Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف اوابوست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من اوابوست مصرف میکنم شبی ۲تا به مدت ۱ماه الان ۶روزه که پریود عقب افتاده ؟ فولیکول های ضعیفی داشتم خوردم که تقویت بشن ممکنه کیست شده باشن و مانع پریود من شده باشه ؟
- علت لاغری
سلام وقت بخیر آیا تنبلی تخمدان و ادنوم هیپوفیز و بالا پایین شدن پرولاکتین میتواند باعث لاغری شود؟ بخصوص تنبلی تخمدان؟؟من خانومی ۲۳ ساله با وزن ۴۱ هستم.
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام خسته نباشید توی سونوگرافیم دکتر نوشته تصویر ضایعه هتروژن هایپواکو به دیامتر ۲۱*۱۸ mm در دیواره لترال راست رحم و یکی هم ضایعه هتروژن هایپواکو به دیامتر ۹*۵ mm در دیواره خلفی رحم میخواستم ببینم خطرناکه؟؟
- سونوگرافی
هفته پنجم بارداري ديسدواي نامناسب يعني چي؟؟؟
- ی سلام منسیسالمهقاعدهگینامنظمدارمسونوگرفتمنشوندادهیهکیستاگزوفیتیکهشتمیلیدرتخمدانچپویهکیستفانکشنالدرتخمدانچپو۰/۵ مایعازاددرادنکسچپخیلیم
- سوال در مورد بارداری
سلام .من برای بارداری2 ماهی اقدام کردم البته موهای سرم یه خورده شوره و ریزش داشت به دکتر پوست مراجعه کردم دکتر گفت اگزما هست به من کپسول فلوکونازول 150 به تعداد 30 عدد داده که هفته ایی 2 بار یعنی فقط پنجشنبه و جمعه روزی 1 عدد مصرف بکنم سوالم این هست آیا این کپسول برای بارداری ضرر دارد یا خیر
- سقط جنین
سلام خوبین ببخشید میخاستم سقط انجام بدم واس یکی از بستگان
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام یکماه پیش سقط کردم مترژن میخوردم تااینکه خونریزیم کامل قطع شده الان سونو دادم 10*22 بقایا دارم.حالا منتظر پریودای بعدی بمونم دفع میشه یا ن باید بازم مترژن بخورم؟
- در مورد پریودی
من چند مدتی هست پریود نمیشم چیکار کنم
- قرص جلوگیری
سلام وقتتون به خیر خانمی ۳۶ساله ۲ فرزند دارم ۷ساله ازدواج کردمه تا الان از کاندوم استفاده میکنم میخوام یه مدت از قرص جلوگیری مصرف کنم میشه یه قرصی تجویز کنید که عوارض کم داشته باشه هم برا پوست صورت هم تعادل هورمونها ممنون
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
decidualizedendometrium(25_26thday
- ذخیره تخمدان پایین و آیو آی
سلام وقتتون بخیر من ذخیره تخمدانم پایینه دکتر گفته آی یو آی کنم میخواستم ببینم جواب میده یانه؟
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- بیماری زنان
سلام ببخشید دکتر من از اذر ماه مداوم خونریزی شدید داشتم در بهمن ماه عمل کورتاژ تشخیصی انجام دادم جواب ازمایشم پلیب رحمی داشتم سونو سالم بود برا امپول زدند که کلا یائسه بشم حال بعد از 3ماه دوباره دچار خونریزی شدید شدم ایا دوباره باید از اون امپول تزریق کنم ممنون
- فنازومکس
من ۲ ماهه باردارم قرص فنازومکس استفاده کردم ضرر داره؟
- تهوع بارداری
سلام من باردارهستم و الان ۱ماه و۳هفته ام،ولی تمام مدت حالت تهوع شدید دارم ولی بالا نمیارم،چه کاری انجام بدم ک بهتر بشم
- سفط
با سلام من تحربه سه بار سقط رو داشتم و دکتر بهم پیشنهاد رحم اجاره ای داد و نتیجه نگرفتم اون خانم حامله نشد دکتر گفت دلیلش تخمک ضعیف از من بوده هنسرم هم واریکوسل داره ولی گفت دلیلش اون نبوده و باید خودم این قدر امتحان کنم تا بشه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ایا راهی هست که نخوام این تجربه وحشتناک رو تکرار کنم
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- جواب ازمایش
- آمپول ۳ماهه
سلام من آمپول ۳ماهه ز دم ماه اول مشکلی نداشتم ماه دوم خونریزی کردم ۲هفته میشه رفتم دکتر قرص مفنامیک وکلی ویتامین وقرص ترنسید۲۵۰ داده به نظرتون قطع میشه خونریزیم یانه


