سلام،درمورد این درمان ،از نظر علمی اطلاعی در دسترس نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- دراقدام به بارداری هستم
قبل اقدام رفتم سونوگرافی خاستم بدونم این مورد تو سونوگرافی برام زده به چه معنیه؟ درتخمدان راست ناحیه کیستیک با جدارنازک حاوی اینترنال اکو پراکنده به ابعاد 18×26 mm دیده میشود ممنون میشم راهنماییم کنید، تشکر
- ضرب دیدگی رحم
سلام وقتتون بخیر من توی دعوا با داداشم با لگد به رحمم ضربه خورده و اون قسمت هم کبود کرده الان زیرش همانگار سفت شده.روز اول هم خونریزی داشتم ولی بخاطر اون شرایط دعوا و استرس بوده خودم حس میکنم .سونوگرافی هم رفتم گفت تخمدانات سالمه بنظر شما نگران باشم بازم یا به دکتر مراجعه کنم؟و اینکه به چه دکتری مراجعه کنم بهتره؟؟
- آمپول دکاپپتیل
سلام خسته نباشید من بیمار خودتون هستم یه سوال داشتم.این ماه تصمیم دارمiui انجام بدم شما برام آمپول دکاپپتیل رو تجویز کردین که روز ۲۱پریود ۱/۲ رو تزریق کنم از داروخانه پایین مطب گرفتم ولی با یه اسم دیگه هستش واریوپپتیل آیا این با اونی که شما نوشتین فرق داره؟
- سلام.وقتتون بخیر.۳۹سال دارم بارداریپنجم ولی یک دختر۵سال ونیمه دارم ۳تاسقط داشتم،الانم تازه متوجه شدم باردارم۱۲هفته،۳سا۴باردرمعرض اشعه رادیولوژی قرارگرفتم وبه خاطربیماری پوستی ال اس ای،پمادموضعی تاکریل مصرف کررم ،الان خیلی لسترس دارم که واسه جنین مشکلی پیش بیاد،خواستم نظرشماروبپرسم.
- بارداری
سلام من دوره ی قاعدگیم ۲۸ روزه هست و یک هفته از وقتم گذشته آزمایش بتا دادم عددش ۴۲۸۰ شد.ایا من باردارم . اندازه اش زیاده یا نرمال
- سینه
با سلام میشه علایم بارز سرطان سینه رو بگین ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من تاریخ آخرین پریودم22ابان 93بوده تاریخ زایمان کی میشه آخرین سونو24 مرداد زده
- تداخل دارویی
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم استفاده همزمان امپول دیفرلین و قرص وروژست تداخلی ایجاد میکند؟ برای بیماری اندومتریوز
- درد موقع نزدیکی
موقع نزديكي درد وسوزش دارم
- سلام من یک ساله کپسول گذاشتم به بازوم الان سه ماهه خونریزی دارم رفتم دوکتورگفت وزنت زیادشده داروداداصلافایده نکردبایدچکارکنم که خونریزیم قطع بشه
سلام من یک سال و4میشه کپسول به بازوم گذاشتم اوایل خوب بودفقدپریودم زیادشده بودماه و15روزیه پریودمیشدم تا10ادامه داشت الان 3ماهه خونریزی دارم رفتم پزشک ازمایش گرفتم سنوگرافی کردم گفت مشمل نداری داروداداصلا خوب نشدم چکارکنم که خونریزیم قطع بشه
- ترمیم پارگی بکارت
سلام خانم دکتر.دخترم ۱۶سال داره .دریک رابطه جنسی پرده بکارت شو ازدست داده.آیا شما ترمیم بکارت انجام میدهید؟ هزینه اش چقده؟
- دختر
سلام خسته نباشید،چهارسال ازدواج کردم هنوز دختر هستم دکتر زنان هم رفتم گفت پردم سالمه و خیلی راحت معاینه شدم ودکتر گفت مشکل از من نیست ( منظورش این بود واژینیسموس) نیستم بهم ادرس دکتر مردان رو داد که شوهرم بره ولی اونم نمیره موندم چیکارکنم سنمم ۳۷سال هستش اونقد دیگه ناراحتم نمیدونم چیکار کنم،میشه لطف کنین یه راهنمایی بکنین ؟ممنون از شما خانوم دکتر عزیز
- سونوی رحم و تخمدانها
رحم به ابعاد ۴۸×۹۰ میلی متر با نمای نرمال و اکوی میومتریال مختصر هتروژن مشاهده شد ضخامت آندومتر ۹ میلی متر می باشد آیا خطرناک هست خودم هم مجرد هستم و ۳۹ سال دارم
- اکوی هوموژن رحم
سلام خسته نباشید توی سونوگرافی من زده رحم اکوی پارانشیمال هوموژن است میخواستم بدونم یعنی چی ممکنه بارداری ۲ ۳ ماهه باشه اشتباه بگیرن چون ده روزه لکه بینی قهوه ای دارم
- کیست
سلام خانم دکتر کیست قسمت اسکار سزارین مشکلی داره؟
- بارداری پوچ
مورد علت بارداری پوچ میخواستم بدونم. من تنبلی تخمدان دارم و عدم تعادل هورمونی داشتم،در اخرین ازمایشم،free testestrone بالا بود و استروژنم پایین. یک ماه گلای وانس مصرف کردم و با یک ماه اقدام طبیعی باردار شدم. اما در شش هفته گفتند ساک خیلی ریز هست. و هفته بعد گفتند رشد خوبی نداشته و جنین داخلش دیده نمیشه. عدد بتام هم در یک هفته از ۹۵۰ به ۹۴۰ رسید. احتمال بارداری پوچ دادند. همسرم هم پرخونی داره و مشکل نارسایی دریچه ی قلب. میخواستم بدونم ایا اینها میتونه باعث بارداری پوچ من شده باشه؟ چطور برای بارداری بعدی پیشگیری کنیم از این مشکل. ایا روشی مثل ای وی اف کمک میکنه که پیشگیری بشه از این مشکل بصورت مجدد؟ ممنون میشم پاسخ بدید خانم دکتر من یکبار دیگه از خدمتتون سوال پرسیده بودم.جواب اخرین ازمایشم رو خدمتتون فرستادم که یک پزشک گفته بودند دارم یائسه نیشم. من ۳۵ ساله هستم
- سلام هزینه کورتاژ تشخیصی با بیمه تکمیلی چقدر است
هزینه کوتاژ تشخیصی با بیمه تکمیلی چقدر است
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم. ایا برای این بیماری نکات خاصی رو باید رعایت کرد یا نه. مثلا استرس داشتن ، کار سنگین کردن یا بستن سینه بند و ... مشکلی ایجاد میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- بارداری
با سلام ببخشید شما جواب سوالمو دادین نوشته پاسخ داده شده ولی من پاسخی نمیببینم میشه از اول جواب بدین در مورد قرص ویتاگنوس و منفی شدن کیت تخمک گذاری ممنون میشم نمیخوام این ماهم دورمو از دس بدم


