اما اگر از حجم خاصی کمتر شود مهم است
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شستشوی لباس زیر*
سلام وقتتون بخیر بهترین چیز برای شستشوی لباس زیر معرفی میکنید بیزحمت 🙏🙏
- آیا از بین رفتن تخمدان در دختر مجرد۱۷ساله درمان دارد؟
- واژینیسم
سلام .من مشکل واژینیسم دارم و یکسال ازدواج کردم هنوز دخترم.میخواستم بپرسم ژل یا پمادی نیست که استفاده کنم.لطف میکنید یه راهنماییم کنید
- واکسنگارداسیل
سلام وقتتون بخیر من میخوام دوز دوم واکسن گارداسیل رو تزریق کنم و پریودم مشکلی پیش نمیاد درزمان پریودی تزریق بشه؟ من دختر هستم .
- ترشحات بارداری
سلام خسته نباشید 35روز از انتقالم میگذره تستم مثبت شده چندروز پیش لکه بینی داشتم که دارو قطع شد الان ترشح جامد سفید رنگ دارم زیاد نگرانم علتش چیه؟
- بارداری
با سلام .موعد پریود بنده ۱۰ روز پیش بود که گذشته و حدودا ۵ روز پیش خونریزی مختصری در حد یک پد بهداشتی داشتم و سپس لخته های قهوه ای.با توجه به اینکه سه بار سقط عمدی و یک بار سقط خود به خودی داشتم آیا امکان سقط هست؟؟ بیبی چک مثبت نشان داده شده است.ایا اون حجم خون نشانه آمادگی سقط است؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۵روزپیش سقط باقرص داشتم که به علت تشکیل نشدن قلب جنین بودوبعدازیه هفته از سقط به علت بقایا کورتاژ شدم وبعدازکورتاژ دکتربه من یه بسته قرص روکین دادوگفت باید استفاده کنم بعدازتموم شدن قرص دوروزبه صورت لکه ای پریود شدم واسمون شدبعدازپاکی نزدیکی داشتم بدون جلوگیری که میخواستم بارداربشم ولی این ماه دوباره پریود شدم حالا به نظرتون چراباردارنشدم طبیعیه یانه ؟؟لطفا راهنماییم کنید
- درد زیربخیه
سلام من بعدازسه ماه از سزارین به یکباره درد درابتدا وانتهای بخیه ها دارم،علت این درد چی میتونه باشه؟
- آیا حقیقت داره
راستش من جایی یک مطلب خواندم کسانی که آژنزی واژن دارند بعدازاصلاح و نقص آن باردار نمیشوند خواستم بپرسم که آیا این موضوع حقیقت داره ؟
- غربالگری اول بارداری
سلام تریزومی۲۱ 1:56 تریزومی ۱۸ 1:230 خانم38 ساله و در هفته ۱۲ آزمایش داده،لطفا راهنمایی کنید
- آی یوآی
باسلام من چهل سالم برای تعیین جنسیت۴بارآی یوآی ناموفق داشتم.داروهام لتروزول آمپولhmg.آمپولhcg وافرودیت هستش میخواستم بدونم برای افزایش شانس باروری چیکارمیتونم بکنم
- سقط جنین
من سقط داشتم ولخته خیلی سفت و بزرگ گوشتت مانند پریشب دفع کردم قبلش لخته جیگر مانند خیلی دفع شده ولی خونریزیم هنوز بند نیومده چرا بنظرتون بند نمیشه حتی یه دوره از قاعدگیمم تودخونریزی رد شده رفته
- درمورد صرص استرادیول
من انتقال جنین داشتم وحالا مثبت شوده تا کی باید قرص اسرادیول را ادامه بدهم تا چند هفتگی
- لکه بینی یائسگی
سلام ۴۸ ساله هستم اخرین پریودم اردیبهشت سال ۹۹ بوده ۳ماه پیش سونوی کامل شکمی دادم رحم و نخمدان نرمال بود ماه پیش چندتا لک دیدم همراه با دل درد دیشب و امروزم ی مقدار کم خونریزی داشتم همراه دل درد ایا نیاز هست ب پزشک مراجعه کنم ؟
- پریودی نامنظم
سلام من ۱۶ سالمه و متاهل هستم اخرین باری ک پریود شدم ۱۵\۱۱\۹۹ درست روز عقدمون بود و تا ب امروز ک2/1/1400هست نشدم میتونید راهنماییم کنید ؟ممنون میشم خیلی نگران هستم
- کیست تخمدان
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- پولیپ
باسلام. ار نشانه های پولیپ رحم نامنظمی پریود یا لکه بینی بعداز پریوده. ولی من پریودی منظم داشتم. لکه بینی های من هم قبل از دوره ها بود. پولیپ رحمی که داشتم رو برداشتم .الان سه ماه از برداشتن پولیپ میگذره ولی هنوز لکه بینی دارم. آیا مشکل همین پولیپ است؟ علت ادامه دار بودن الکه بینی چیست ؟
- بارداری
با سلام اگر قسمتی از اسپرم یک مرد جایی ریخته باشه و ناخود اگاه دست یک دختر خانم بخوره بهش و با همون دستش به مبهلش دست بزنه باردار میشه؟لطفا راهنماییم کنید
- سقط مکرر
سلام من 25ساله دوتاسقط 19 هفته داشتم ویکیم رشدش تو8هففته متوقف شده بود .... بارداری دومم باوجور سرکلاژ واژنی ب علت پارگی کیسه اب سقط شد .. اگه بخوام دوباره اقدام کنم سرکلاژ شکمی راه حل خوبیه یانه؟
- باید حتما لاپراسکوپی انجام بدم؟ یا باز تلاش کنم؟
سلام ۴سال ازدواج کردم ۳۳سال سن ،بعد از ۸ ماه تلاش رفتم عکس رنگی گرفتم و احتمال انسداد لوله رو داده بودن اما گفتن باید لاپراسکوپی بشی که لوله رو بازکنیم که من همون ماه بعد از عکس رنگی باردار شدم و خودم تو ۶ هفته فهمیدم باردارم که حتی در ۶ هفته رفتم سونو شکمی ضربان داشت و بعد از ۸ هفته ۵ روز بدون لک توقف رشد داشت و دیگه ضربان نداشت و با قرص سقط شد و دکتر گفت بعد از سه ما استراحت آقدام کن و من هنوز اقدام جدیدی نکردم میخواستم بدونم نیاز به لاپراسکوپی هست ؟ و یا دوباره برم عکس رنگی بکیرم ؟ هنوز سه ماه سقطم کامل نشده


