سلام،درمورد این درمان ،از نظر علمی اطلاعی در دسترس نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتر
سلام من ضخامت با دولایه ۱۳ میلیمتر در فاز خونریزی ضخم رویت شده ومشکل زگیل تناسلی با تیپ ۳۹ دارم آیا الان ضخامت من خطر ناک است
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- نازایی
سلام ۳۸ سالمه برای بارداری اقدام کردم ولی در جواب سونوگرافیم نوشته در متن ادنکس چپ ضایعه کیستیک با کانونهای اکوژن با حدود صاف ۸۰ میلیمتر وجود دارد وخط اندومتر با ضخامت ۱۰ در وسط ان دیده شده .مشکلم با دارو رفع میشه
- هایمن
با سلام ممنون از پاسخ شما در ارتباط با دریافت گواهی سلامت برای هایمن، ورزش و رقص یا دوچرخه سواری ممکنه خراش یا ساییدگی رو بیشتر کنه؟ چه چیزهایی ممکنه باعث تشدید خراش هایمن بشه؟ که اونهارو انجام ندم
- مشاوره تعیین جنسیت
لطفاً هزينه ivf را اعلام بفرماييد ممنون
- سلام به دلیل عفونت از پماد کلیندا مایسین واژینال استفاده میکنم وبعد استفاده درد شدید زیر شکم دارم به خصوص سمت چپ دلیلش چی هست؟
- سقط
سلام من ۱۱ روز پیش سقط داشتم خون ریزی داشتم تا اینکه ۱۱ روز بعد خون ریزیم قطع شد بعد ۱۱ روز رابطه برقرار کردیم از اب منی طبیعی جلوگیری کردم میخواستم بدونم من الان باید قرص الدی بخورم یا نه فعلا قصد بچه اوردن ندارم
- سرکلاژ۲۴
سلام دکتر جان و تو ۱۷ هفتگی با طول ۲۷ و پساری گذاشتن برام و تو ۲۱ هفته سونو شدم شده بود ۲۶ و نیم و سرکلاژم کردن و پساری هم گذاشتن برام و تو ۲۸ هفته رفتم سونو شده بود ۲۴ و نیم الان ۳۱ هفته ام بارداری موفقه با طول ۲۴
- سونوی آنومالی
سلام . شما برای من سونوی انومالی نوشتید من بعد تعطیلات حدود هفته۱۹ میرم. ولی داخل دفترچه ننوشتید واسه تعیین جنسیت . بدون نوشتن دکتر سونوگرافی جنسیتو بهم میگه؟ چون اکثرا تو این سونو جنسیت جنینو متوجه شدن
- پستان
من سونو گرافی پستان دادم که تعدادی کیست ساده دارم که دکترا میگن مهم نیستن با پیگیری و ویتامین ای ..اما این خیلی نگرانم کرده توروخدا بگید باید چکار کنمsolidmassهپیواکو ابعاد ۲۹/۱۵..ایا این کیست فیبراندوم هست؟ التماس میکنم راهنمایی کنید؟
- مقداری مایع ازاد درکلدوساک خلفی دیده میشود
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- پریود
سلام خانم دکتر من دوشیزم و ازدواج نکردم ماه پیش پریود شدم ولی قهوای رنگ و کم بود و این ماه فقط یک لکه کوچیک دیدم و بعدش اصلا درد کمرم دارم چیکار کنم
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من
- خون ریزی بعداز زایمان طبیعی
سلام من الان ۵۵روزه زایمان کردم تا یک ماه خون ریزی داشتم بعدش قطع شد ولی بعد از ۴۰روز دوباره شروع شده شدتش هم زیاد هست رفتم دکتر کپسول مفناک اسید با ترانسیدتگزامیک بهم داده خوردم قطع شد ولی دوباره شروع شده من هم به بچه شیر خودم میدم خطری برای بچه ام نداره وچه دارویی بخورم برای همیشه قطع بشه من در بارداری آمپول آنوکسان هم استفاده میکردم
- مشکل هورمونی
سلام من ۲۰سالمه و چند ماهی میشه ک خونریزی پریودم کم شده و نگرانم از این بابت.موی زائد بدنم زیاده و روی نوک سینه و شکمم مو دارم.اما درحالت کلی بصورت منظم پریود میشم.یبار بصورت نا منظم پریود شدم و مشخص شد کیست دارم و با قرص برطرف شد و یبارهم با اینکه منظم پریود میشدم ولی میزان خونریزی به نسبت خیلی کمی کم شده بود مشخص شد کیست دارم و با قرص برطرف شد.ریزش مو دارم ولی پوست بشدت خشکی دارم و پوست سرم هم خشکه .آدم مضطربی هستم درکل.صدام هم ضخیم نیست و کاملا زنانه است.ممکنه که من آندروژن بالا داشته باشم و سندرم پلی کیستیک داشته باشم؟
- تفسیر آزمایش هیستروسکوپی
سلام . آزمایش هیستروسکوپی دادم . جوابش اومده ممنون میشم نتیجه آزمایش رو بفرمایید Fragments of unremarkable endocervical tissue
- کیست اکوفری
سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم گفتن تو تخمدان سمت راست کیست اکوفری۶۰میلی متری دارم کیست اکوفری چیه؟از بین میره؟خطرناک نیست؟
- سلام من دختر ۱۸سالع هستم میخوام برای مسافرت از قرص ال دی استفاده کنم آیا مشکلی داره ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم خسته نباشید من تو انتهای ۹ هفته بارداری هستم حالت تهوع شدید دارم و استفراغ دارویی هست به من معرفی کنید ممنون میشم


