject.com]вход на кракен сайт[/url] - kraken darknet, kraken зеркало
- سلام خانم دکتر وقت بخیر خانمی هستم ۳۶ساله ومتاسفانه دچار ناباروری ثانویه ۱۱ساله اقدام کردم اوایل اقدام عکس رنگی رحم گرفتم که چیز خاصی نگفتن پیگیر بودم همیشه پریودی پردرد داشتم که وقتی به دکتر میگفتم میگفتن عادیه چند ماه پیش به اسرار خودم دوباره عکس رنگی گرفتم که مشخص شد لوله ها هیدرو سالپنکس هستن وشدت سمت چپ بیشتره که باز هم دکتر تشخیص نداد دلیلش چیه و گفت تنها راه برداشتن لوله ها وای وی اف هست وقتی گفتم هزینه اش رو ندارم گفتن پس بیخیال بچه شو به پیشنهاد خواهرم دیروز عکس رو بردم پیش دکتر دیگه ای که ایشون هم همین رو گفتن فقط گفتن دلیل مشکل اندرومتیوز هست و اگه لوله ها برداشته نشه ممکنه زمینه بیماری های دیگه ای فراهم بشه من از ناراحتی فراموش کردم بپرسم چه بیماری ای ولی باسرچ متوجه شدم در صورت درمان نشدن ممکنه تبدیل به سرطان تخمدان ،رحم ویا سینه بشه میخواستم بپرسم اندرومتیوز گذشته از ناباروری چه مشکل دیگه ای ایجاد میکنه ممنون میشم پاسخ بدین
- نازایی
سلام خانم دکتر، من پج سال ازدواج کردم یک سال و چهار ماه برا ی بارداری اقدام کردم نتیجه نگرفتم دارو هم استفاده کردم هر بار فلیکول با سایز مناسی داشتم اما بارداری حاصل نشده، من یک میوم 6سانتی دارم از نوع اینترامورل مماس بر اندومتر ایا این فیبروم مانع بارداری میشه برای درمان جراحی لازم؟ بعد جراحی مشکلی برا بارداری وجود ندارد؟
- میوم
سلام سونو واژینال دادم قید شده یک میوم ساب سروزال ۳۰میلی متری در سمت چپ فوندوس و میوم داخلی اکوژنیک۲۰*۲۵میلی منری در دیواره قدامی چپ وجود دارد ضخامت اندومتر۵/۵ولخته هیپواکوئیک در داخل آن دیده میشود بنده ۵۳ساله هستم میخواستم ببینم آیا نگران کننده هست و اینکه مربوط به یائسگی میشه ۱۲روزهست که پریود هستم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر سال ۹۰ دخترم را شما در بیمارستان گیل بدنیا آوردید .و حالا بعد ۱۲ سال به صورت ناخواسته مجدد باردار شدم ۳۲ ساله هستم و هفته ۸ بارداری هستم .در حال حاضر در شهر دیگری زندگی میکنم . آیا امکانش هست تمام معاینات دوران بارداری را در شهری که هستم انجام بدم و فقط برای زایمان، مجدد پیش شما بیام ؟ و سوال دیگه که خیلی باعث استرس من شده اینه که من موقع بارداری اول توسط شما سرکلاژ شدم آیا بارداری دومم هم احتمال سرکلاژ هست ؟چون تو این شهر تنها هستم و بالاخره دختر بزرگ دارم و باید به مدرسه و کلاس های متفرقه ببرمش ممنون میشم به همه سوالات پاسخ بدین
- سلام خسته نباشیدسونوشکم ولگن انجام دادم مایع باضخامت۶mmدرون کویته اندومترمشهوداست یعنی چه راهنماییم میکنید


