Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید.... من عفونت دارم الان ی سال هست که عروسی کردم رفتم پیش دکتر زنان سنو برام نوشت رفتم دادم نوشته رحم septateابعاد 67در33میلی متر و ضخامت اندومتر 11میلیمنر دار لطف کنید بگید این یعنی چه مشکل چیه... نگرانم بخدا
- مصرف اسپرین
سلام خانم دکتر
من ۳۶ سالمه و الان ۱۹ هفته و ۳ روز باردارم، با توجه به دو سابقه زایمان زودرس در هفته ۳۵ و ۲۵ ، در این بارداری سرکلاژ کردم، هفته گذشته در سونو غربالگری مشخص شد دهانه رحمم حدود ۱۵ م.م باز شده است و دکترم برایم پساری گذاشت و استراحت مطلق را توصیه کرد، باتوجه به این مسیله مصرف روزانه دو عدد اسپرین ۸۰ را تجویز نمود.
اکنون به علت سخنان برخی در مورد عوارض مصرف این دارو دچار شک و استرس شدم، می تونید کمکم کنید که ایا تجویز درست است.
و سوال بعدی اینکه با توجه به شرایطم کار دیگری برای حفظ باردای ام می تونم بکنم (هفته ای یک عدد پرولاکتون تزریق میکنم) - Pco
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من یه سونو انجام دادم دکتر گفت که pcoدارید میخواستم بپرسم باید چی مصرف کنم ؟
- بارداری
دوقلو باردارم ۲۲ هفته بند ناف یکی از قل ها تک شرییانه یبوست دارم چه شربتی بخورم که ضرر نداشته باشه ؟
- کیست سینه چپ
سلام من سونوی سینه دادم نوشته سینه چپ فوکال هیپواکو با تغییرات سیستیک با ابعاد2☆5 میلیمتر دیده شده آیا این خطرناکه اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
- ترشح بعدعمل هیستروسکوپی
باسلام خانمی ۷۵ساله ام .یکماه پیش عمل خارج کردن رحم وبالاکشیدن مثانه داشتم بدلیل افتادگی رحم .هرروزترشح سفیددارم .ایا تاکی طول میکشد ومشکلی نیست؟فعالیت هم دارم چون دکترگفته .لطف کنیدجواب بدیدممنون میشم
- اقدام بکنیم برای بارداری
سلام خانوم دکتر میخواهم اقدام کنم برای بارداری وقتتون بخیر کیت تخمکگذاری روکی باید انجام بدم دوره من 28روزه ست 12اردیبهشت پریدشدم ؟؟؟ممنون ازجوابتون
- بسته بودن دهانه سرویکس
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من تو هفته ۲۸ هستم امروز سونو انجام دادم همه چی خوب بود فقط نوشته دهانه سرویکس بسته ست. میخواستم ببینم بسته بودن دهانه سرویکس تو این هفته طبیعیه یا مشکلی دارم؟
- باسلام من توهفته۳۵بارداری هستم توسونوم نوشته سرجنین دولیکوسفال است نرمال واریاسیون این به چه معناست
- سلام ریم تخمدانی چی هست خطرناکه کیست نبوتین دارم در سرویکس هشت میلی مترباز کیست در تخمدان ها چه درمانی هست که برطرف شوند متشکرم
- قرص
سلام خانم دکتر من ۴ماه ک زایمان کروم میتونم پودر ترومام استفاده کنم اخه بعضی موقع ها سرگیجه دارم میتونم ب همراه سیدرال فولیک مصرف کنم
- من ۶روزه که پریود هستم و عازم سفرم چه کنم که پریودم قطع بشه
- بارداری
تصویرمشکوک به دوساک حاملگی درکاویته رحمی دیده شد. ومایع درposteiror cul de sacرحم دیده نشد. یعنی چی؟احتمال دوقلویی تاچنددرصده؟
- سلام من ۲۱ روز پیش پیش کورتاج شدم به علت ضخامت ۱۸ بعد حدود ۱۲ روز پیش امپول لوپرومر تزریق کردم الان دوباره پریود شدم این طبیعی است خیلی ممنونم راهنمایی کنید
- چقد وقت بعد از نزدیکی میتونم پاماد دالاواگ استفاده کنم
- افسردگی وقرص شیردهی
من یک ماهه زایمان کردم و قرص افسردگی میخورم و میخام قرص شیردهی بخورم اشکالی ندارد؟
- من خانم ۳۷ ساله ،متاهل ودارای یک فرزند هستم .در ۲ماه اخیر دوران قاعدگی کوتاه و در حد لکه قهوه ای و کمی خون صورتی هست که گلاب به روی تان موقع دستشویی مشخص میشه ،در ضمن قبلا مشکل کیست و فیبروم داشتم که با دارو رفع شده است با سپاس قبلی بابت پاسخ گوییتان
- بقایای بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۱۸ بارداری دچار سقط ناخواسته شدم الان دو هفته از سقط میگذره که دکتر برام قرص میزو و مترژن و داکسی تجویز کردن امروز سونو دادم و گفتن بقایا به طول ۳۰ م م و ضخامت ۵ م م باقی مونده نمیخام کورتاژ انجام بدم راه دیگه ایی هم هست که بقایا دفع بشه ؟
- علت بارداری پوچ و بدون جنین
دوبار باردار شدم اولی پوچ و دومی جنین بدون قلب بود. حالا نمیدونم دیگه چیکار کنم
- پریود
با سلام و خسته نباشید بیستم مرداد جراحی برداشت فیبروم داشتم ده روز بعد از عمل دیفرلین تزریق کردم ۲۲ روز بعد از عمل پریود شدم دیگه پریود نشدم تا سه ماه بعد از عمل یعنی ۲۲ ابان پریود شدم خونریزی کم بود ولی مشکلی نداشتم حالا بعد از دو هفته مجددا پریود شدم بخاطره پریود زود هنگام نگرانم بیستم مهر اومدم خدمت شما سونو انجام دادین فرمودین مشکلی نداری راهنمایی بفرمایید خانم دکتر که علت پریود زود هنگام چیست؟ با تشکر


