Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاسی
سلام میخواستم بدونم اگه همراه نتونیم واسه عمل لابیاپلاستی بیاریم اشکالی داره یعنی از نظر بیمارستان و دیگه اینکه بعد عمل تو راه رفتن مشکلی بوجود میاره که دیگران متوجه شن اخه با خونوادم راحت نیستم
- عفونت وارن
سلام من مجرد هستم دو ماه عفونت پنیری داشتم و برفک اطراف دهانه واژن ولی توجهی نکردم امروز دیدم دهانه رحمم کمی زخم شده دلیلش چیه ؟میدونم باید ب دکتر مراجعه کنم لطفا یکم راهنماییم کنید ک چ دارویی مناسبه ؟
- تغذیه در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر.بنده در ماه هفتم بارداری هستم.و آزمایشاتم هم خوب بوده.آیا مصرف بستنی در این دوران مانعی دارد؟ممنون از شما
- پریود
سلام من هرماه۳۰پریودمیشدم و ماه پیش ۸بعداتمام پریودم یه رابزه داشتم ک منی وارد نشد امابازقرص اورژانسی لونژیل خوردم و۶روبعدش یعنی ۱۳ پریودشدم به مدت ۴الی۵روز ک لکه نبود اماازپریودسبک تربود امروز که ۱۵هس پریودنشدم فعلاو بی بی چک زدم منفی بود.احتمال باردارب هس؟
- خود ارضایی
سلام خانم دکتر تقریبا دو روز مونده که پریودم تموم بشه ، مالش کلیتوریس داشتم اصلا ناحیه مالش حتی نزدیک واژن هم نبود شدتش هم زیاد نبود خون قاعدگی من تیرست معمولا بعد ۲ ساعت که رفتم سرويس بهداشتی دیدم که به مقدار کم خون روشن که انگار تازه از رگ خارج شده باشه هست خیلی ترسیدم یعنی پرده آسیب دیده ؟ تاحالا رابطه نداشتم اصلا هیچ جسمی نزدیک واژنمم نبردم اگه پارگی پرده نباشه علتش چیه؟
- بارداری
ایا در بارداری می تونم از قرص سرماخوردگی و پماد انتی همورویید استفاده کنم
- پرده بکارت
من معاینه بکارت توسط پزشک انجام دادم اما بعد از معاینه درد و سوزش داشتم میشه توضیح بدید جریان چی هست طبیعیه؟
- پریود
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم علت اینکه بعد از 16 روز از قطع دوفاستون پریود نشدم چیه؟ باید چیکار کنم که پریود بشم؟ همیشه نهایتا دوهفته بعد از قطع دوفاستون پریود میشدم آزمایش حاملگی هم منفی است
- کیست
سلام. کیست شکلاتی دارم در تخمدان سمت چپ. سایز کیست ۹.۵ سانت بود که دکتر بهم دزوسپتیو داد و سایز کیست در ۵ ماه به ۶ سانت رسید. دکتر دوباره دارو رو تکرار کرده. میخوام بپرسم این قرص واسم کافیه ؟ با قرص های دیگه میشه سایز کیست کوچیک تر بشه ؟
- تشکر
سلام خانم دکتر فقط میخواستم از شما برای زحماتی که کشیدید تشکر کنم
- ذخیره تخمدان
سلام خسته نباشید،خانوم دکتر من ۲سال ازدواج کردم همش از رابطه داشتن بخاطر دردش میترسم به طوری که هنوز دخترم، ۳۷سال سنم هستش ذخیره تخمدانم یک دهم هستش ،آیا بچه دارمیشم؟توروخدا راهنماییم کنید که باید چیکار کنم؟خیلی بچه دوست دارم
- کانون اکوژن
سلام خانم دکتر توی سونوگرافی مادرم نوشته \"یک کانون اکوژن به نظر می رسد کلسیفیه ظریف در حاشیه تخمدان چپ دیده می شود. ایا مورد نگران کننده ای هست؟ سن مادرم هم ۵۱ هست
- جوش در لبه واژن.
سلام من 14سالمه ، در لبه ی واژنم یه قسمت هست که باد کرده نمیدونم جوشه یا نه ، چرک هم نداره فقط باد کرده و درد داره .علتش چیه?
- بارداری
سلام من تبنلی تخمدان حفیف دارم چ قرصی و چه زمانی مصرف کنم..مچکرم اگ راهنمایی کنید
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خسته نباشید من یه چند مدته که پریودهام نامنظم شدن ده روزیه بار پریود میشم واسترس هم خیلی دارم تا اینکه رفتم دکتر واسم امپول استرادیول والرات نوشت تو یه ماه دوبار استفاده کردم خوب نشدم دوباره رفتم دکتر یه ویتامین کا داد دوباره امپول استرادیول والرات وقرص پروژسترون داد مصرف کردم اما دوباره الان بعد از ده روز پریود شدم چیکار کنم لطفا کمکم کنید بخدا خسته شدم حالم خیلی بده
- روشن سازی واژن
سلام میخاستم هزینه تقریبی روشن سازی واژن پوست تیررو سوال کنم چند جلسه نیاز داره و اینکه دستگاهتون چیه
- بارداری
سلام خانم دکتر در هفته ۴بارداری بعد از متوجه شدن بارداری همچنان فولیک اسید رو ادامه بدم؟ میاره روزی قرص د ۱۰۰۰هم مصرف کنم؟ بعد از مثبت شدن بارداری چه زمانی باید بیام مطب؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید ماه پنجم بارداری رو تموم کردم از ابتدای بارداری هرشب اسپرین ۸۰ استفاده کردم اما امروز هنگام شستشوی صورت و بینی یهو خون دماغ شدم خیلی زیاد ...به مدت ۱۵ دقیقه طول کشید تا شدتش کم شد...چیکار باید انجام بدم ؟
- چرا حجم خونریزیم کمه
سلام حجم خون پریودیم خیلی کمه ماه قبل آمپول پروژسترون زدم فرداش پریود شدم استرس زیادی هم داشتم ممکنه این حجم خونریزیم ک کمه بخاطر استرس باشه یا آمپول پروژسترون که ماه قبل زدم میتونم از روز 15سیکل قرص دوفاستون استفاده کنم ؟
- رحم
رحم باابعاد3580م م واکوی میومترهتروژن دیده شده ضخامت آندومتر9 م م میباشد. تخمدان چپ باابعاد 3023م م دارای یک فولیکول به قطر16م م دیده شداین یعنی چی؟


