Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام
سنو برای من دولیکو سفالیک نشون دادە تو را خدا خطرناکه ؟ چکار کنم؟
- پستان
سلام خانم دکتر من یک توده هیپواکو به ابعاد 34x15در سینه چپم هست یک هفته میشه که نمونه انجام دادم خطرناکه
- سنگ کلیتوریس
سلام من تاحالا رابطه جنسی نداشتم یه چیزی شبیه سنگ در ناحیه کلیتوریس من وجود داشت ولی خب سنگ نبود چون انعطاف پذیری داشت هرچند خیلی کم به رنگ سفید درس آوردم آیا بیماری هست ؟ دارم میترسم دیگه چون چند بار دیگه هم یه همچین چیزی دیدم
- درمورد زنان زایمان سونو گرافی
سلام دکتر من روز ۱۲ سیکلم رفتم سونو گرافی دکتر گفت تخمکات کمی ضعیف فولیکول ۱۰ بزرگترین ش بود حالا من قرص فرتیل آید همیشه نخوردم واسه تقویت تخمدان چون خوب جواب داده حالا باید چند تا بخورم واسه فولیکولی که آماده بارداری باشه
- بقایای سقط۲
سلام وقت بخیر ۱۰ روز پیش سقط داشتم که روز دهم سونو انجام دادم که براتون میفرستم ساختمان هیتروژن به ابعاد۸*۲۳ mm در داخل کاویته آندومتر رحم بدون واسکولاریته واضح دیده شد.(بقایای بارداری)
دکترم ۳۰ عدد متیل ارگونین تجویز کردن روزی سه عدد گفتن بعدش برم سونو.ولی من خونریزی که اصلا ندادم گاهی فقط تیکه های خیلی کوچک قهوه ای دفع میکنم.همونم داره کم میشه.راهنمایی میفرمایید. - نازایی
سالام خانوم دکتر . عکس رنگی از رحم نشان داد که پولیپی در رحمم وجود دارد و لوله چپم بسته است . با توجه به ایکه یک سال و نیم لکه بینی قبل از دوره دارم آیا نیاز به عمل هست ؟ ممنون
- سلام یک سال ونیم پیش سزارین شدم حدود ۳ ماهه جای بخیه ام درد میکنه و حس میکنم بخیه ام فرو میره انگار دارن گوشتمو سوراخدمیکنن پیش دکترم رفتم گفت اگه خیلی اذیتت کرد باید جراحی کنی درش بیاری لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم
- ازمایش انومالی
سلام ببخشید من هفته ۱۶ هستم ازمایش غربالگری دوم رو دادم که نوشته afp 30000 Mom 11.76 uE3 0/22 میشه راهنماییم کنید
- کیست سپتای تخمدان
سلام وقت بخیر من سونوگرافی داشتم تو جوابش گفته بود کیست سپتای ظریف فاقد flow عروقی با ابعاد ۱۵×۱۳ در سمت راست رویت شد. این خطرناکه؟
- خارش شدیددست و پا در ماه دوم بارداری
سلام، هفته پنج بارداری هستم، سه شب متوالی خارش شدید دست و پا داشتم و قرمزی های خفیف مثل گزیدگی حشره، روزها خیلی کم بود، الان دیگه ندارم، بعضی سایت ها نوشته بودن احتمال دوقلو ویا چندقلو هست، آیا برا منم این احتمال وجود داره؟ ممنون ازشما
- آمپول
سلام من مشکل اندومتریوز دارم ودکتر برام آمپول دکاپپتیل نوشته اولا میخاستم بدونم خارجی بهتره بخرم یا ایرانی دوما چه روزی از زمان عادت ماهیانه باید بزنم؟؟؟
- کانون اکوژن
سلام وقت بخیر ببخشید من امروز سونو انجام دادم و داخل سونو نوشته شده اندومتر ضخامت ۵میل داره و بصورت triple line این یعنی چی؟ و اینکه نوشته شده در قسمت dependentتخمدان چپ کانون اکوژن با ابعاد 18 در ۱۲ در ۸ دیده شده خیلی میترسم این یعنی چی؟ من متاهلم و تاریخ سونو هم بعد از ۱۰روز از آخرین روز قاعدگی هستش
- ای وی اف
من هفت روزه که ای وی اف انجام دادم ورد خواب اورگاسم شدم حالا میترسم وخیلی استرس دارم که جنین ها لانه گزینی نکنن یا افتاده باشن چیکار باید بکنم
- فیبروم .میوم
در مورد جراحی میوم از رحم بصورت عمل باز و عمل بسته چه شرایطی باید داشته باشه و اینکه در استان گیلان بخوام عمل کنم کجا شرایط بهتری داره
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- سونو سینه
سونو سینه انجام دادمچند لنف نود ب ضخامت ۲ میلیمیتر در اگزیلای هر دو طرف مشاهده میشود
- پماد دالاواگ برای زخم دهانه رحم
سلام خسته نباشید،خانم دکتر برای زخم دهانه رحم بهم کرم واژینال تریپل سولفا دادین بعد از استفاده دچار سوزش واژن شدم به مطب زنگ زدم بهم گفتم به جاش از کرم دالاواگ استفاده کنم دو شب استفاده کردم بازم سوزش دارم چیکار کنم
- باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
- سلام من ترشحات شیری رنگ وگاهی کشدار دارم وگاهی هم زیر شکمم درد دارم آیا عفونت رحم دارم باید چه قرصی بخورم یه دارو برام بگین پول ندارم برم دکتر ممنون میشم ازتون خدا خیرتون بده
- ضدعفونی کننده ها و شوینده ها
سلام خانم دکتر. امیدوارم کخ حالتون خوب باشه آیا استفاده از تمیزکننده ها و سفید کننده ها مثل سیف و داماستوس و استشمام شون میتونه برای جنین خطرناک باشه؟


