Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من افتادگی رحم دارم دردشکمم دارم چجوری باید درمان بشم رفتم دکتر گفت باید عمل بشم
- درد مقعد درهنگام پریودی
سلام خسته نباشید سوالم این بود ک هنگام پریود درد خیلی شدید،و یهویی توی مقعدم ایجاد میشه ک نمیتونم تکون بخورم بعد چن دقبقه کم میشه خفیف درد میکنه بعد یا راه میرم این درد،هست علت چی هست.
- درموردسونوگرافی
آندومتر ضخامت بالا دارد 13mm اثری از ساک حاملگی دیده نشده ناحیه اکوژن به اندازه 32*14mm در سگمان تحتانی رحم دیده می شود. علائم بنفع incomplete وretainedtissue اندک می باشد. جریان عروقی در داخل ناحیه فدق دیده نشده. توصیفاتبه نفع لخته های در حال دفع میباشد
- کم تحرکی جنین
سلام وقت بخیر من ۳۴ سالمه ۳تا بچه دارم بزرگه ۱۸ سالشه کوچک هم ۱۲سالشه من باردارشده بودم بچه م افتاد بعد دوباره بعد۲ماه باردار شدم همه چی خوب بود دیروز برای کنترل رفتم دکتر گفت باید آمپول روگام بزنی گروه خونی م o منفی مال شوهرaمثبت بعد از دیروز حس می کنم بچه م حرکاتش خیلی کم شده مشکلی هست برم دکتر؟؟؟
- مربوط به پاپ اسمیر
سلام. من خرداد ماه تست پاپ اسمیر دادم. اما تیرماه و همین ماه قبل از پریودیم لکه میبینم حدود یک هفته، آیا میتونه علتش آزمایش پاپ اسمیر باشه؟
- درمان قطعی زخم دهانه رحم چیست؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید شرمنده معذرت می خوام متنم طولانیه شقایق مظفری هستم هفته ی ۸ام بارداری ۳ قلو دیشب لخته بزرگ دفع کردم وبعدامپول زدن پروژسترون دیروزم لخته ی گوشتی دفع کردم امروز هم لخته داشتم فعلا با گذاشتن شیاف خون ریزی ام کم شده چه کار انجام بدم مطب تعطیل بود نتونستم بهتون اطلاع بدم خانم دکتر صادقی گفته بود خون ریزی داشتم اطلاع بدم خانواده گفتن بهتون بگم موافق حذف جنین هستن وبا شما درمیان بذارم خانم دکتر صادقی گفتن با خانم دکتر سودابه کاظمی وتهران کلینیک امین هر۲ جا برای تست تعیین جنسیت وسونو NT وحذف جنین مشورت کنم شنبه قراره دایی ام بیاد پیشتون موافقت کردید با خانم دکتر سودابه کاظمی وکلینیک امین تهران مشورت ونوبت بگیرم
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- در مورد تصویر تجمع ظریف هتروژن به حجم حدود ۳/۵سی سی
- بارداری با بتای پایین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من ۲۰ روز پیش انتقال جنین انجام دادم اولین آزمایشم بعد از دو هفته بتا شد ۲ ؛بعد از ۴۸ ساعت دوباره آز دادم بتا شد ۲،۷ ؛ به من گفتن داروهاتو قطع کن ؛هنوز حتی لکه بینی هم ندارم ،فقط یه دریایی شبیه پریودی دارم اونم خفیف، به نظرتون نیازه دوباره آزمایش بدم یا ز طریق سونو میشه فهمید که باردارم یا نه؟ آخه زیر شکمم هم سفت شده
- یائسگی زودرس
با سلام و سپاس از شما شاید بهتر باشه سوالمو اینطور بپرسم آیا یایسگی زودتر از موعد در یک خانم مجرد را میشود به تعویق انداخت؟ که چهل و دوسالشونه
- پریود نامنظم
سلام من دوماه پریود نشدم ببی چک هم گرفتم منفی بود اولین بار پریودم نامنظم میشه ۱۰ سال ازدواج کردم
- رابطه محافظت نشده
سلام وقت بخیر من چندروز پیش یه رابطه محافظت نشده داشتم و قرص ارژانسی خوردم و دیشب هم دوباره یه رابطه محافظت نشده 😔 چی کارکنم چی بخورم که باردار نشم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته ۹ هستم از شیاف پروژسترون استفاده میکنم هیچ داروخونه ای نتونستم خارجی پیدا کنم از مارک ایرانی فرتژیست استفاده میکنم.میخواستم بدونم چقدر تفاوت بین خارجی و ایرانی وجود دارد آیا ایرانی هم به همون اندازه موثر هست؟ استفاده از شیاف به صورت مقعدی تاثیرش کمتر از واژینال است؟
- بارداری
سلام خانم دکتر محترم. از اینکه وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید صمیمانه متشکر و قدردان هستم. من سی و پنج سالم هست و دو سال برای بارداری اقدام کردم اما ناموفق بود . دوبار هم ای یو ای انجام دادم. البته با داروهای تحریک تخمک گذاری، چون amh من ۱/۹ بود. در عکس رنگی لوله های فالوپ و رحم از ماده حاجب پر شده اما تجمع موضعی ماده حاجب در ناحیه ی پری تیوبال دو طرف احتمال درجاتی از peritubal adhesion را مطرح میکند، خانم دکتر پزشک برای من دو پیشنهاد دادن برای باردارشدن، یا لاپاراسکوپی کنم و یا ای وی اف. من ترجیح میدهم ای وی اف کنم، فقط این سوال رو دارم که آیا این چسبندگی در اطراف لوله ها برای جنین و یا لانه گزینی جنین مشکلی ممکن است ایجاد کند؟؟ متشکرم
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
با سلام جواب سونوی من ؛ اکوی پارانشیمال پستا نها هتروژنوس فیبروگلاندولار است کیست حاوی سپتای ظریف بقطر 4/5mm, در ساعت6 ،کیست ساده بقطر 4mm در ساعت 3رویت شد قطر مجاری شیر 3mm در ناحیه رتروارنولار چپ و 2/5در راست و ضایعه سالید واضح و اینترنال اکو مشهود نیست لنفادنوپاتی رویت نشد علایم بنفع ماستیت یا ابسه مشاهده نشدسونو فالواپ پیشنهاد شد
- لکه بینی دربارداری
سلام.۵ابان لکه بینی داشتم۱۱ابان عادت شدم به مدت هفت روز.ماه بعدپریودنشدم باردارشدم اماروز۸و۹اذرتوترشحاتم رگه خون بودتا۲۰اذردوباره همین حالت شدومجددا۳۰اذرویکم دی دوباره این حالت برام بوجوداومد(یوقتایی درطول روزترشح همراه بارگه خونی).خانم دکتربنظرتوناتروژسترون۲۰۰به مدت یکماه استفاده کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- سزارین
جای عمل بعد چهارسال خییلی درد میکنه
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید


