Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام خسته نباشیدخانم دکتر۴روزی هست که پریدم عقب افتاده زیرشکمم هم دردمیکنه وتکرر ادراردارم امکان داره باردارباشم
- کیست اکوفری باچند سپتوم
سلام دخترم پانزده سالشه.انروز در سونوگرافی تخمدان ها کیست اکوفری با سپتوم داخلی با ابعد ۴/۹دیده شده. خیلی نگرانم از عصر دل تو دلم نیست نیشه توضیح بدین دربارش
- عفونت
سلام خسته نباشید من مدت ۲سال هست که بطور مداوم ترشحات سبز رنگ دارم بدون سوزش ، خارش یا بوی بد ، سال گذشته سونوی واژینال توسط خوددکتر انجام شد اما چیز غیر معمولی مشاهده نکردن و حتی سونوگرافی هاییم که انجام دادم چیزیو نشون نمیدادن .علت این ترشحات سبز چی میتونه باشه؟؟
- مصرف قرص ال دی بعد سقط
با سلام من در 5 هفتگی سقط با قرص انجام دادم .الان دو هفته هست خونریزی و لک دارم .دکترم قرص ال دی داده بهم اما به علت اینکه 38 سالمه و میخوام بعد از سه ماه مجدد اقدام به بارداری کنم ایا مصرف ال دی تخمکهام رو ممکنه ضعیف کنه و اینکه باید حتما مصرف کنم؟
- سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- سلام آیا بعد از عمل دیاستاز و فتق جدار شکم میتوان دوقلو باردار شد
من ۹ ماه پیش جراحی انجام دادم
- پرده بکارت
سلام من وقتی خود ارضایی میکردم پاین استخوان شرمگاهیمو فشار میدادم تو البته باید بگم ک توی واژنم چیزی نفرستادم الان میخواستم بپرسم با عشار دادن استخوان شرمگاهی امکان پارگی پرده است؟
- سلام خسته نباشی من دو بار سزارین کردم آخرین سزارین من دو سال میگذر بخیه م وزیر شکم میخارون علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- چرا پریود نشدم؟
سلام من قبل از بارداری پریودهای منظم داشتم بعداززایمان پریوهادم بهم خورده ازمایش و سونو رفتم سالم بودم دکتر بهم یه دوره دوفاستون و استرومارین داد بعدش پریود شدم اما چهاربعد دوباره نشدم اگه دوباره این قرصهارو بخورم ضرر داره؟بارداریم با ای وی اف بوده
- بارداری
خوردن اب هویج در سه ماهه دوم هفته ای چند بار جایزه ؟
- تاثیر لتروزول بر هورمونهای تیروئیدی
باسلام و احترام.آیا لتروزول بر میزان هورمونهای تیروئیدی تاثیر دارد؟باتشکر.
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- سقط جنین
سلام ببخشید برای اینکه جنین سقط بشه چه کاری بابد انجام بشه ؟
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- اقدام به بارداری
من٢٨سالم و شش ماه ازدواج کردم و پنج ماه اقدام کردم موفق نشدم از زمانی که ازدواج کردم پریود نامنظم شده دوماه با استفاده از قرص فاستون ده منظم شدم و سیکلم ٢٨روزه شده زمان تخمک گذاری چه زمانی؟ ازمایشات قبل از بارداری انجام دادم همه خوب بوده شوهرم انجام داده خوب بوده
- قرص ضد بارداری
سلام ببخشید من سه دوره ال دی مصرف کردم این ماه دو روز از روز پنجم پریودی مارولین مصرف کردم بهم نمیسازه میتونم از امشب همون ال دی رو استفاده کنم
- بارداری مهم
سلام ماه اخر بارداری هستم علت درد سمت چپ پهلوم چیع یهو یه دردگرفتم طرف چپ توری ک انگار فشار وارد میشد ایا بچه انجوری میکنه یا چیزی هست؟
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- ترشی خوردن
سلام خسته نباشید خانم دکتر دختر ۱سال نیمی دارم دیشب شسته بودمش شلوار نداشت آمد داخل اتاق خورد روی لیوانش زمین لبه واژنش قرمز کرد میترسم برای پرده بکارتش مشکلی پیش آمد امکان داره خانم دکتر
- سلام درعرض دو روز پریود شدم ایا مشکلی نیست


