Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال جنین
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شریف شما بخیر. خانم دکتر من هشت روز هست که انتقال جنین انجام دادم. برام دوتا جنین انتقال دادن. داروی مصرفیم هم بعد از انتقال شیاف پروژسترون هست . روز سوم انتقالم خونریزی داشتم(خون تازه و روشن و یک بند انگشت لخته ی خون) با مطب دکتر تماس گرفتم و دستیارشون گفتن که اگه لکه بینی هست اشکالی ندارد و اگر خونریزی هست ، تا روز ازمایش بتا امپول پروژسترون هم تزریق کنید.خوتریزی دیگه ندارم و الان فقط لکه بینی های قهوه ای دارم حالا باید منتظر باشم تا روز ازمایش برسه و ببینم نتیجه مثبت هست یا خیر خانم دکتر علت اون خونریزی ناگهانی در روز سوم انتقالم چی بود؟ همش میترسم که جنین ها لانه گزینی نمرده باشن و از بین رفته باشن خانم دکتر نظر شما چیست؟ ممنونم از وقتی که برای ما میگذارید، یک دنیا سپاس و قدردانی
- کیست تخمدان
سلام من یه ماه پیش کیستی به اندازه۲۷× ۳۵ در تخمدان راستم داشتم دیروز رفتم سونوگرافی گفت کیستی به اندازه ۲۷×۲۸×۳۰درتخمدان چپمه
- ضخامترخط اندومتر برای انتقال جنین باید چقدر باشد؟
الان که ضخامت خط اندومتر در روز ۱۴ پریود ۶/۵mm هست این ضخامت برا ای وی اف موفقیت آمیز مناسب هست یانه؟ چون شنیدم جنین روز ۱۴ انتقال میدن و ضخامت خط اندمتر طبق سونوگرافی واژینال در روز ۱۴ پریود mm ۶/۵ هست، میخوام بدونم این ضخامت خط اندومتربرای انتقال مناسبه؟یا نه؟
- تعیین جنسیت
سلام من مشکل بارداری ندارم دوتا دختر دارم میخوام دوقلو پسر دار بم آیا شما ای وی اف انجام میدید ومراحل و مدت زمانش چقدره با هزینه یا شما ه که سوالامو بپرسم آخه راهم خیلی دوره ممنون میشم جوابمو بدید
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️
- خونریزی بعد از ای وی اف
سلام خواهرم ۱۸روز پیش ای وی اف کرده و آزمایشش مثبت شد دوروزه لکه بینی داشت الان خونریزی داره و یه لخته هم دفع کرده ۴تا جنین انتقال داده ممکنه اگه یکیش افتاده باشه بقیش بمونه ۲۸سالشه ممنون
- تزریق پروژسترون
با سلام مم به خاطر انتقال باید روزی ۲عدد آمپول پروژسترون تزریق کنم وجای آنها درد ناکه عده ای نظر دادند که جای تزریق نباید گرم بشه چون اثر دارو از بین میرود، آیا این نظریه درسته، تورو خدا سریع جوابم رو بدهید جای تکراری آمپولها برای چند ماه اذیتم میکنه
- انتقال جنین و زونا
سلام خانمی ۳۸ ساله هستم در حین اقدام برای بارداری از طریق ivf هستم البته بیشتر مراحل رو طی کردم و قراره ۱ ماه دیگه انتقال انجام بدم ولی الان مبتلا به زونا شدم چند روز بعد از بهبودی میتونم انتقال انجام بدم ؟ وآیا بعدش برای جنین خطرناک هست یا نه؟
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
باسلام دوز دوم واکسن کرونا وامپول سینال افم باهم هستن مشکلی نداره هردو رو بزنم؟
- قرص استرادیول و کم شدن خونریزی
سلام ،با توجه به ضخامت جداره داخلي رحم قبل اي وي اف اين موارد تجويز شد ———- بعد از قاعدگي ، روز ٢١ ام شروع به مصرف استراديول ٢ تا و قرص فوليك و سي ام و اسپرين كردم بعد از مصرف ١٠ روز مرحله بعدي (پريود بعد )استراديول به سه تا در روز افزايش يافت و طبق قبل سي ام و فوليك و اسپرين ادامه داره ولي بعد از ٣ روز پريود من تقريبا بعد از لكه بيني قطع شده و ورم پا و خستگي ايجاد شده دليل اين حالت چي هست دليل اين قطع خونريزي نگرانم كرده ممنون از پاسخ 🙏🏻🌸
- لک بینی
من امروز عصر پی ار پی شدم اومدم خونه لک بینی دارم کمر دردم دارم علتش چیه؟
- قرص استرادیول
باسلام من از روز دوم پریودی روزی ۳تا قرص استرادیول ۲ خوردم تا ۶ روز که روز ۱۳ برم برا انتقال جنین. الان دکتر گفت زخم رحم داری وباید فریز رحم بکنی قرص رو در روز ششم مصرف قطع کردم .میخام بدونم با وجود این ۶روز مصرف و فریز رحم میتونم تو پریودی بعدی باز قرص رو مصرف کنم وبرم؟ وآیا باز باید استرادیول ۲میل و همون روزی ۳تارو بخورم؟
- سلام من امروز روز ۱۳انتقال بود آزمایش بتا ۱/۲شد ولی سینه هام به شدت درد داره ونوک ان انگاری کبود شده علت؟
- AMH پائین به دلیل جراحی اندومتریوز
آیا با AMH ۰/۰۲ امکان بارداری به روش IVF از نظر شما امکان پذیر هست؟
- کیست نابوتین
سلام ۴۷سال دارم و در سیکل آی وی اف قرار دادم،روز اول پریودی سونو دادم، کیست نابوتین دیده شده، باید دارو های استرادیول و انوکساپارین و آسپرین مصرف کنم، با وجود این نوع کیست داروها را شروع کنم؟
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- ای وی اف
سلام خواهش میکنم یکی جواب منو بده من بعد اینهمه سختی و هزینه قراره ۴ روزه دیگه برای عمل ای وی اف تخمک اهدایی برم سنو و وقت معلم تایین بشه نهایت نا یه هفته دیگه میفته..منم سه روز قبل دوروز بدن درد گلودرد داشتم شبانه. روز هم خفیفبود الانم علائمی ندارم ولی کل فامیل این علائم رو گرفتن.. معلومه که ازاین ویروس جدیدت.الانم خیلی کم ضعف دارم با یکم خلت گلوودردگلو خیلی کم ولی دارو اینا گرفتم مصرف میکنم ..میخواستم ببینم یه هفته بعد..صللحه که بدم براهمه.. شرایط من یه جوریه نمیخوام عقب تربیفته.خواهش میکنم جواب بدید..
- تیتر بتا
سلام خسته نباشید انتقال جنین داشتم روز ۲۱پریودم انتقال دادم ۱۳روز پس از انتقال تیتر بتام ۶۶۰.۵۴ بود خواست بپرسم این عدد طبیعیه؟


