Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول دکاپتیل
با سلام و احترام سه ماه دكاپتيل3/75. استفاده كردم اخرين بار ١٣ دي ماه هنوز پريود نشدم ايا طبيعي هست ؟
- سقط
سلام خانم دکتر عزیز من یکماه سقط انحام دادم هنوز خونریزی دارم الان سونو انجام دادم گفت از بقایا ی سقط رحم مونده حالا با این قرصامیفته گفته که یه کیستم سمت راستم دارم
- ضربه به پایین شکم دختر (بالای بیکنی) و پشت کمردر4 دفعه در موقع های مختلف باعث نازایی و یا سقط جنین میشود
سلام ببخشید خیسی شدید واژن دلیلش چیه ایا درمانی داره واین خیسی باعث نا باروری میشه
- درد مقعدی
سلام من هنگام پریودی چند روز اول به شدت درد مقعد دارم حتی به شکلی که اصلا نمی تونم خوب بشینم حتی نزدیکا یکسال هست که یبوست شدید داشتم یکم بهتر شدن ولی این درد اصلا خب نمیشه
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- در مورد پریودی
من چند مدتی هست پریود نمیشم چیکار کنم
- سلام من دوماهه سیبل را با سیپروترون استات میخورم ولی گاهی بین سیکل یه رگه های های خونی بعضی وقتا تو ترشحام میاد ایا عادیه؟
- رابطه
سلام اگر کسی تو و دوران قائدی رابطه جنسی داشته باشه و روز آخر دوران قائدی باشه و شوهرم ناخواسته اقدام کرد واسه بچه درست کردن و همون دقیقه خون آمد ایا امکان هست بچه دار بشم و یک سوال دیگه قبل قائدی نزدیکی داشتم و شروع کرد به بچه دار شدن و فردا دوران قائدیگم شروع شد ایا ممکن هست بچه دار بشم
- لکه بینی
سلام،من هرماه سه روز قبل ازشروع پریودی و سه روز بعد پریودی لک بینی دارم،طبیعی هستش؟ممنونم
- بارداری
سلام من بارداری اول جنین تک شریانی بود بعد به دنیا اومدن بهد ۳ روز تشنج کرد و فوت کرد همه آزمایش رفتم سالم امکان داره اگه دوباره باردار شدم بازم تک شریانی باشه
- زیگیل
خانم دکتر مهربون سلام میخواستم بدونم زیگیل تناسلی ممکنه به جاهای دیگه پخش بشه بر عکس
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
میخواستم یه عکس از پاتولوژی مادرم بفرستم تا بررسی کنید و نظرتون بگید خیلی عجله دارم و استرس وحشتناک
- سلام ،من بیست روزه پزیودم قطع نمیشه البته خونریزی خفیف دارم سونو دادم گفت رحمت پاکه،ترنسیدومفنامیک اسید دکتر تجویز کرد خوردم قطع نشد ۴۳ سال دارم
پریودی بیست روز بامفنامسک امیدوارم ترشید قطع نشد سونو رحم همه چیش طبیعی پاک ۴۳ سالمه
- جواب سونو – بطن چپ قلب جنین
سلام
جواب سونو ۱۸ هفتم اومده تصویر فلان به سایز ۲/۶ ام در بطن چپ قلب جنینی دیده میشود. آیا نگران کننده است؟
با تشکر - من 22سال پیش لوله بندی کردم سه روزه به علت عفونت لک می بینم ولی پریود نمیشم پرژستورون بخورم میات
من 22سال پیش لوله بندی کردم به علت عفونت سه باراک دیدم ولی پریودنمیشم پرژستورون بخورم میات
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- قرص دوفاستون
سلام وقتتون بخیرببخشیدقرص دوفاستون دارم استفاده میکنم گفتن ۱۴روزاستفاده کنم الان ۱۱تاقرص خوردم پریودشدم باید۳تای دیگه روهم استفاده کنم
- علت وجود مایع آزاد در کلدوساک
من دوسال پیش عمل اسلیو انجام دادم برای چکاب سالانه این عمل سونو شکم و لگن دادم گفتند سونوم خوب بوده اما خط اخر توجه خودمو جلب کرد ترجمه اش اینه مقدار کمی مایع آزاد در قسمت خلفی culd de sac دیده می شود
- اولین خونریزی بعد از برداشت پولیپ
سلام وقت بخیر ۳ هفته پیش عمل هیستروسکوپی برداشت پولیپ داشت بعد از ۳ هفته پریود شدم ۳ روز خونریزی خیلی شدید و درد دل و کمر خیلی شدید دارم آیا طبیعی است
- زگیل
سلام ب تازگی روی واژن و انتهای واژن نزدیک ب مقعد لکه هاس قهوه ای پراکنده دیدم شبیه به خال..زگیل هستش ؟


