Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد اکوفری
کانون اکوفری در سینه ب چ معناست
- مصرف آووبوست و اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر .ببخشید من یه ماه دکتر قرص آووبوست و متفورمین و مکمل بهم دادن باامپول تقویت تخمدان بعد یه ماه سنووعکس رنگی و آزمایش گفتن ک اقدام کنم برا بارداری .الان ک اقدام کردم ولی هنوز تاریخ پریودیم نشد ببینم بار دارم یا نه .همچنان باید قرص ها و مکمل ها رو هم بخورم یا نه ؟ ممنون
- نامنظمی پریود وحامله شدن
من حدوو چهار پیش به دکت مراجعه کردم برای اینکه پرویدم نامنظمه ومیخواهم انشالله چند ماهه دیگه باردار بشم خانم دکتر برام سه دوره قرص پرژسترون نوشتن وگفتن بعد از سه دوره اقدام کن این ماه یک شب اقدام داشتیم ولی حامله نشدم پرویدم نشدم حالا می خواستم بدونم الان دوباره به دکت مراجعه کنم یا خودم امپول پرژسترون بگیرم بزنم تا پریوددبشم ودوباره اقدام کنم اینم اضافه کنم که من دوتا بچه دارم که باامپول باردار شدم دوتاشونو والان برای سومی اقدام کردم
- کیست درمویید
سلام کیست درمویید تخمدان در چه اندازه ای ممکنه در بارداری دچار پیچیدگی بشه کیست من ۳۴ میلی هست و هفته هشت بارداری
- سرکلاژ
سلام سرکلاژ کردم ندارم بهم گفت استراحت مطلق اما پرستار بیمارستان گفت استراحت نسبی نمیدونم استراحت مطلق باشم یا استراحت نسبی
- آی وی اف
سلام بنده ۲۱ بهمن آی وی اف انجام دادم روز ۱۶ بتا دادم ۳۹۳ بود دو روز بعد ۴۳۱ و دوروز بعدش ۵۸۵ دارو هم مصرف میکنم پروژسترون و انوکسو پایین و شیاف و استرادیول و ویتامین خواستم بفرمایید چرا عدد بتا سرعت بالا رفتنش پایین هستش . ممنون
- خوردن قرص و ازمایش خون
با سلام من ۱۳ روز پیش رابطه داشتم و شک داشتم به وجود منی در داخل واژن و قرص اورژانسی خوردم بعد امروز آزمایش بتا دادم عدد ۱۰۱ رو نشون داد...خواستم بدونم باردارم یا مصرف قرص باعث شده عدد ۱۰۱ بشه
- میخوام بارداربشم
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم وپریدهای نامنظم ودکتر زنان قرص پروژسترون به من داده ازشب پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم والان 3ماه قرصارواستفاده کردم تمام شده زیرشکمم خیلی شدید دردداشتم که دکترزنان گفت عفونت داری که فردا برای سونوگرافی باید انجام بدم ودوباره برای من مدروکسی پروژسترون نوشته وایندفعه متفورمین 500هم نوشته که امشب باید شروع کنم حالاگفته دوباره 3ماه دیگه پروژسترون بخورم تاباردار بشم حالا چکارکنم ؟؟ومن بهشون گفتم که شما گفتین قرص تحریک تخمدان بخورم اما گفت فعلا این پروژسترون را ادامه بده حالا من چکارکنم ؟؟راستی خانوم دکتر این عکس رنگی که میگن زنا میدن چجوره ؟؟ممنون میشم جواببدین
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- سوال
سلام من به خاطر عفونت واژن یه قرص فلوکلونازول ۱۵۰ مصرف کردم بعد نزدیکی داشتم واقدام به بارداری ممکنه مشکلی ایجاد کنه
- درمان نازایی
من هفته ی قبل آمپول تریپتورلین تزریق کردم جهت قبل از انتقال جنین، دیروز یک لیوان رازیانه ی دم کرده خوردم، یعنی اثر دارو از بین رفته؟
- زنان وزایمان
سلام من یه سوال دارم من سراریان ۴رومم هست اما به دکترم گفتم میشه سزاریان سومم که بینارستانی که قرار برم زایمان کنم قبولم کنه چون سزاریان ۳وم به بعد رو انجام نمیده میخواستم بدونم من این رو گفتم مشکلی پیش نمیاد تواتاق عمل چون به دکتر گفتم سزاریان ۳ومم میشه ایا مشکلی پیش نمیاد چسبندگی شدید هم دارم
- نزدیکی
سلام نزدیکی زیاد به سلامتی تاثیرمنفی داره .هفته ای چند بار خوبه 37ساله
- قطع شدن پرویید
سلام خسته نباشید ببخشیدمیگم من دخترم این ماه اصلا پریود نشدم فقط لکه های قهوه ای رگی میاد ی ماهه اینجوریم
- زایمان
سلام خانوم دکتر من زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم بدون دارو و سرکلاژ به نظرتون سرکلاژ شکمی کنم ؟
- سلام من آمپول پروژسترون زدم موقعی که پریودبودم واسه قطع کردنش الان ۱۴روزه پریودم نه تنهاقطع شدبلکه بیشترشدچی کارکنم توروخداجواب بدین ممنونم
- مشکل خون ریزی شدید در دوران پریودی
سلام خسته نباشین من توی دی ماه هیستروسکوپی شدم توسط خانم دکتر شرف الدین جوابش خوب در اومد قبلش من کیست و پولیپ داشتم و پریودی من تا ۱۰ روز طول میکشید ولی بعد هیستروسکوپی هم همن جور طولانی پریود میشم خون ریزی منم شدید میشه با انکه دو ماه قرص Duphaston رو مصرف میکنم این ماه یکی مونده بود تا قرص تموم بشه پریود شدم
- بارداری
سلام خوب هستید من پریودام معمولا ۳۰روره هست این ماه از کیت استفاده کردم ولی از روی ۱۰و ۱۱کیت دو خط کاملا یک شکل ظاهر شد و روز ۱۲سیکل خط سی کمرنگ تر از خط کنترل میخواستم بپرسم ممکنه تخمک گذاری کرده باشم؟ چون سیکل من ۳۰روزه هست گفتم شاید بعید د اون روز ها تخمک گذاری بسه یا شاید کیت خراب بوده اینم بگم که در حال مصرف داستینکس هستم یعنی درست بوده کیت؟
- قرص مدروکسی پروژسترن ۵mg
باسلام من شش ماه ازروزچهارده پریودتاده روزمدروکسی پروژسترون میخورم آیااین قرص مانع بارداری یاضدبارداریه؟؟ چون بدون داروپریودنمیشم مصرف مداومش برای من که تخمدان پلی کیستیکم ضررنداره
- انتقال جنین
سلام ببخشیدم نبعداز13روزانتقال جنین لک قهوه ایی داشتم یعنی میشه گفت ممکنه لانه گزینی باشه


