Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بطن
سلام ایا بطن جنین پایین میاد ودورسرش نرمال میشه در ماههای اخرص
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من چند وقتیه که پریودیم نامنظمه و یکسال و نیم پیش یدونه سقط داشتم.سونو گرافی دادم مشکلی نداشتم. رفتم دکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون رو دادن تا چه مدت باید از این قرص استفاده کنم؟؟ این قرص از بار داری جلوگیری نمیکنه؟؟ واگه اقدام به بارداری کنم با خوردن این قرص جنین سقط نمیشه؟؟؟
- جای کبود عمل سزارین
سلام خبی مامان من ۵ عمل سزارین داشته ۷سال پیش ولی جاش عفونت میکنه اونم عفونت شدید خیلی درو وتورم داره دست بزنیم میگه خیلی درد داره سونوگرافی واینا هم انجام دادن امبولی و عفونت شدید هم داره لطفا راهنمایی کنین
- بقایای جفت
سلام خانم دکتر من ی هفته پیش جنین ۲۰هفتم خود ب خود سقط شد طبق سونوگرافی۷ سی سی از بقایا مونده دکتر ۴عددآمپول متروژن نوشت زدم خونریزی دارم ولی خبری از جفت نیست بایدچکارکنم دفع بشه میترسم کم خونی بگیرم
- سلام من هیچ گونه نزدیکی نداشتم و نامزدم و پنج ماهه که پریود نشدم سونوگرافی رفتم و تخمدان پلی کیستیک دارم به نظر شمامشکل از چی میتونه باشه ولی اینو میدونن که عفونت شدید دارم
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ سالمه دخترم پریودم نامنظم بود یعنی هر دو سه ماه یک بار بعد خرداد رفتم آزمایش هورمونی دادم سونوگرافیم دادم که تشخیص داده شد تخمدان پلی کیستیک دارم ابعاد تخمدانم خیلی بزرگه بعد رفتم دکتر بهم دارو داد خرداد پریود شدم باز نشدم دو ماه تا ۲۰ مرداد یهو درد شدیدی گرفتم به مدت ۴ ساعت درد خیلی شدیدی تو ناحیه زیر شکمم داشتم که تحملش واقعا سخت بود بعد یه چیزی ازم دفع شد که خیلی بزرگ بود فک میکنم که کیسته آیا کیست پلی کیستیک دفع میشه؟ و اینکه خونریزی خیلی شدیدی دارم زیر شکمم درد خفیف دارم آیا این خونریزی خطرناکه؟؟ لطفا اگه میشه راهنماییم کنین
- بارداری، طول سرویکس
در هفته دوازده در سونوی آن تی طول سرویکس ۳۰ اعلام شد، آیا باید سرکلاژ کرد؟و احتمال دارد پایین تر یا بالاتر برود؟
- مایع خفیف داخل آندومتر درآندومتر باضخامت ۴میلیمتر خطرناک میشود
مایع خفیف در داخل آندومتر با. ضخامت آندومتر ۴ میلیمتر می تواند خطرناک باشد
- ایوای
من 28سالمه روز11قاعدگی سونوشدم 5فولیکول داشتم بااندازه13.12.16.17.16دکتر دوتا باز هاش ام جی داد گفت دوروز بزن .ودوتا هم زمان هاش سی جی دادگفت بزن 36ساعت بعدش برو ای یوای کن یعنی روز15سیکل انتقال بدم ایا دیر نیس ؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام .خسته نباشید .من قبلا پریودی منظمی داشتم و سنم 37 ساله و 1 بار سابقه سقط داشتم و یکسال و نیم از زمان سقطم گذشته والان 2 ماه هست برای بار داری اقدام کردم پریودی دقیقا برای همین 2 ماه هر کدام به مدت 7 روز زودتر اتفاق افتاد و 3 روز اول لکه بینی و بعدش خونریزی دارم آیا این مورد طبیعی هست آیا نیاز هست برم پیش دکتر زنان و زایمان
- سرکلاژشکمی
خانم دکتر من 20روزه سرکلاژشکمی شدم ،نمیخوام فعلا حامله بشم میتونم قرص ال دی بخورم ؟تنبلی تخمدان دارم منظم پریود نمیشم
- اقدام به بارداری
خانوم دکتروقتتون بخیر34هستم من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارمدکترزنان قرص مدروکسی پروژسترون به من داده به مدت 10شب دوعدد میخورم ا ماه قبل از کیت تخمکگداری هم استفاده میکردم یه خط پررنگ بالا ویه کم رنگ پایین نشون میداد وبه شماگفتم گفتین بزار ازماهی دیگه نزدیکی داشته باشی امروز 7 روز پرید هستم شما گفتین ازاین ماه اقدام به بارداری کنم چندروز ،ازپریدیم بگذره نزدیکی داشته باشیم ؟؟؟؟همیشه قرص پنتوپرازول 20میخورم چون رفلاکس معده دارم ضرری نداره حامله بشم ؟؟؟سوال دیگه خانوم دکتر من چندروز اموکسی کلا و قرص سرماخوردگی مونته لوکاست هم میخورم گوشم دردمیکنه مشکل نداره قبل ازبارداری این داروهارو میخورم؟؟؟
- سزارین چهارم
چرا کسانیکه جراحی جمجه داشتند براشون سزارین چهارم خطرناک تره
- بارداری
من میخوام بچه دار بشم،ولی همسرم سرما خورد ایا مشکلی داره
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. من تحت نظر شما بودم برای بارداری. الان ۱۰ هفته است که باردارم. اما چون راهم دوره بخاطر ویروس کرونا مجبور شدم اینجا برم پیش یه دکتر برای تشکیل قلب بچه و معاینات ابتدایی. خواستم بگم بعد از تعطیلات بیام برای چکاپ یا بمونم با آزمایش و سونوگرافی غربالگری سه ماهه اول بیام؟؟؟ در ضمن قرص اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰ روزانه استفاده میکنم. شیاف هم بهم داده دکتر اینجا چون پلیپ ۸ میلی متر داشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
- درباره داروی دکاپپتیل۱۱.۲۵
سلام ببخشید من دوماه ونیم هستش امپول دکاپپتیل رو تزریق کردم حالم خیلی بده روی اعصابم اثر کرده وهر داروی اعصاب وافسردگی می خورم روم اثری نداره الان باید چکارکنم خسته شدم دیگه ایا نباید هیچ دارویی مصرف کنم چون حالم خیلی بد میشه
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۲۵ سالمه قبل ازیک ماه عمل امبولیزاسیون بستن شریان رحمی انجام دادم خوب شدم بعد الان دوباره خونریزی کردم دلیلش چیه
- موی بدن
سلام چون تنبلی تخمدان دارم موهای بدنم زیاده چیکارکنم چه دارویی مصرف کنم ک موهاش کمترشه
- ازمایش پاتولوژی هیسترکتومی
specimen received labeled as uterus consists of uterus whit out annexed. the uterus measures 8*5*3cm. The cervix measures 2cm in diameter. one section the endocevix polyp measuring 2cm in diameter. on sections the endometrium measures 0.1 cm and the myometrium measures 1.5 cm in thickness. 1. chronic cervicitis whi endocervical polyp. 2.proliferative endomerium
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام من سالهاست ازعفونت زنان رنج میبرم انواع واقسام پمادهاوانتی بیوتیک وحتی ی اسپری خارجی و داروی واژینال خارجی که الان اسمشون یادم نیست لطفا بفرمایید چکارباید کنم
- Hpv
سلام خسته نباشید
من ماه دی اومدم پیشتون برای ازمایش پاپ اسمیر و معلوم شد اچ پی وی۱۶دارم گفتین ۲ماه قرص پاور فیت بخورم و مجددا بیام برای ازمایش و ۲ماهم اواسط اسفند تمام شد
الان نگرانم که ازمایش و دیر بدم شرایطم بدتر شه سوالم اینه که شرایطم اورژانسیه و سریع باید برای ازمایش بیام؟


