Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- DNA
آیا خودم میتونم از نوزاد نمونه برداری انجام بدم یا خیر
- سوزش جای بخیه سزارین بعد از یک سال
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم
- عفونت واژن
باسلام.من عفونت داشتم که با کرم واژینال و قرص مترونیدازول رفع شد و خارش وبوی ان تمام شد.اما الان وقتی نزدیکی میکنم دهانه ی واژنم میسوزد و پس از ان که میرم دستشویی و ادرارم روی ان ناحیه میریزد احساس سوزش میکنم و پس از ان که با دستمال خودم را خشک میکنم قطره ای خون روی دستمال میبینم..به نظر شما علت چیست؟ایا عفونت است یا زگیل یا چیز دیگریست؟چگونه رفعش کنم؟
- سلام ۳۸ سالمه کیست تخمدان و فیبروم دارم دکتر به من سیپروترون دادن اولین دوره که مصرف کردم الان پریود شدم و ازشب سوم پریودی خونریزی شدی به صورت لخته های خون دارم خیلی زیاد که از دیشب تا الات دوبسته نوار بهداشتی استفاده کردم میخواستم بدونم طبیعیه این خونریزی یا نه
- بارداری دوم
باسلام و احترام و تشکر از شما، خانم دکتر من 32 ساله هستم و دخنرم 7 سالش هست، دو ماه هست که اقدام به بارداری کردیم اما حاصل نشده، همسرم سیگار میکشن و من کم کاری تیروئید دارم و لووتیروکسین مصرف میکنم، من و یا همسرم میتونیم قرص کلومیفن استفاده کنیم و یا لتروزول؟به تازگی آزمایش چکاپ دادم و غیر از کم کاری همه چیز خوب بود الحمدلله، ممنون از شما
- Kist
سلام من نزدیک ده روزه کیست تخمدان دارم و درون ان اکوژن دیده شده.قبلا فقط زمان پریودی درد شدید داشتم ولی از دیشب زیر دلم درد میکنه و تیرمیکشه و کلا حالت تهوع دارم.میخوام بدونم خوب شدن کیست داخل تخمدان با درد همراهه؟ علت این درد چی میتونه باشه
- سلام زن داداشم باردار دوماه میشه خیلی سر درد داره تهوع داره میشه راهنمایی کنید چی بخوره براش خوبه
- آمپول لوپرومر7,5 و تاثیر آن در پیشگیری از بارداری؟
- مسافرت در بارداری
آیا مسافرت رفتن در حد یک ساعت و نیم به بیرون شهر و موندن در اونجا برای یک روز و نیم در ماه هفت و هشت بده یا نه
- بارداری
سلام من دو سقط داشتم الان دوباره باردارم چیکارباید بکنم ک سقط نشه حاملگی دومم براثر پیاده روی سقط شد
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۱۹ سالمه و مجرد و امروز متوجه شدم که عذر می خوام هنگامی رد توالت میشینم فاصله ی واژن تا مقعدم چیزی نیست و به هم متصل شدن انگاری پارگی اتفاق افتاده به شکل هفت خود به خود انگاری.. آیا این شکل از واژن طبیعیه؟
- توده ایزواکو
آیا توده ایزواکو درقسمت تحتانی رحم خطرناک است؟
- سلام دکتر شب بخیر شرمنده من پریود میشم کونم تیر میکشه یعنی جوری میشم ک جیغ بزنم
- عقب افتادن پریودی
چند ماه پریود عقب میفته۰بچه شیر میدم۰این ماه بعد۲۱روز پریود شدم الان ۱۲ روز گذشته پریود تموم نمیشه۰از روز اول پر بودم ال دی میخورم چون دکتر ما مای بهداشت گفت ۴ماه بخوری پریود منظم میشه.دلیل قطع نشدن پریود چی میتونه باشه؟
- زدن آمپول واریوپپتیل
آیا اگر این آمپول را بزنیم از لکه بینی جلوگیری میشود؟
- پریودی
سلام اواسط ابان ماه امپول لوپرومر زدم دوماه گذشته رفتم دکتر دکتر گفت اندومترت برطرف شده و بهم قرص دوفاستون داد تا پریود بشم گفتن ده روز استفاده کنم بعد ده روز دیگه صبر کنم پریود میشم الان هفت روز گذشت از ترک دارو علائم پریودی رو دارم درد سینه و اینا ولی هنوز پریود نمیشم نگرانم پریود نشم درست میشه؟
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- جلو افتادن پریود
سلام. ۲۰ سالمه و نامزد دارم. رابطه کامل نداشتم. از زمانی ک بلوغ شدم تا الان پریود های نامنظمی داشتم اغلب. پارسال دکتر برام سونو و آزمایش نوشت تو سونو گفته بودن احتمال پلی کیستیک هست ولی طبق نتیجه آزمایشم دکتر گفت پلی کیستیک نداری. ی مدت رازیانه مصرف کردم و دوره های منظم تری به نسبت داشتم. سه ماه پیش شروع به مصرف بره موم کردم به مدت یک ماه خوردم.که مصادف با مصرفم سه ماهه پریود هام خیلی طولانی شده، قبلا ۶ نهایت ۷ روزه پاک میشدم الان تا ۹ روز طول میکشه. ۶ روز اول خیلی خونریزی کم و به رنگ قهوه ای هست، از روز ۶ به بعد خونریزیم زیاد میشه.و فاصله بین پریود هام کم شده تو این سه ماه.(نمیدونم مصرف بره موم تاثیری روی پریودم داشته یا نه) ماه اول ۲۸ سیکل پریود شدم ب مدت ۹ روز ماه دوم ۲۴ سیکل پریود شدم به مدت ۹ روز ماه سوم ۲۱ سیکلم پریود شدم به مدت ۹ روز این طولانی بودن خونریزی و جلو افتادن پریودم باعث شده پاکی بین پریودام خیلی کم بشه. علت چیه؟
- زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر، سال ۹۶زایمان سزارین داشتم چون بچه بریچ بوده ولی لگنم تو معاینه خوب بود،میخواستم زایمان دومم طبیعی باشه،امکانپذیر هست؟خیلی برام مهمه ،میتونم مطب مراجعه کنم و تحت نظر شماباشم؟دو روزه فهمیدم باردارم،از سزارین قبلیم مدارکی نیاز هست که خدمتتون بیارم؟ممنونم.


