Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- قرص اورژانسی و ژلوفن
سلام من تقریبا پس از ۹ ساعت مصرف قرص اورژانسی ؛ از قرص ژلوفن استفاده کردم ایا این امر باعث خنثی شدن قرص اورژانسی میشود؟؟
- دیر پریود شدن
دیر پریود میشم
- آ یو دی
سلام وقت بخیر من دوساله از ا یو دی استفاده میکنم، یک ماهه واژنم بوی ماهی میده ولی نه ترشح دارم نه خارش، البته دکتر معاینه کرد گفت زخمه ، ممکنه اثرات audباشه البته قرص واژینال استفاده کردم بهتر شد ولی دوباره همون بو رو داره
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ،دوماهه سقط کردم رفتم سونو بقایاداشتم ،الان یه تیکه خیلی بزرگ وضخیم افتاده ازم به نظرتون دفع شده
- زنان
سلام خسته نباشید .من حدود سه ماه پیش تکرر ادرار داشتم به متخصص مجاری ادرار مراجعه کردم که وقتی آزمایش ادرار دادم کمی خون۲-۳دیده شد .دکتر سیپروفلوکساسین دادن بعد ده روز مجدد آزمایش دادم خونی دیده نشد ولی با وجود اینکه دو سه ماه میگذره من همچنان تکرر ادرار دارم.گفتم بپرسم آیا ربطی به اچ پی وی داره؟چند روزی هست که بنظرم ترشحات سبز رنگ دارم
- خونریزی ولکه بینی
سلام من فیبرم دارم ورحم بزرگ فیبرم به قطر ۳ ویکی هم قطر ۸ پریودم شدید هست لخته الان ۱۰ روز هست قرص مفنامیک وترنسید میخورم بهتر شده ولی همچنان ادامه داره دکتر امپول دیفرلین تجویز کرده ۲۸ روز یکبار الان که ۱۰ روز هست خونریزی دارم باید اولین امپول را بزنم از کی باید شروع کنم وایا خونریزی قطع میشه نگرانم که بیشتر نشه لطفا راهنمایی کنید
- ایا تخمک پایین با قرص اوبوست وفرتیل اید تخمک فعال میشه
- قرص utrogestan 200
سلام ببخشید قرص utrogestan 200 خوردنی است یا شیاف؟من در هفته ۱۳ بارداری هستم لکه بینی داشتم قرص تجویز شده نمیدونم شیافه یا خوردنی؟
- نزدیکی
سلام
من موقع نزدیکی، با آنکه بیشتر از یک ساعت طول میکشه، از شوهرم دیرتر ارضا میشم. مشکل دارم؟ باید به پزشک مراجعه بکنم؟ - خشکی وارژن ودرد شدید هنگام رابطه
سلام خسته نباشید من حدود ۴سال پیش سرطان سینه داشتم و بعد از اون هنگام رابطه مشکل دارم چندین ساله رابطه ندارم یعنی اینقدر درد دارم اصلا نمیتونم رابطه برقرار کنم ایا کیست دارم ک باعث درد میشه حدود ۳ماه پیش ی رابطه مختصر داشتم ک اونم بادرد شدید همراه بود بعدش کلا عفونت و زخم شدم لطفا توروخدا راهنمایی کنید همسرم واقعا در عذابه خودمم همچنان درد شدید و بتازگی هنگام ادرار سوزش ودرد دارم لطفا بگید چیکار کنم ممنون میشم
- خراش پرده بکارت
سلام عذر می خوام من چند وقت پیش خود ارضایی انجام دادم روز ششم پریودیم بود البته قبلش خون نیومد تموم شده بود بعد خود ارضایی خون دیدم هیچ چیزیرو داخل نکردم پیش ماما رفتم گفت پردت پاره نشده اما خراش داره این یعنی گواهی سلامت نمیدن گفت سر این ماه بیا بگم چقدره خراشه چون الان خون مردگی هست خون مشخص نیست
- سونوگرافی واژینال و درد تخمدانهت موقع پریود
سونوگرافی روز ۶ سیکل انجام شد.رحم دارای ابعاد ۹۱ در ۵۳ در ۵۹ میلیمتر میباشد اکوی رحم هتروژن شده که به نفع رحم آدنومیوز میباشد بزرگترین میوم رویت شده به صورت اینتر امورال در میوتتر خلفی به قطر ۱۲ میایمتر میباشد .آندومتر نمای عادی داشته و به ضخامت ۵ میلیمتر طبیعی دیده شد تخمدان راست دارای ابعاد ۲۳ در ۱۴ و تخمدان چپ ۲۰در ۱۹ میاشد در تخمدان چپ تصویر کیست ساده به قطر ۱۵ میلیمتر ( فولیکول ؟) و در کنار تخمدان راست تصویر پارااورین کیست به ابعاد ۱۲ در ۱۴ رویت شد مایع آزاد در کلدوساک خلفی رویت نشد.
- لکه بینی
کاربر مخفی پرسید 4 هفته پیش سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته آزمایشات هورمونی انجام دادم پرولاکتینم بالا بود آیا ارتباطی بهم دارند؟ و چکار باید بکنم ؟
- رشد سینه
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه ولی رشد سینه ندارم و نصبت ب هم سنای خودم خیلیییییی کوچیک است حتی ب سایز ۶۰ هم نمیرسه و بخاطر همین میخاستم ببینم راهی یا آزمایشی هست که باید انجام بدم ؟؟ممنون از وقتی ک میزارین
- تپش شکم
سلام.ببخشید من تومهرماه رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم و۲۴ساعت بعدش دوتا قرص اوسیز خوردم وابان واذرماه هم پریودیم بجای پنج روز سه روزشد ودی ماه هم هنوز به وقت پریودیم چهارروزمونده وهفت هفته ک ازرابطه م گذشت سونو رحم وضمایم گرفتم چیزی نبود ولی الان چن روزه ک شکمم تپش داره مثله قلب میزنه ونفخ هم دارم خواهشا بگید ازچیه؟؟
- من بعد از تموم شدن پریودم یه قرص ال دی خور م بعد چند روز دوباره چند لخته خون دیدم الان پریود نمیشم میخام ببینم واسه قرص آگ گین آپ هست
سلام ببخشید من یه ماه قرص گین آپ استفاده میکنم ،باید پریود بشم ولی نشدم میشه راهنمایی کنید چکار کنم هورمون بدنم ریخته به هم ؟؟؟
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- تبخال
سلام وقت بخیر آیا در دوران شیردهی میشه از قرص آسیکلوویر استفاده کرد؟؟
- بکارت
باسلام آیاحفره بکارت حلقوی حتمابایدبه صورت دایره بسته باشه؟بکارت من بیضی شکل است ولی یک لبه ی آن به داخل رفته ولبه دیگربیرون است.هنگام زور زدن بیضی کامل میشه.آیابکارت آسیب دیده یاطبیعی است؟دخول انجام نشده


