Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی
سلام من حدود سه ماه هست قرص ال ذی مصرف میکنم اخرین خونریزیم ۱۹این ماه بود و من یه ورق از قرص رو امروز اغازکردم و یدونه قرص انداختم ایا میتونم بقیه قرص رو از هفته اینده مصرف کنم؟
- بارداری
سلام. من 34 سالمه 5 ساله ازدواج کردم. اوایل زندگی اقدام کردم برا بارداری که متاسفانه جنین قلب نداشت و سقط شد. بعد 5 سال باز اقدام کردم برا بارداری بازم سقط شد. دکتر گفته که باید برم مرکز ناباروری مرکز سقط مکرر. که هم خودم هم شوهرم آزمایش بدیم. سوالم اینه که آیا حتما باید برم مرکز ناباروری یا میتونم به پزشک متخصص زنان و زایمان و نازایی مراجعه کنم؟
- توده اکوژن درتخمدان چپ
توده اکوژن به ابعاد 4/5*4سانتی متردرتخمدان چپ به نفع درموئید یا تراتوم مشاهده می شود.من دختری 23ساله هستم امروز سونوگرافی انجام دادم خیلی می ترسم
- منجمد کردن زخم واژن
سلام تقریبا ۳ روز هست زخم دهانه رحم رو فریز کردم الان سوزش واژن دارم آیا علت سوزش طبیعیه ?
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم
- سونو مجدد برای کیست ساده بعد از یک دوره قرص
سلام خانم دکتر عزیز من پس از خوردن یک دوره دزوسپتیو کیست ۳.۶ سانتی ام تبدیل ب فولیکول ۱۸ میلی متری شده آیا نیاز هست ک یک دوره دیگر هم دزوسپتیو بخورم؟ این ماه هم بعد اتمام قرص پریود شدم و درد هم نداشتم و خانم دکتر یک میوم یک سانتی ایزواکو هم در بالای رحم دیده شده ک در سونو قبل دیده نشده بود منون میشم بفرمایید ایا لازمه ک یک بسته دیگر دزوسپتیو مصرف کنم؟ یک دنیا از شما متشکرم
- کیست تخمدان
سلام من پریودم نامنظمه دکتر هم رفتم ففط ای دی برام تجویز کرد فک کنم کیست تخمدان دارم مصرف کلو میفن برام مشکلی از جمله نارکی رحم ایجاد نمیکنه
- خونریزی بعداز کرم واژینال
من هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به من کلوتریمازول واژینال دادن بعد از استفاده یک شب زیر شکمم متورم شد و خونریزی افتادم چون یک هفته مونده بود به پریودیم گفتم بخاطر اون هست اما بعد از یک هفته که قطع شد مجددد از پماد استفاده کردم اینبار لکه بینی دارم و درد هم دارم چه باید بکنم ؟
- سلام وقت بخیر
آیا تست nst زنان باردار در مطب خانم دکتر انجام میشه
- سلام من از پماد کلو تریمازول استفاده میکنم آیا میتونم رابطه زناشویی داشته باشم
- فراموشی قرص رکین
انتهای بسته بودم ۴تا مونده بود تموم بشه ک ۲ شب فراموش کردم و دیشب ۲تا با هم خوردم مونده ۲ تای دیگه تا پایان بسته و امروز لک دیدم نمیدونم امشبم ۲تا رو بخورم یا بیخیال بشم اجازه بدم پرید بشم
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- جلو افتادن پریود
سلام من هفته ی پیش پریود بودم و تموم شد ،دوباره این هفته پریود شدم،ممنون میشم راهنماییم کنید
- تهوع
سلام خانم دکتر بیمار خودتون هستم من بعد از تهوع زیاد گلودرد شدید گرفتم احساس سوزش وحشناک گلو دارم،چی توصیه میکنید؟
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- فیستول
سلام خانم دکتر عزیز. من بعداز زایمانم سه سال پیش فیستولم را عمل کردم. الان دوباره عود کرده . خیلی از جراحی دوباره میترسم. میخواستم یه راهنمایی کنین که ایا میشه دکتر طب سنتی رفت و زالو درمانی کرد یا نه.. توروخدا راهنماییم کنین . من مریض خانم دکتر هستم و واقعا ایشون کیستم رو برطرف کردن . یه کمک دیگه هم بهم بکنین.
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
- خواص دار
سلام خسته نباشید من دکترم برام پودر اینوفولیک تجویز کرد اما داروخانه پودر نداشت کپسول به من داد خواستم ببینم تعصیرشون یکیه
- بارداری
من قرص لیتیم مصرف می کنم میخوام باردار بشم این قرص لیتیم مانع شده چه کار باید بکنم


