Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سپتای ظریف سینه
سلام سپتای ظریف داخلی درسینه راست دارم آیا خطرناکه
- عمومی
سلام. خدا قوت آیا خوردن قرصxovit درشیردهی مانعی نداره؟؟؟ با سپاس
- درد زیر شکم
سلام دکتر من رزمی کار هستم موقع مبارزه ضربه پا محکمی زیر شکمم خورد و دل درد و لکه بینی دارم 🥺ولی نزدیک به قاعدگیم هستش الان شک دارم چیکار باید بکنم
- اقدام به بارداری
سلام من خانمی ۳۰ ساله هستم با قد ۱۷۱ و وزن ۸۰ کیلو میخوام برا بارداری دوم اقدام کنم اما شکم من جلوتر هستش آیا مشکلی نداره باردار شدنم
- شک دارم ک باردارم ولی خارش و ترشحات واژنی زیاد دارم چی استفاده کنم؟
- سوال
سلام خیلی عذر میخوام اما هنگام دفع مدفوع از واژنم ترشح میاد و جدا از این گاهی بعد از دفع مدفوع درد زیر شکمی و خارش مقعد دارم
- سلام من دختر ۱۸ ساله هستم مجرد برای جوش صورتم دکتر گفته باید هر ۳ ماه قرص ال دی بخورم خاستم بپرسم نازا نمیکنه ؟ و اینکه آندومتر رحم را زخیم نمیکنه ک باعث بشه اسپرم به تخمک نرسه برای بارداری چند سال بعدم ممنون میشم جواب بدیم
- آزمایش
باسلام PH ادرار 5 شده است.آیا جای نگرانی دارد؟ باسپاس
- پریود
سلام خانوم دکتر دفعه ۲۲ مهر پریود شدم همشه ۲۲ روزه ۲۱ میشدم ولی مهر ماه ۱۳ روزه شدم تا امروز ۲۴ آبان پریود نشدم یعنی امروز که ۲۴ هس ۲۶ روز از پریودم میگذره ولی هنوز نشدم چهار پنج روز پیش بیبی چک هم زدم منفی شد چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا ؟ احتمال حاملگی هس من برای حاملگی اصلا اقدام نکردم فقط یعنی رابطه دخول داشتم ولی اب منی روی واژن شاید ریخته شده چی کنم؟ دکتر برم؟؟؟؟؟
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- ترشح قهوه ای از پستان
با سلام دو هفته ای است از سینه سمت راستم وقتی فشار میدهم ترشحات قهوهای بیرون می آید .پستانم ورم کرده و احساس سنگینی میکنم و درد دارد ولی زمانی که فشار ندهم چیزی بیرون نمیاید علت چیست با تشکر از شما
- کیست
سلام خسته نباشین من ۲۱ سالمه سمت چپم یک کسیت یونی لوکولار به ابعاد ۴۱×۳۲ در تخمدان چپ دارم آیا وجود این کیست مانع بارداری من میشود؟
- عفونت پستان
سلام من 34 سالمه و متاهل. به تازگی با انجام سونوی پستان متوجه شدم عفونت و التهاب پستان دارم. دکتر برام نمونه برداری نوشته و گفته که با دارو درمان میشه. میخواستم نظر شما رو هم بپرسم که ایا خطرناکه یا درمان پذیره.
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
چن ماهی هست خونریزی باحجم زیاد ودوره طولانی دارم.به دکتر زنان مراجع کردم.آزمایش وسنو دادم مشکلی نداشتم.قرص جستیران تجویز کردن.سی روز شبی دوعددبا مصرف قرص هم.باز خونریزی شدید دارم.
- هایپرلازی
سلام و وقت بخیر ،بنده به علت لکه بینی های ادامه دار ده روز پیش کورتاژ تشخیصی شدم جواب پاتولوژی هایپرپلازی بدون اتوپیا بود ،دکتر گفتند باید رحم رو در بیاریم ،نظر شما چیه?
- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- سلام من دختر ۱۸سالع هستم میخوام برای مسافرت از قرص ال دی استفاده کنم آیا مشکلی داره ممنون میشم جواب بدید
- سلام هفته بیست سوم بارداری رفتم سونو سونو گفته جنین اکوژن روده داره الان من باید چیکار کنم
- ترمیم،پرده،بکارت
سلام خانوم دکتر ببخشید من معاینه رفتم یدونه از ساعت بکارت من آسیب دیده میخوام ترمیم کنم لطفاً اما دستم خیلی خالیه هزینه خیلی کمی میتونم جور بکنم توروخدا کمکم کنید 😢😢


