Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام مندوروزبعدپریودی رابطه بدون دخول داشتم ومنی باواژنم برخورد نداشت ولی بخاطر برخورد پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردموپنجروزبعد پریودشدم ودوازده روز بعد دوباره پریودشدم این بینم دردای شدید رحم وکمرداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- سیپروترون کامپاند
سلام من در سومین روز مصرف و دو ساعت بعد از خوردن قرص سیپروترون کامپاند دچار اسهال شدم. یعنی تا آخر سیکل دیگه این قرص نمیتونه اثر ضدبارداری داشته باشه؟ چون شنیدم اسهال تاثیرش رو کم می کنه
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- بقای سقط جنین
معذرت من تو اسفند حامله بودم تو فروردین 15 سقط داشتم.. دوروز قبل سونو دادم بقای باقیمانده 40 میلیمتر داخل رحمم مشاهده شد.. نیاز به کورتاژ هست یاخودش دفع میشه. در ضمن خونریزیم قطع شده دیگه
- بارداری
سلام خوب هستین خدا قوت خانم دکتر من در حال اقدام به بارداری هستم و نمیدونم باردار هستم یا نه قرص د با دوز ۵۰هزارشما گفتید بخورم دو هفته یکبار اشکالی نداره مصرف کنم؟ مشکلی پیش نمیاد حتی اگه این وسط ها باردار شم؟
- بارداری
سلام من در هفته ۳۶ بارداریم نوزادم بریچه ایا احتمال چرخش هست ؟
- درد زیادی شکم
من موقعی ک. پریود میشم تا ۴روز اول درد زیادی دارم دلیلش چیه
- سلام وخسته نباشید همسربنده درهفته۳۴بارداریشون هستن ویه مشکلی که مارونگران کرده اتساع خفیف دریکی ازبطن های سمت راست مغزجنین به اندازه۱۲میلی متر هستن خواستم که مارو راهنمایی کنیدببینیم خطری اینده بچه ماروتهدید میکنه یانه ممنون
- امپول دکاپتیل
با سلام و احترام سه ماه دكاپتيل3/75. استفاده كردم اخرين بار ١٣ دي ماه هنوز پريود نشدم ايا طبيعي هست ؟
- گوش درد در بارداری
سلام خانم دكتر من در هفته هشت بارداري هستم متاسفانه امروز به خاطر باد كولر گوش درد شديد گرفتم حوله داغ استفاده كردم اما بهتر نشد من ميتونم تو هفته هشت بارداري براي گوش درد قرص استفاده كنم؟ يا از قطره گوش ممنون
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- نازایی
سلام من یک کیست یونی لوکولار در سمت چپ با ابعاد ۳۲*۴۴داشتم باید دارو مصرف کنم؟قبلش داروی درمان نازایی استفاده کردم
- حمام درزمان قاعدگی
سلام خانم دکتر ببخشید ایا حمام رفتن درزمان قاعدگی مشکلی داره؟
- معاینه بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من دخترم رو برای معاینه پرده بکارت بردیم پیش یک ماما و ایشون به جای کشیدن لب ها آمدن واژن رو باز کردن یعنی اینکه با انگشت شست و اشاره دو لبه واژن دخترم را باز کرد و دخترم خیلی درد داشت من در سایتها خواندم که نوشته بود باید لب ها را باز کرد الان خانم دکتر آیا باز کردن واژن دختر مجرد با دست که همراه با درد بود به پرده بکارت دخترم آسیب نزنه؟؟ نمیدونم آیا باید واژن را باز میکرد یا اینکه اشتباه معاینه کرده ؟یعنی سوالم اینه برای معاینه پرده بکارت باید واژن را باز کردیعنی دهانه واژن رو باز کرد ؟ خانم دکتر عزیز ممنون میشم من رو از نگرانی خارج کنید .یه دنیااااااااااا مممننون 💜
- کیست هموراژیک
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز یه سوال دارم من یک کیست هموراژیک ۲۸ میل تخمدان سمت راست دارم و دکتر بهم قرص روکین داده و از روز دوم پریود دارم میخورم سیکل عادت ماهیانه من ۲۸ روزه و من الان تو روز ۱۲ هستم و فردا روز تخمک گذاریم از صبح مثل ماه قبل دوباره لکه بینی تقریبا زیاد که قطع میشه دوباره میاد دارم میخواستم بپرسم با این قرص روکین تا ماه بعد کیستم برطرف میشه؟؟ چون من الان ۲ماه بود اقدام به بارداری کردم این اتفاق لکه بینی و کیست پیش اومد آیا من از ماه دیگه میتونم اقدام به بارداری کنم؟؟و بنظر شما باردار میشم با وجود این کیست کوچیک؟؟ ممنون میشم جواب من و بدین خانم دکتر مهربون🙏🏻❤
- درد محل سزارین بعداز سه سال
سلام بعداز سه سال که حالا هم 6ماهه حامله هستم محل سزارین خیلی میسوزه ودرد میکنه آیا بخیه هام باز شده
- سن بارداری
سلام خانم دکتر .با توجه به سونو nt هجده هفته و چهار روز هستم .و طبق سونو آنومالی ۱۸ هفته کامل .سن کدام سونو دقیق تر است؟
- ای وی اف
لک بینی روز هشت نشانه چیست
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه مجردم برای بالا بودن هورمون مردانه ام ک جوش میزنم متفورمین میخورم روزی یه دونه کیست تخمدان هم ندارم العان موهام ریزش پیدا کرده چه قرصی برای موهام بخورم ک ریزش رو قعط کنه


