سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایپرپلازی آندومتر بدو آتیپی
سلام و ادب بنده با انجام کوتاژ متوجه شدند که هایپرپلازی بدون آتیپی دارم دکترم برام آمپول زولادکس دوز ۱۰ میلی تزریق کردند و ۱۰ روز فقط پاک بودم ،الان باز خونریزی دارم آیا طبیعی است؟
- سونوگرافی سینه ؟
با سلام درسونوگرافی من نوشته شده که ساختارهایپواکو با دیامتر mm8.73.2 ساعت 8 برست چپ بافاصله ی ۴cm از نیپل mm5 ازسطح پوست مطرح کننده ۳ Birades مشاهده میشود. سونوگرافی پیگیری ۶ الی ۱۲ ماه بعد پیشنهاد میشود. خواستم بپرسم ساختار هایپواکو چی هست ؟ دل نگران شده ام آیا توده یا مشکلی وجوددارد ؟
- سلام خسته نباشید من پنج ماه بعد از زایمان دومم پرید شدم الان هفت ماهه در طول این دوماه بیش تر از ده بار خون ریزی شدید کردم دکتر رفتم بهم قرص داد ولی هیچ تاثیری نداشت چیکار کنم
سلام خسته نباشید من پنج ماه بعد از زایمان دومم پرید شدم الان هفت ماهه در طول این دو ماه بیشتر از ده بار خون ریزی کردم دکتر رفتم بهم قرص داد ولی تاثیری نداشت اگه میشه کمکم کنین ممنون میشم
- سلام سه ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم الان پریودیم نامنظم شده و خیلی کمه چکار باید کنم با تشکر
- درد شکم
سلام سه روزه درد در ناحیه شکم تکرر ادرار و سوزش ادار دارم
- (تنبلی تخمدان)
سلام خسته نباشید من دختر 20ساله هستم و تنبلی تخمدان دارم آیا تنبلی تخمدان برای آینده ام مشکلی ایجاد نمیکند ؟ آیا با دارو این مشکل برطرف میشود؟
- پریودی نامنظم
برای پریودی نامنظم و زود به زود با خونریزی زیاد در سن چهل و پنج سالگی هستم چیکار کنم ؟
- سلام
- ازمایش
با سلام و خسته نباشید در ادامه سوال ازمایش ذخیره تخمدان که پرسیدم و هنوز جواب داده نشده میخواستم عرض کنم خدمت شما که حدود یک سال پیش ازمایش هورمونی انجام دادم مشکلی نداشتم اون زمان هر چند ماه پریود میشدم چهارماه پیش هم جراحی فیبروم و کیست برام انجام دادین سه بار پریود شدم اخرین بار زود پریود شدم که شما فرمودین مشکلی نیست بخاطره تزریق دیفرلین ممکن است مدتی بی نظمی قاعدگی داشته باشم چند ماهی که مریض شما هستم نفرمودین مشکلی دارم فرمودین مشکلی نداری هفته پیش در شهر خودم از پزشک زنان خواستم برایم ازمایش ذخیره تخمدان بنویسد که ازمایش هورمونی نوشت که نتیجه را در قسمت ازمایش ذخیره تخمدان فرستادم ظاهرا ازمایشم به یایسگی نزدیک است ولی من بعد از عمل مشکل پربودیم برطرف شده فقط بی نظمی دارم که شما فرمودین بخاطره ترریق دیفرلین است خانم دکتر راهنمایی بفرمایید خیلی نگرانم.
- درد پریودی
سلام من ۲۵سالمه و سه تا بچه اوردم چه اینکه چند ماهه الان درد قاعدگیم خیلی زیاده و لخته خون های بزرگ میاد و اینکه این بار دو روز از قاعدگیم گذشته و جفت پاهام درد شدیدی دارند ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص روکین
سلام خسته نباشید من قرص روکین رو اول چندروز خوردم ی هفته نخوردم و بعد دوباره شروع کردم ب منظم خوردن .ن داروخونه ن پرشک نگفتن ک مرتب نخوردند عوارض داره ! الان دقیقا دوهفتست پریودم کاملا خونریزیم قطع نمیشه و واقعا زیر دلم مدام درد میکنه!چیکار کنم؟دکترم گفتن دوروز دوتا قرص استفاده کنم و دارورو بعدش بطور نرمال روزی یکی ادامه بدم!با این وضعیت ادامه دادنش درسته؟؟😖
- لوپرومر
سلام اگه لکه بینی داشته باشی و آمپول لوپرومر بزنی مشکلی پیش میاد؟
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته گذشته الان سه روز آبریزش زرد دارم والان یه تکه گوشتی سفید همراه با آبریزش زرد خارج شده با کمر درد شدید ممنون راهنمایی کنید
- توده آکوفری
سلام دخترم ۶سالشه و تکرر ادرار و تا حدودی بی اختیاری ادرار داره سونو بردم مرحله اول گفت توده آکوفری به قطر ۲*۴داره ولی در مرحله بعد گفت توده رو مشاهده نکرده ممکنه این توده کلا وجود نداشته باشه و صرفا اشتباه دیداری پزشک باشه؟
- specimen received in formalin cinsists of four irregular grayish-cream soft tissue fragments measuring 7x3xl cm
- خون ریزی
سلام وقت بخیر ۱۹سالمه بار اول که با همسرم رابطه داشتم در واژن سوزش و درد داشتم و بعدش در حد دو یا چهار قطره طی سه روز تو دستشویی خون می اومد آیا به خاطر پارگی پرده بکارت این خون ریزی بوده؟ ,بار دوم رابطه بعدش درد واژن داشتم و مقدار زیادی خون ریزی در حد کثیفی لباسام بعدش که رفتم دستشویی کمتر بود با اینکه بار دوم رابطه بود چرا خون ریزی زیادی داشتم ممکن بعداً هم خون ریزی باشه؟ ببخشید طولانی شد ممنون می شم کمکم کنید
- تداخل دارویی لووتیرکسین با قرص ال دی
سلام من برای عقب افتادن پریودم میخوام قرص ال دی بخورم در حالی که کم کاری تیروئید دارم قرص لووتیروکسین میخورم میخواستم ببینم این دارو ها باهم تداخل ندارن واینکه پریودم عقب میفته یا نه ؟این قرص روی تیروئید اثر میزاره یا نه ؟ممنون میشم جواب بدین
- خال مقعد
سلام خانمی هستم که تازگی ها متوجه چند خال مشکی کوچک دور مقعدم شدم .ولی نه خارش داره و نه چیزی .امکان دسترسی حضوری به دکتر هم ندارم راهنماییم کنید
- سقط جنین
سلام
- مایع آزاد ب میزان 3cc در آدنکس راست مشهود است


