Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری،طول سرویکس
سلام خسته نباشید،خانم دکتر من از اول بارداری توی سونو ان تی و انومالی طول سرویکسم ۳۰بود.اما تو هفته ۲۰گاهی ضربه های جنین رو از واژنم احساس کردم ک رفتم سونو گفت طول سرویکست شده ۲۷کمه، اما بازم برای دقت بیشتر سونو واژینال نوشتن برام که رفتم گفت ۳۲،دکتر منو خیلی نگران کرد گفت استراحت مطلق و تا یکماه هفته ای یدونه امپول پرولوتن.طول سرویکس من خیلی کمه؟ونگران کننده است؟الان هفته ۲۲هستم.
- بیبی چک مثبت بتا زیر۵
سلام من ۲۵سالمه ۶ اسفند اولین روز آخرین پریودم بود وبیستم همون ماه اقدام کردم برای بارداری،پریودام نامنظمه تا امروز(۱۹ فروردین)پریود نشدم بیبی چک مدیکور زدم مثبت شد اما آزمایش خون دادم بتام زیر ۵ بود،میشه راهنمایی کنید من باید چکار کنم بازم آزمایش بدم جای دیگه یا صبر کنم پریود بشم؟
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر هفته ۳۰ بارداری هستم وهنوز دارم آسپرین ۸۰ میخورم خیلی میترسم که برای جنین مشکلی پیش بیاد تا کی باید این قرص ادامه بدم ؟ البته دکترم برام تجویز کرده علتش رو نمیدونم فقط اوایل بارداریم یه مدت کوتاه هماتوم داشتم همین
- بارداری
سلام خانم دکتر خانم دکتر من بیشتر تمایل به داشتن دختر دارم تمامی روزهای پریودی رویداد داشت کردم من معمولا سیکل ۳۰روزه دارم در روز ۱۴سیکل تا ۱۶من ترشح سفید رنگ شفاف دارم و همچنین در روز ۲۰ام سیکل ترشح سفید رنگ مات تقریبا مثل پنیر میخوام بدونم برای دختر دار شدن تو چه روزی از سیکل اقدام کنم راه جلوگیری من کاندوم البته بگما میدونم ۱۰۰در ۱۰۰نیست ولی به صورت تقریبی میخوام بدونم
- مهم
شامپو( شون بدن نعنایی) در بارداری ضرر دارد یکم بود میده
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن ۱۷هفته ۴روزم هست امروزرفتم سونوآنومالی زیربرگه سونوروکه خوندم نوشته توده اکوژن به انداره ۶۵×۲۴دارم این چی هست؟چندروزی هم لکه بینی وامروزخونریزی داشتم که دکتربهم شیاف وآمپول پرژسترون داده .حالااین چیه واسم نوشته؟
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من حدودا یه سال از آخرین تزریق آمپول ضد بارداری ام گذشته، پریود نمیشم چرا و اینکه ممکنه حامله بشم
- سرکلاژ
با سلام و خسته نباشید به علت وزن بالا و داشتن تخمدان تنبل کلی قرص و آمپول استفاده کردم متفورمین روزی 4 تا بلاخره با iui باردار شدم اما در هفته 24 به علت باز شدن ناگهانی دهانه رحم بچه سقط شد من چند روز قبلش سونوی انومالی داده بودم طول دهانه رحم 30 بود و دکتر گفته بود همه چیز خوب هست؛ حالا می خوام بدونم کم کاری از دکتر بود یا 30 واقعا نرماله ؟ دکتر بهم گفته دفعه بعد حتما باید سرکلاژ کنی آیا واقعا لازمه؟ بعد از سرکلاژ باید استراحت مطلق باشم ؟ من ساعت کارم از 8 صبح تا 6 بعداز ظهره کار اداری یعنی نشسته است، می تونم سر کار برم یا نه؟ آیا بازم نیاز به iui هست؟
- بارداری
سلام خدمت شما ،سوالی داشتم فلوکسامین مصرف میکنم روزی یک چهارم قرص تا سه ماه دارو دارم مصرف اون در سه ماهه اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم
- سلفری
سلام ببخشید من ازمایش سلفری دادم و توی فرم اشتباه وزنم رو ۵ کیلو کمتر نوشتم میخواستم ببینم توی جواب تاثیری میذاره یا نه ؟
- بارداری
سلام وقت بخیر خانوم دکتر، عذر خواهی میکنم ک واضح میپرسم نامزدم موقع ارضا اسپرم رو ریختن توی دستمال کاغذی ولی دستشون هم از اسپرم خیس شد، و بعد دست زدن به باسن و کمر من، ولی به معقد و واژن دست نزدن اصلا، و من روز دوم پریودیم بود پد هم داشتم، از اینکه میگن اسپرم حرکت میکنه آیا امکان بارداری هست؟
- سقط
سلام من هفته چهارم بارداریمه میخوام سقط کنم چیکار باید بکنم زعفران خوردم جواب نداده لطفا کمک کنید
- بارداری
سلام ببخشید من چهل سالمه و سه ماهه اقدام کردم برای بارداری و دو دوره قرص کلومیفن مصرف کردم اینماه شونزده روز جلو انداختم باید چکار کنم
- احتمال بارداری با امپول دیفرلین
من به دلیل خونریزی شدید ۳ دوره ۲۸ روزه امپول واریوپپتیل زدم ایا امکان بارداری وجود داره در این مدت؟
- دیابت بارداری
سلام ..هفته شش بارداری هستم قند ناشتا 106هست تو خانواده ارث قند داریم آیا دیابت بارداری دارم باید چکار کنم ؟مصرف انسولین لازمه؟
- بقای سقط جنین
معذرت من تو اسفند حامله بودم تو فروردین 15 سقط داشتم.. دوروز قبل سونو دادم بقای باقیمانده 40 میلیمتر داخل رحمم مشاهده شد.. نیاز به کورتاژ هست یاخودش دفع میشه. در ضمن خونریزیم قطع شده دیگه
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است چه موقع برای بارداری اقدام کنم چندروز بعد قاعدگی.
- بارداری
سلام من سه هفته باردار هستم بعد نوزاد 8ماهه دارم سنمم کمه 20سالمه میخوام بچه رو سقط کنم چکار باید انجام بدم لطفاً راهنمایی کنید
- سقط جنین
سلام وقتتون بخير
من ٥ ،٦ هفته است كه باردارم
در ابتدا ٤ قرص ؛دو تا واژينال،دو تا زير زبوني
دو ساعت بعد ي دونه زير زبون
سه ساعت بعد ي دونه ديگه
اما درد ميكشيدمو و بي حال بودم و ايهال داشتم اما خبري از خونريزي نبود
اين برا ديشب بود
دم دماي صبح به خونريزي افتادم و دو تا لخته قد ِ بند انگشت ازم افتاده و حون ريزي شديدي ندارم
امكانش هست راجع به ادامه مصرف توضيح بدين - قاعدگی
سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و با نامزدم یک رابطه از پشت داشتم و بعد از اون یک هفته بعدش پریود شدم و موقع پریود هیچ دردی نداشتم دوماه قبلش هم که اصلا رابطه ای نداشتم فاصله ی پریودام ۲۲ روزه بود و کلا از ابان تا دی ماه پریود هام بدون درد بودن بعد از اخرین پریودم که ۱۰ دی ماه بود تا الان هییچ رابطه ونزدیکی نداشتم ولی ۲۷ روز میگذره و پریود نشدم ایا ممکنه که باردار باشم با اینکه ماه قبل بعد از رابطه ام پریود شدم


