Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دولیکوسفال نسبی
Fl:24w+5day Bpd:22w+3day Hc:24w ینی سر بچم خیلی بد شکل میشه؟انومالی بریچ بود الان سفالیک شده
- کیست
سلام خسته نباشید رفتم پیش ماما گفتن کیست چرکی چند تا داری و آزمایش اسمیر باید بدی عفونت داشتم و نزدیک پریودی ام بود وانتی بیوتیک برای عفونت دادن میترسم آیا این کیست ها خطرناکه یا با دارو رفع میشه کمکم کنید در ضمن مگه با معاینه کیست دیده میشه
- ای وی اف
با سلام .من و همسرم هر دو مبتلا ب کم خونی مینور هستیم ایا با روش ای وی اف و ای یو ای میتونیم فرزند سالمی بدنیا بیاریم .؟؟؟
- خونریزی در دوران بار داری سه ماهگی
در آخر ماه دوم به مدت ۸روز است که خونریزی معمولی دارم چه کار باید بکنم
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم
- خارج شدن تکه گوشت صورتی هنگام پریود شدن دختر مجرد
سلام من 15 ساله هستم و مجروم امروز روز 4 هستم که پریود شدم برای اولین بار تکه گوشت صورتی خارج شده ازم این طبیعه ؟
- پریود
سلام من الان پنج روز از پربودیم عقب افتاده وترسه بارداری دارم پیشین برای اولین بار شروع به خوردن قرصه سیپروترون کامپاند کردم یعنی میشه با خوردن این قرص پریود بشم ؟
- جواب آزمایش
جواب آزمایش پاپ اسمیر من Within normal limi P1 Satisfatory for evaluatio Inflammation Non
- لیزر مونالیزا تاچ
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که شما در کلینیک لیزر مونالیزا تاچ هم انجام میدید؟
- درد شدید جای بخیه ی سزارین
سلام خسته نباشید من الان دو سالی میشه سزارین زایمان کرد اون موفق بعد از دو هفته متوجه شدم یه لکه گوشت اضافه اندازه ی یه نخود رو جای عمل م در اوردم الان که دو سال گذشته پریود افتادم اون جام یه قطره خون بود یعنی احتمال داره عفونت باشه عفونته پاره شده الانم اونجام خیلی درد میکنه ممنون میشم راهنمایمم کنید
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخير من روزي ٣ عدد قرص فرتيل ايد ميخورم آيا لازم هست كه ويتامين دي هم مصرف كنم؟
- اقدام بارداری
سلام آیانوشیدن قهوه نیم ساعت قبل رابطه درپسردارشدن موثر؟
- Prenatal vitamin
سلام مه ۲۲ هستم و بخاطر پریود که مشکل داشت مه از prenatal vitamin یک قرض استفاده کردم آیا کدام مشکلی برای پریود ام نخواهد داشت؟؟؟؟
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- فوری
سلام .علت سوزش کلیه ها و پهلو و احساس سنگینی میتونه از عفونت ادرار باشه هیچ علائم دیگه که مربوط به عفونت باشه ندارم مثل خارش و سوزش، یا ممکنه کیست داشته باشم؟لطف میکنین میگین که بیشتر مربوط به عفونت میشه یا کیست ؟میخواستم مطمئن بشم که بیام مطب شما واسه ویزیت
- هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. من باید عمل هیستروسکوپی انجام بدم. میخواستم بدونم که چند روز بعد از پریود انجام میشه ؟ و اینکه اگر بخوام که شما عمل رو انجام بدین ، خلی باید منتظر باشم تا بهم وقت بدین ؟
- سلام من خانمی ۳۷ ساله هستم وقتی پریود میشم پاک میشم پادرد مخصوصن روی رونای پام درد میاد کمردرد آزمایش دادم ویتامین دی زینگم پایین بود دارو میخورم سونو هم دادم مشکلی نداشتم ولی موندم چرا پادرد میشم سر گیجه چشام خسته بدنم ضعف میگیره گرمیگیره بدنم دلم میخواد بخوابم همش
- لک دیدن بعد از گذشت ۱۰ هفته از عمل هیسترکتومی و اولین مقاربت
بعداز ۲ بار آمپول دکاپیپتیل کوفتگی زیاد در دستها وپاها وکل بدن دارم.وهم اینکه دوتا دانه شبیه جوش ولی زیر پوست زیر بغل در آوردم.آیا از عوارض آمپول هست
- آیا روز انتقال جنین، قبل انتقال جنین سونوگرافی واژینال انجام میشه؟
سلام وقت بخیر ببخشید سوالی داشتم: میخواستم بدونم روز انتقال جنین به رحم، قبل از انتقال جنین به رحم سونوگرافی واژینال انجام میشه؟ منظورم اینه که روز انتقال جنین، درست قبل انتقال جنین به رحم، آیا سونو واژینال به منظور بررسی شرایط رحم و بررسی شرایط ضخامت خط اندومتر و بررسی شرایط تخمدانها انجام میشه؟یا نه؟
- هموراژیک لبه تحتانی ساک بارداری
سلام خانوم دکتر.من هفته ششم بارداری ام خونریزی و درد زیر شکم دارم که رفتم سونو گفته کانون هموراژیک لبه تحتانی ساک بارداری به قطر ۳میلیمتر.شیاف گذاشتم و استراحت میکنم.ولی خونریزیم یکم بیشتر شده گاهی لخته ای گاهی رقیق.اما دل دردم قطع شده..میخواد سقط بشه؟


