Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من ۳ماهه زایمان کردم سزارین هنوز ترشحات زرد رنگ بعضی موقع با خون همراه هست میشه دلیلیش رو بگید
- قبل ازاستفاده
سلام ببخشیدمن خیلی جوش میزنم میخوام ازاین قرص مصرف کنم ایا عوارضی داره
- علت تب وپادرد وتیرکشدن بدن بعدانتقال جنین چی هست؟
سلام وقتتون بخیر.من امروز۸انتقالم هست ولی الان چندروز پادرد دارم ویدفه بدنم تیرمیکشه . بعدش روزششم انتقالم یدفه ازجام بلندشم وزیر دلم هم تیرکشید وهم درد گرف میشه بگید که ممکنه به جنینا اسیب زده شده ممنون میشم زود پاسخ بدید
- درموردکیست کوروئیدپلاس توداخل شکم مادر
سلام خانوم دکترخسته نباشیدمن باردارهستم از۱۸هفته به بعدمشخص شدکه بچه توسرش دوکیست کوروئیدپلاس داره به اندازه ۱۰ میلی ممنون میشم کمکم کنیدالان۲۵ هفته هستم به این اندازه رسیده رفع هم نمیشم نگران هستم چیکارکنم آیاخطری داره
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- برداشتن رحم وتخمدان ها
سلام وقتتون بخیر ۶ماه پیش به روش لاپاراسکوپی رحم تخمدان رو برداشتم الان بعد این همه مدت باز ترشح زرد رنگ دارم میترسم خطر ناک باشه البته بگم درد ندارم لصلا
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- سقدجنین
سلام من یه ماه ۸هفته باردارم بچم هنوز۵ماهشه چه جوری سقدکنم
- سلام دکتر جان در سونورافی من نوشته مختصر اینترنال اک درون مثانه دیده شده ممکن خطرناک باشد؟؟
سلام خسته نباشید اینترنال اکو مختصر در مثانه چیست خطرناک است ؟؟
- خونریزى بعد هیستروسکوپى
سلام خسته نباشين من حدود ٢ هفته عمل كورتاژ و هيستروسكوپى انجام دادم جواب نمونه ها هم خوب بود ولى خونريزى دارم و بند نمياد كم و زياد ميشه قرص ال دى و ترنسيد و منفاميك اسيد هم مصرف ميكنم فايده نداره اگر ممكنه راهنمايى بفرمايين
- خونریزی شدید
سلام دستگاه ایپدی گذاشتم یکسال ولی خونریزی شدیدداشتم درزمان عادت ماهیانه مجبورشدم درش بیارم قرص تری فازیک خوردم ولی حالم بدمیشد اونم کنارگذاشتم ولی بازم پریودیام خیلی خونریزی شدید و لخته های خونی زیاذی دارم که سردردوتهوع میگیرم چکارکنم کمکم کنید
- زنان
رویت ساک حاملگی در ناحیه اکولوسنت یعنی چی مشکلی هست؟
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- پاپ اسمیر
سلام ببخشید من دیروز پاپ اسمیرانجام دادم لکه بینی دارم میخواستم بگم چقدرطول میکشه قهوه ای رنگه واسه نمازنمیدونم چیکارکنم توروخداراهنماییم کنین
- لکه بینی
سلام وقت بخیر. من 29 سالم هست و pco هستم و خرداد ماه 13 ام پریود شدم و تیر ماه 8 ام.. 26 تیر ماه رابطه کاملا بدون دخول داشتم. در حد لمس آلتها. مرداد ماه 6 ام پریود شدم. اما تا الان که 5 روز میگذره من خونریزی ندارم. و لکه بینی دارم. و دیروز هم تقریبا قطع شده بود.
ایا امکان باردادی هست؟ و اینو هم بگم گه من باکره ام. چقدر احتمال داره این لکه بینی ها نشانه بارداری باشه ؟ - مهمم
برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شش ماهه واسه بارداری اقدام کردم ،خودم تنبلی تخمدان دارم ولی با دارو فولیکول بالغ داشتم،ولی باردار نشدم،همسرم از ازدواج قبلیش یه پسر ۱۴ ساله داره، و چن سالی بعد ازدواج قبلیش تنها بوده،ممکنه همسرم الان مشکل اسپرم داشته داشه،خودم ۳۳ سالمه شوهرم۴۳ سالشه
- سلاچهار روز بعدش رابطه داشتم فقط چون مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه که پریود بشم ؟
سلام پریودم ماه پیش ۵روز بود سه چهار روز بعدش رابطه داشتم و فقط مشکوک بودم پیش آب وارد واژن شده باشه چند ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و الان نگرانم که قرص تاثیر میزاره یا نه ؟


