Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین شدمه و ی طرف شکمم التهاب و باد دارن اطراف بخیها پیش دکتر رفتم و گفت سونو گرافی بگیر سنو گرافی گفت پارگی نداره التهاب و مشکل زیتگادی نیس ولی وقتی دس میزاری کاملا مشخص و اینکه دوماهه حاملم و نمیدونم چ کنم میترسم ممنون میشم کمک کنیدچکار باید کرد
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر. من pcoهستم.۳۶ سالم هست .برای بارداری دوم اقدام کردم. داروهای لتروزول آمپول سینال اف وhcg وhmg را یک دوره استفاده کردم فایده نداشت.اصلاح سبک زندگی داشتم به مدت ۲ ماه نتیجه نگرفتم.به نظر شما بهتره دوباره دارو درمانی و شروع کنم یا اصلاح سبک و ادامه بدم.
آیا در صورتیکه بخواهم دارو درمانی کنم باز هم پزشک همان داروهای قبلی (لتروزول و آمپول )را تجویز میکند یا داروی دیگری تجویز میکند؟
ممنون میشوم راهنمایی بفرمائید. - بیمارستان
سلام شما کدام بیمارستان مشغول هستید
- بارداری
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر هم داشته باشم بعداز 6سال اقدام کردم 3ماه رژیم گرفتم از روز 3پریودیم لتراکس خوردم وروز 11پریودم دوتا آمپول HCG زدم شب نزدیکی کردم اما باید 21ابان عادت میشدم 18شدم الان میخوام دوباره اقدام کنم روش ای وی اف یا ای یو ای چنده میتونیم انجام بدم وعادت هام هم یبار 21تا 21 یبار 16 تا 16 ماه پیش 21واین ماه 18چیکار کنم
- ضایعه سالید
- تداخل دارویی
خانم دکتر من میخوام قرص الدی بخورم و دکترم هم برای جوش های صورتم قرص های نورم اسکین و آزیترومایسین داده میخواستم ببینم اینا با قرص آلدی تداخل دارویی دارن؟
- سونوگرافی
سلام،تخمدان راست دارای فوکوس های اکوژن ظریف پارانشیمال است این سونو بنده هستش،میشه بگین این خطرناک هست یا نه؟؟
- امپول لوپرومر
سلام خدا قوت برای قبل انتقال جنین امپول لوپرومر تجویز کردن که ضخامت رحمم بالا بره یه دوز زدم دوز بعد رو گفتن ۲۸روز بعد تزریق کن و ۱۴روزبعد از تزریق امپول دوم به مرکز مراجعه کن آیا اون موقع که برم منو وارد سیکل انتقال میکنن؟؟
- گروه خونی منفی
سلام من گروه خونیم منفی و شوهرم مثبت .و فامیل هم هستیم . من قبل بارداری اسید فولیک یک میلی بخورم کفایت میکنه یا پنج بخورم .
- بارداری
باسلام من عمل هرچی ناف انجام دادم .الان یک ماه ونیم هس خواستم بدونم چند ماه بعد میتونم بارداربشم .واگه باردار بشم چیکار کنم تا فتق ناف عود نکنه.
- زمان زایمان
من ۴۰ سالمه عمل ترمیم بکارت انجام دادم متاسفانه پیاده روی کردم خونریزی کرد بعد اتاق عمل رفتم ترمیم هایمن از کف انجام شد میخواستم ببینم چند روز طول میکشه بتونم راه برم و نگران خونریزی مجدد نباشم درضمن حدودا ۲۰ روزه عمل کردم دوروزه خارش و سوزش دارم چی کار کنم؟
- آیا وجود اکوژن در جنین منجربه انسداد روده در آینده میشود؟
- میومترهتروژن
رحم بامحور رتروفلکس به ابعاد ۷۹×۴۲میلیمتربااکوی میومترهتروژن واندومترباضخامت ۸میلی متر وتخمدان راستmm26*15ودوفولیکول ۱۸و۲۴mmدرتخمدان چپ و۶هفته اس پریود روعقب انداختم وسن ۳۸ ساله سه بارسزارین شدم و نگران هتروژن ورتروفلکس رحم بی نظمی پریود هستم میشه راهنمایی کنید
- علائم بارداری
خانوم دکتر دررابطه با سوالی ک گفته شد رابطه معقدی داشته و مایع ب داخل واژن ریخته شده یکم و بکارتش هم سالمه و نسبتا علائم بارداری رو هم دارن اون خانوم ، شما هم گفتین ک به پزشک مراجعه بشه و سونوگرافی انجام بشه ، خاستم بدونم ایا احتمال بارداری وجودداره یا خیر چون سواله منم ب همین شباهت داره ممنون میشم جواب بدین
- سونوی ترانس واژینال
در سونوی واژینال تصویر کانون کیستیک با ابعاد ۲۰در ۸ میلیمتر در دیواره قدامی سگمان تحتانی در محل انسزیون سزارین که به نفع cs scar niche یعنی چی و ایا خطرناک هست یا ن ممنون
- اثر سرماخوردگی بر تخمک گذاری
میخواستم بپرسم آیا خود پروسه ی سرماخوردگی روی تخمک گذاری یا عدم تخمک گذاری یا ایجاد مشکل در تخمک تاثیرگذار است؟ اگه هیچ قرصی مصرف نکنم و تحمل کنم و با مایعات خودمو خوب کنم مشکلی در تخمک گذاری این ماهم که میخوام اقدام کنم پیش نمیاد؟
- انتقال جنین بلاست
سلام خسته نباشید انتقال جنین بلاستانجام دادم هیچعلایمی ندارم
- درد زیر شکم در بارداری
من در ماه اول بارداری ام درد زیر شکم شدید دارم و شیاف پروژسترون هم استفاده میکنم.این درد طبیعیه؟
- سلام من سونو پستان انجام دادم در سونو من نوشته توده هیپواکو به ابعاد 11*6در سمت راست میخواستم ببینم خطری ندارود مشکلم چیست
باسلام خدمت شمامن خانمی ۳۵ساله هستم که اسفند ۹۹سقطدوقلو داشتم و بعد از کورتاژ سونو گرافی دادم و مشخص شد که ۲۴سی سی از بقایای بارداری مونده که دکترم برای من قرص و آمپول تجویز کرد و مصرف کردم و بعد از مصرف دارو بازم سونوگرافی برای پیگیری دادم و مشخص شد که بقایا نمونده و ضخامت آندومتر ۱۲بود وفیبروم ومیوم ومایع آزاذ مشاهده نشد و تخمدان ها سالم بودن وکیست هم ندارم و اندازه رحم بزرگ واکوی نرمال دارد باتشکر از شما
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر


