Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد از سقط
سلام خونریزی بعد از سقط قطع نشه نشانه چیست در صورتی که دکتر گفته بقایا مونده ۳ سی سی خودش دفع میشه ولی خونریزی مداوم مانند خونریزی پریودی کم هنوز ادامه داره نزدیک به چهل روز کم میشه ولی قطع نمیشه
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- سنوم
سلام خسته نباشد میخواستم بگم ک ابعاد رحم ۶۳.۳۲هست تخمک راست ۳۲.۱۲ هست مال چپ هم ۳۰ و ۱۸ اندومتر هم ۸ میلیمتر اکوژسترون هست
- پرولاکتین بالا
با سلام.خانمی چهل ساله هستم به علت خونریزی شدیدوطولانی آزمایش دادم که گفتن پرولاکتین بالا دارم ۷۸۰ وقرص کابرین تجویزکردن که هفته ای یک عدد بخورم.تا الان سه تا قرص خوردم.ولی بازم خونریزیم شدیده.وخوب نشدم.
- کیست تخمدان فاقدسپتا
سلام تخمدان راستم کیست ۴۰ در ۳۰میلیمتری داره ک زده فاقد سپتا ایا خطر ناکه؟؟
- دردوسوزش شکم
امروز پریود شدم ولی قبل پریودم شکمم از داخل سوزش داره به اندازه یه انگشت ویه طرف شکمم ،ازعمل سزارینم ۱سال میگذره ایا بخاطر پریود هست یا مشکل جدی تری میتونه باشه
- پرده بکارت
سلام ببخشید پارگی یا اسیب دیدگی کم روی ساعت ۳ یعنی چی ؟ یعنی روی گواهی بکارت اینو مینویسن ؟ یعنی اینکه بر اثر رابطه بوده یا سانحه ؟
- خودارضایی
سلام من مجردم و۲۰ سالمه از بچگی خودارضایی داشتم الان نمیدونم چیکار کنم از خودم خبر ندارم نمیدونم پردم پارا شده یا نه متاسفانه خوارضایی با وارد کردن چیزی به داخل واژن بوده وهمچنین رنگ واژنم تیره تر شده و پشت سر هم ۲ ماه یه بار کیست پیدا میکنم بعد درمان دوماه بعد دوباره شکمم درد میکنه و با سونو گرافی میبینم کیسته خوارضایی نداشتم ها الان سه ماه دارو ۲۱ روزه استفاده میکنم قراره برم دکتر دوباره ویزیت شم آیا کیست ها یا شکم درد ها به خاطر خودارضاییه راستی هیچ خونی نیومده بیرون مایع سفید رنگ اومده بعد اتمام پریودم همین مایع میاد آیا مشکلی هست چطوری به دکترم بگم ضروریه معاینه شم ممنون میشم جواب بدین
- کیست و میوم
خانوم دکتر مادرم 51سالشه و یک کیست 8سانتی و 5میوم دارد. در صورت عمل نکردن چه خطراتی دارد؟ با توجه به اینکه نزدیکه یائسگی است و صبر کنیم،اگه عمل نکنه چه خطراتی داره؟؟ ممنونم
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال در۲۶هفته زودرس شدم امااستراحت نداشتم حالا دکترگفت بیاسرکلاژشکمی کنم خوبه به نظرتون
- پارگی فورشت
سلام ببخشید من بعداز حراجی فورشت وقتی اجابت مزاج میکنم از واژنم خون میاد علتش چیه؟؟؟ خیلی نگرانم
- فتق ناف
با سلام. و خسته نباشید لطفا کمکم کنید بنده خانومم پنج ماهه باردار هست و چند ماهی هست فتق ناف بالای شکم داره و به اندازه یه گردو بزرگ میشه در حدی هست که اشکش در میاد و درد زیادی داره تو رو خدا بگین چیکار کنم تا دردش اروم بشه ممنون رنجبر ۰۹۱۵۴۴۰۱۸۹۱
- ——
سوال برای معاینه دخل لگنی(مقعد)به چه کسی باید مراجعه کرد؟ جهت تشخیص
- سزارین
نزدیک ۴۰روزه زایمان سزارین انجام دادم سه جای بخیه هام جوش نخورده وبازه ،مدام چرک وآب خون میده وبعضی وقتا باشست وشو نخ بیرون میاد خیلی اذیتم سفکسیم مصرف کردم مدام با آب سرم شست وشو میدم وبعد باسشوار خشک میکنم لطفا برای جوش خوردن بخیه هام راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم چندماه از عمل سرکلاژ شکمیم میگذره اشگال نداره از سرویس ایرانی استفاده کنم به نخ سرکلاژ فشار نمیاد؟
- سزارین
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن دوسال قبل عمل جراحی تخمدان سمت چپ داشتم،میخوام بارداربشم وزایمانم بصورت سزارین باشه،آیاامکانش هست؟نمیخوام بخاطرجراحی که داشتم بهم فشاربیاد
- ب وجود کیست یونی کولار تخمدان
کیست با ضخامت وسپتای داخلی بدون سولید در تخمدان چپ
- زگیل تناسلی
سلام وخسته نباشید .ببخشید من نزدیک یکساله ک لب فرعی واژنم برجستگی های خیلی ریزی بوجوداومده ولی نه درد داره نه خارش فقط میترسم چیزبدی باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- فیبرم رحمی
سلام خانم دکتر عزیز بنده 40 ساله هستم فیبرم بالای رحمی دارم برای از بین بردن این غده به غیر از عمل چه چیزی پیشنهاد میکنید


