Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- توده هایپواکو
سلام وقت بخیر من رفتم سونگرافی نوشته توده هایپواکوباحدودمشخص به ابعاد19×16×20میلمتردرقسمت فوقانی داخلی برست چپ رویت شدکه در بعضی قسمت ها دارای حاشیه میکروندولرمشکوک میباشد (B4a)داکت های متسع درهردوناحیه رتروارئولاردیده شد توده سالیدبانمای suspiciousدرحال حاظروبهم خوردگی بافت در پستان وچپ وراست مشهود نبود
- رشد سینه
سلام من 20 ساله و سینه هام خیلی کوچیکه به حدی که نوک سینه هام کاملا داخل و رشد نکرده البته لاغرم هستم و فکر میکنم پرکاری تیرویید دارم. ایا پرکاری تیرویید میتونه دلیل رشد نکردن سینه هام باشه؟ دارویی هست که مصرف کنم تا سینه هام رشد کنه؟
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- علت لکه بینی ده روزقبل ازپریودی
سلام.من تقریبایکسال و نیمه هرماه قبل از قاعدگی چندروزلکه بینی دارم.بعدازمصرف دارد دکتر گفت پولیپه .پولیپ راهم برداشتم الان دکترمیگه جای بخیه ای سزارین ۴سال پیش نازک شده از داخل وعلت آینه.باید دوباره عمل کنی.بنظرتون چکار کنم.
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
سلام من دختری ۲۱ ساله هستم .الان برای بار دوم دیدم که در روز دوم پریودی از مقعد چند قطره خون آمد.میخواستم ببینم چه دلایلی میتونه داشته باشه ممنون
- معاینه بکارت
سلام من یکم پردم پاره شده قسمت3و5 ایا توی گواهی مینویسن؟ البته دکتر معمولی نه پزشک فانونی
- آندومترضخیم وهتروژن
خانم.۲۵ساله.مجرد.بخاطر استفاده خودسرانه یک دارو دوران قاعدگی طولانی پیدا کردم.جواب سنوگرافیم آندومتر ۱۸ وهتروشن هست.پزشکم جستیران ۴۰ نوشتن یک ماه استفاده کنم. آیا خطرناک هست؟باید نمونه برداری از بافت آندومتر انجام بدم ؟
- عفونت واژن
سلام خانمی هستم ۴۳ ساله .مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- کیست
کیست دارای سمتهای نازک داخلی به دیانتی 18 mm در سمنان IVA دیده میشود یعنی چه
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- عمل سزاریان
سلام من یه خانوم ۲۱ سالم بارداری دوم هست اولین سزاریان من ۵۰ روز پیش بود که الان نگاه میکنم جای بخیه هام کبود شدن انگار سیاهه خاستم بپرسم ببینم عادیه؟ و اینکه بوی بدی هم داره جای بخیه هام
- فیبروم های زنانه
با سلام و احترام بنده یک خانم ۴۷ ساله هستم چند روز قبل سونوگرافی داشتم و متوجه شدم که رحمم دارای فیبروم های اینترامورال متعددی به دیامتر۴،۱۲،۲۳،۲۶،۲۴،۱۱،۸،۱۹ میلی متر می باشد به دکتر مراجعه کردم گفتند باید عمل جراحی شوید و در غیر این صورت آمپول دکاپ رو استفاده کنید، با توجه به اینکه بنده مجرد هستم، می خواستم بدونم آیا راه دیگری برای درمان است یا همین آمپول ها رو استفاده کنم؟لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید.ممنونم
- سلام برای تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریودم قرص سیبل بهم دادن که ۲۱شب خوردم و قط کردم چن روز بعد پریود شدم،بعد از شب ۵ام شروع کردم ب خوردن امروز که میشه روز هشتمی که شب باید قرص میخوردم خون دیدم.. الان باید چکار کنم؟
- سزارین سوم
سلام خانم دکترسال نومبارک 18اسفندسزارین شدم الان بعداز23روزلرزمیکنم.وراحت نمیتونم راه برم پای چپم روبان میکنم راحت ولی براپای دیگم نمیتونم راحت بلندش کنم.لخته خون هم داشتم 10تاهپارین هم تزریق کردم ولی بازم انگشت پای چپم خیلی اذیتم می کنه....هنگام ادرارکردن هم خیلی دردمیکشم جای بخیه هام از داخل دردمیکشم .این کل شرایط کنه لطفأراهنماییم کنید
- بیماری اندومتریوز
من خونریزی شدیددرسال۹۸داشتم هیپرسکوپی انجام دادم فقط فیبروم دکتراشاره کرده درپاتولوژی به دکتردیگری مراجعه کردم بعدشش ماه تشخیصش هم فیبروم واندمترنیوزبودزلادکس زدم خونریزی بدتر شده بودیم رحم دراوردم سال۱۳۴۰۰،الان یه سال ونیم هست ادرارم خون دیده میشه دکتر میگه دوباره باید عمل بشی تخمدان هارادربیاریم کونوسکوپی سیستوکوپی انجام دادم خوشبختانه چسبندگی نداشتم الان سه ماه هست آمپول دیفرلین میزنم امادردشکم ولگن دارم لطفاراهنمایی کنید
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- تاخیردرپریود
من میخوام ۸شهریوربرم مشهدمیخوام عادت نشم بایدچیکارکنم
- کیست اندومتریوز
من سه ماه پیش باکپسول دانازول تحت درمان بودم ولی عوارضش زیاده و نتیجه بخش نبود،می خواستم بدونم درمان قطعیش چیه 42 سال سنم هست


