Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من همیشه قبل قاعدگیم صورتم جوش میزنه خیلی درد میکنه جوش هاهم دلیلش چیه
- نداشتن علایم بارداری
باسلام.من آزمایش بارداری دادم مثبت بود الان ده روزه از پریودم میگذره ولی متاسفانه اصلا هیچ علایمی ندارم حتی درد زیر دل میترسم که اصلا رشد نکنه
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه ودوسال ازدواج کردم بچه هم ندارم فعلا من سونو انجام دادم گفتن که یک میوم ساب سروزال به قطر ۱۴ م م در ناحیه خلفی رحمم دیده شده یعنی چی خیلی هم نگرانم ودرمانش چیه برای پلیپ هم سوال کردم وجواب دادین فک نمیکردم جواب بدین خیلی ممنونم. دکتر رفتم گفتن چیز خاصی نیست یه سری دارو عفونتی برام نوشتن ولی بازم نگرنم که درمانش باید چطور باشه
- ای وی اف
سلام خانم دکتربخاطرهزینه هاالزهرامیرم سه بارای یوای کردم بخاطرضعیف بودن اسپرم همسرم الان دکترمیگه ای وی اف اسپرم ضعیف باشه تاثیرداره ممنون میشم راهنماییم کنین پارسال همسرم دارواستفاده کرده بود
- دردزیرشکم
زیرنافمازدیشبتاحالادردمیکنه.موقعادرارهممایعسفیدرنگیدیدم.هفتسالپیشسزارینکردم،الاندقیقازیرنافوبالایبخیههادردمیکنهوسفتشده.
- کیست سینه راست
سلام من الان یه توده داخل سینم حس کردم اندازه عدس. درد ندارم بنظر شما نیازه برم دکتر
- آمپول واریوپتیل
با سلام من مجرد ۴۰ ساله با سابقه سرطان تیروئید و ید درمانی و بیماری صرع هستم. با آزمایش نشان داد که دچار یائسگی زودرس دارم میشوم و هورمون درمانی انجام دادم دو دوره قرص استروژن و دوفاستون خوردم و اثر کرد . دوده سوم حین مصرف قرص استروژن پریود شدمشدید و قرص را قطع کردم . دکتر بهم آمپول واریپیتول ۳.۷۵ را تجویز کردند که پریود نشوم . ترسم از این هست که با وحود ترزیق آمپول باز هم لکه بینی و پریود شدم ؟
- پریودی نامنظم
سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- زنان
سلام خانم دکتر جوابیه کورتاژتشخیصی به این شرح آمده است برش هایی ازاندومتر باغدداندومتریال متعدد کوچک وبزرگ گاه کمی متسع باپوشش تک لایه Tallباپراکندگی نسبتا غیریکنواخت دراسترومایی سلولروادماتونمایان است
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- قاعدگی
۵ روز پریدم عقب افتاده چیکار کنم
- کیست سینه چپ
سلام من امروز سونو دادم در سینه چپ فوکال هیپواکو با تغییرات سیستیک با ابعاد 2☆5 میلیمتر دیده شده میخواستم بپرسم این خطرناکه ؟؟ ممنون میشم جواب بدین
- سلام دخترم 9سالو9ماهشه پریود شده قدش 140وزنش حدود32قدمادر 166قدپدر170ایاقدش رشد میکنه ایاسوزن جلوگیری ازبلوغ ضرری براش نداره
- سلام کیست تخمدان دارای اینترنال اکو به ابعاد 34یعنی چه آیا باعث ناباروری می شود یا خیر
خانمی که کیست دارای اینترال اکو به اندازه 34 میلی داشته باشد چیست و آیا باعث نازایی می شودیا نه
- سلام دخترم هیپلازی خوش خیم داره دکتربراش قرص دوفاستون تجویزکرده تاچه مدت بایدبخوره
- اندومتریوز
باسلام.3ماهپیشپزشکمبرایاندومترویوزوکیستمدیفرلینتجویزکردوبعداز3ماهسونوگرافیمجدداانجامبدهمزمانسونوگرافیچهموقعانجامبدهمزمانیکهپریودشدمیابعدازاتمامزمان3ماهامپول
- پریودی نامرتب
ببخشید علت عقب وجلو شدن پریود چیه،من الان از فروردین امسال پریودیم نا مرتب شده ،یه دفعه ۳۵ روز عقب انداختم ،بعد دوباره زود به زود پریود میشم ،علتش چی میتونه باشه
- توده هیپواکو خطرناک هست
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر اینکه فرمودین ،منظور از استخوان های بلند،بازو،و ساعدو ران وساق است این استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی جنین در سونوگرافی آنومالی علاوه بر بازو و ساعد و ران و ساق شامل انگشتان دستها و پاهای جنین هم میشه؟ خواهش میکنم سوالمو جواب بدین.
- پروژسترون
آیا بعد از ای وی اف یک بار استفاده از آمپول پروژسترون در روز کافیه یا دو بار


