Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اندومتریوز
با سلام الان حدود پنج سال در گیر اندومتریوزم چسبندگی زیاده با ید عمل بشم شنا خودتون جراحی انجام میدید
- پرده بکارت
سلام من ۱۲ سالمه وخب عاشق رابطه ام و با پسرای مختلف سکس کردم یه روز که هیچکی خونه نبود پسر هامسایه اومد خونمون و باهم رابطه برقرار کردیم و برای اولین بار از جلو رابطه داشتم خیلی درد داشتم وبعد از اون هیچ خونی ندیدم ولی پسره میگفت دو سه قطره اومد بنظرتون پردم سالمه یا نه جوابببببببب
- تاثیر داروها
سلام، آیا استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ،قرص لووتیوکسین ۵۰، قرص آسپرین ۸۰، فولیک اسید ۱ و ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰، در نتایج آزمایشهای غربالگری مرحله اول و غربالگری مرحله دوم تاثیر دارند؟
- مصرف دارو ضد حساسیت در بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من توی ماههای اول بارداریم هستم ، متاسفانه سرماخوردگی و بخصوص سرفه های وحشتناک زیادم هم عصبیم کرده و هم حتی گاهی نگران میشم با این سرفه ها بچه سقط نشه. دو تا قرص هست که قبل از بارداری پکتر بهم داده بود میخوام بپرسم الان مجاز به مصرف اینها هستم یا نه؟ اسم قرصها، telfast 120 mg و melocast و در ضمن عسل و آویشن مجاز به مصرف هستم یا نه ممنون از لطفتون
- قرص دوفاند
تنبلی تخمدان دارم بعد دوماه خوردن قرص ال دی دکتر بهم دوفاند ۱۰ داد و عملیات هم دارم چند باری میخام بپرسم دوفاند تا کی بخورم معلولا نوشتن تا ده روز اما دکتر بهم سه ورق داده چیکار کنم ؟
- ضخامت اندومتر
باسلام .بنده۳۱ ساله متاهل ونازاهستم شش ماه پیش کورتاژ تشخیصی شدم چون اندومترضخیم بودباسلول اتی پی ولی بامصرف مجسترول جواب کورتاژ م خوب بودالانم هرماه برای پریودپروژسترون میخورم سوالم اینه تواین شش ماه نتونستم برم دکتر میخواستم اینماه قبل هراقدامی یک سونوواژینال برای ضخامت اندومترانجام بدم چندروزبعدپریودزمان مناسبی برای این کاراست؟؟؟ وایا باپاپ اسمیر میشه به احتمال عودمشکلم پی برد یابایدپاپیل یاکورتاژتشخیصی دوباره انجام بشه ؟؟؟ممنون میشم به دوسوالم جواب بدهید
- پریودی
مجرد هستم ۳۹ سالمه دو هفته است پریود نشدم علائم پریودی دارم ولی پریود نمیشم .این مشکل ماههای گذشته هم داشتم ی راهنمایی میخواستم
- سلام من نارسایی دهانه رحم دارم که بچه سقط میکنم راه درمانرو به من میگید
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- واکسن کزاز در بارداری
هفته بیست ونه بارداری هستم. ده سال از آخرین واکسن کزازم گذشته. از بهداشت گفتن بیا واکسن کزاز بزن. بعضی ها منصرفم میکنن میگن لازم نیست واکسن بزنی ماده شیمایی هستن که معلومنیست برا جنین در اینده مشکل ایجاد کنه یا نه. موندم نمیدونم چیکار کنم. نظر شما چیه؟ آیا واجبه واکسن کزاز ؟
- مو زائد و مصرف دارو
سلام دختر23 ساله ای هستم که چند سالی ست دچار رشد موهای زائد در بین سینه و دور ناف شده ام.آزمایشات هورمونی وسونوگرافی نتایج نرمالی داشتند.پزشک برای این موها داروی فینوپروست 5 تجویز کردند. ممنون میشم راهنمایی کنید این دارو موثر است؟ آیا نیاز به مداخلات دارویی دیگر از نظر شما هست؟
- عوارض قرض اورژانسی تاریخ گذشته
سلام وقت بخیر باعرض معذرت،موقع نزدیکی کاندوم پاره شدومن دوتاقرص اورژانسی خوردم ولی بعدمتوجه شدم که تاریخش مال 2020هست،آیانیازهست دوباره قرص بخورم. ممنون ازراهنماییتون
- سوال در مورد بارداری
چگونه عکس سونوگرافی بفرستم تاجوابشوبدونم
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- سقط و خونریزی
سلام خسته نباشید من نزدیک به یک ماه هستش سقط طبیعی داشتم والان نزدیکه 20 روز هستش خونریززی دارم میخواستم بکم میشه قرص جستیران استفاده کنم که قطع بشه خیلی سدیده
- کیست تخمدان
سلام من پریودم نامنظمه دکتر هم رفتم ففط ای دی برام تجویز کرد فک کنم کیست تخمدان دارم مصرف کلو میفن برام مشکلی از جمله نارکی رحم ایجاد نمیکنه
- پریود
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه می خواستم بپرسم به چه پریودی پریود نامنظم میگن؟ من هر ماه میشم فقط گاهی اوقات ۵،۶ روز زودتر از ماه قبل گاهی اوقاتم ۳،۴ روز دیر تر گاهی اوقاتم دقیقا سر وقت آیا طبیعی هستش؟
- تعیین جنسیت
سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم خانم دکتر مشاوره تعیین جنسیت قبل از بارداری انجام میدهند یا خیر؟
- تفسیر پاپ اسمیر
سلام میخواستم جواب پاپ اسمیر رو میشه برام بخونید
- جوش زیرپوستی
سلام خسته نباشین برای درمان جوش های زیر پوستی ناحیه تناسلی چی استفاده کنیم خواهش میکنم میشه راهنمایی کنین


