Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اب منی
خانم دکتر چرا وقتی همسرم منو با خوردن ارضا میکنه هیچ منی ازم هارج نمیشه این نشونه بارداری ؟
- خارش
سلام خانم دکتر،من بیرون زدگی درقسمت مقعددارم الان یه مدت هست بعدازیبوست دچارخارش دراین ناحیه شدم چندروزخوب شدالان دوباره خارش وخونریزی داره علتش چیه وچطوردرمان میشه؟ بسیارممنون ازراهنمایی شما⚘
- کیست ریز تخمدان
سلام وقت بخیر من یه مدت استرس شدید داشتم طوری که گفتن استرس پانیک داری تیروییدم کیست درآورد و همینطور کیس ریز تخمدان. الان که استرسم کم شده و حالم بهتر پریودیم دو ماه منظم شده بدون هیچ مصرف دارویی خواستم بدونم احتمال از بین رفتن خود به خود این کیست های ریز هست؟ و امکانش هست از استرس این کیست های ریز تخمدان به وجود اومده باشن؟
- ضایعه اکوژن
برای ضخامت اندومتر23mmوتصویریک ضایعه اکوژن به ابعاد14*9.2درقسمت فوقانی اندومترچکاربایدکرد
- با سلام خدمت دکتر عزیز من ۳ تا بچه دارم و مدت ۳ سال میشه پریود نامنظم و پرمویی دارم و در ناحیه صورتم خیلی مو زیاده چندین بار لیزرم کردم بدتر شد ی راهنماییم کنین ک چ دارویی مصرف کنم هر دارویی مصرف کردم فایده تداشت مثلا ب مدت ۸ ماه متفورمین خوردم با مشوره دکتر
- واژن
سلام مجرد و ۱۸ سال واژنم و لبه هاش و ناحیه عانه صافه و لاغرها و تپل نیست چکار کنم طبیعی تپلشه لطفاً راهنمایی کنید صافه و صافه 🥺
- علت
علت خارش پوست پایینی لبه ها که ما بین دهانه واژن است چیست؟
- سقط
سلام خسته نباشید من سقط ۴هفته ای داشتم با قرص دکترم ماما بود و ۴عدد قرض را در واژن قرار داد بعد از دو سه ساعت شروع به خونریزی کردم تا ۹روز خونریزیم تمام شد من جنین رو مشاهده کردم دفع شد بعد از ۲۳روز اولین پریودم ۷روز بود۰البته آزمایش دادم بتا مشکوک بود قبل اولین پریودم دو هفته بعد باید دوباره میرفتم که آزمایش رو تکرار کنم که نشد۰فردای همون روز پریود شدم و دومین پریودم یکماه بعد شد باز ۷روزه دومین پریودم یه تیکه گوشت چسبنده قرمز تیره مشاهده کردم خواستم بدونم سقط انجام شده شکم ورم کرده از چیست؟ با تشکر
- تغییر جواب پاتولوژی
received specimen in formalin consists of multiple fragments of creamy rubbery tissue m: 2X 1.5X 1 cm, labeled as right vocal cord.
- سلام من به دلیل درد زیاد شکمی سونوگرافی دادم و توش نوشته ; تصویر کانون اکوژن هتروژن با حدود مشخص 4,5cc در داخل حفره اندرومتر که فاقد جز واسکولار است , تورو خدا یعنی چی?
- ضربه به رحم
سلام وقت بخیر توی دعوایی با همسرم لگد محکمی به رحمم خورده روز اول پریودیم بوده با توجه به اینکه سیکل من طی ۳روز تموم میشه الان با گذشت ۷ روز هنوز لکه بینی دارم وگاها دردی در قسمت زیر شکم لطفا توضیح بدید ممکنه چه آسیبی دیده باشم اینکه باید به پزشک مراجعه کنم رو خودم میدونم
- کرم واژینال
سلام خسته نباشید دکتر بهم کرم واژینال کلوژین ۲درصد داده شب که استفاده میکنم در طول روز مقدار کمی از کرم خارج میشه بقیه اش داخل واژن میمونه قبلا استفاده میکردم بیشترش خارج میشد ولی الآن نمیشه علتش چیه؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشین من یه بارداری ناخاسته داشتم که سن بارداریم یک ماه بود بعد از دیروز بعداز ظهر از ۵تا قرص سایتوتک استفاده کردم یکی زیر زبونم و ۴تای دیگرم داخل رحم خونریزیم شروع شده ولی چیزی از سقط مشاهده نکردم و درد دل و کمرمم امروز خیلی بهتر شده خونریزیمم خیلی زیاد نیست میخاستم کمکم کنین تا بدونم سقط انجام شده یا نه .ممنون
- دیابت بارداری
با سلام عرض ادب ،من هفته ۱۸ بارداری هستم و متاسفانه اوایل بارداری متوجه شدم که دیابت بارداری دارم البته با رژیم غذایی تونستم به طور کامل برطرفش کنم ودرحال حاضر مشکلی ندارم ولی متاسفانه دراین مدت وزنم اضافه نشد سوال من اینه دیابت من عدم وزن گیری به جنین اسیبی می رسونه؟
- بارداری
سلام همسرم پنج ماه فینستراید میخورد یک ماه چهل روز قط کرده متوجه شدم که تازه باردارم تاثیر در جنین دارد
- پریود نامنظم
سلام دخترم ۱۴ سالشه و الان یک ساله پریود شده و ادامه دار بوده، یعنی همیشه پریود بوده چندفه هم دکتر بردم ازمایش و سنو گرفتن ولی میگن هیچی نیست، دارو دادن ولی هیچ تاثیری نداشته، باید چیکار کنم
- بار داری
من حدود چهار ماه پیش به. بار داری خارج از رحمی داشتم دو ماه که جلو گیری نمی کنم ماه اول 10روز پریودین عقب افتاد ماه دوم که این ماه 12 روز هست که پریود نشدم می خواستم ببینم به نظر شما الان چکار کنم
- ازمایش پاتولوژی
Macroscopy:RIF Consist of small fragment of cream-brown soft tissue and Blood clot. V=0.2cc. E=T. SOS=M/1 Diagnosis:Endometrium curetting:_Consistant with anovulatory cycle
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام وقت جناب دکتر بخیر باشه من ۱۲ روزه ک سزارین کردم ولی خونریزیم یباره قطع شده و ترشح زرد رنگ دارم و لکه زرد رنگ خارج میشه ک یبوست هم دارم در ضمن مثانم درد داره و ب سختی ادرار میکنم لطف میکنید جواب بدید
- سلام من تنبلی تخمدان و میوم ۵ میلی متری دارم درمان میشه؟ درمانش چیه؟


