Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیر پاپ اسمیر
با سلام مادرم ۵۱ ساله هستن ازمایش hpv منفی شد ازملیش پاپ اسمیر هم منفی هست ولی Satisfactory for evaluation تیک خورده و هم چنین قسمت• ABsence of Endocervical/Metapalstic cell تیک خورده گفته تکرار ازمایش ۵ ماه بعد این ازمایش غیر طبیعی هست ؟
- بارداری
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز من ۱۸ سالمه و دوساله ازدواج کردم بنظر شما الان باردار بشم مشکلی نداره تو سنم یا اینکه در ۱۹ سالگی
- جوش زیرپوستی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید،میخواستم بپرستم علت جوشهای زیرپوستی صورت قبل پریود چیه؟میتونه مانع بارداری بشه؟
- مصرف قرص ال دی بعدکورتاژ
من سقط کردم میخاستم ببینم از کی میتونم قرص ال دی مصرف کنم
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- بارداری
سلام ببخشید من ماه پیش به علت زخم دهانه رحم فریز کردم ودستگاه آیودیم رو برداشتم بعداز ۳ هفته پریود شدم و ۳۱مرداد پریودم تموم شد و از فرداش اقدام به بارداری کردم الان ک ۷ روز میگذره من دوروز زیر شکمم احساس درد داشتم و حالا شکمم بزرگ سده و تغییر سایز در سینه دارم و حتی حالت نافم هم تغییر کرده موقع دراز کشیدن هم احساس میکنم زیرشکمم نبض داره میخواستم ببینم ممکنه اینا علائم بارداری باشه ینی انقدر سریع علائم بردز میده؟؟
- یائسگی زودرس وناباروری
با خوردن قرص ویتاگنوس هنوز پریود نشدم چه کار کنم ۲۶ سال ازدواج کردم ۵ سقط داشتم
- درد زیر شکم در هفته های اول بارداری
سلام خسته نباشید من20 سالمه که فکر کنم حدود 3هفته هست که باردارم زیر شکمم گاهی اوقات درخواب یا ماشین دردمیگیره و شبیه درد پریودی هست وزود خوب میشه دکترم برام شیاف نوشتن که کمیاب هست نتونستم پیداش کنم اگر استفاده نکنم مشکلی پیش میاد؟؟
- سلام من رابطه نداشتم عادت نمی شم چی بخورم
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، ببخشید دوره های پریودی من 42 تا 45 روزست سونو انجام دادم بهم گفتن کیست ندارم بنظرتون طبیعیه یا ممکنه تنبلی تخمدان باشه؟
- عدم پریود و رحم هتروژن
سلام خانوم دکتر در سونوگرافی روز ۱۲ اندازه رحم۳۶×۷۸ دارای اکوی میومتر مختصر هتروژن می باشد . ضخامت اندومتر ۵.۸ mm است. دوناحیه اکوژن well defind در درجه اول مطرح کننده پولیپ به ابعاد 3×5.5 mm و ۲.۵×۴ mm درکانال سرویکال دیده می شوند که هردو توسط پایک عروقی ظریف به دیواره متصل هستند. دکترم برای پولیپ ال دی و اسپرین تجویز کردن ک دارم مصرف میکنم و حین مصرف این سونو رو دادم وضعیت خیلی بد و خطرناک هست؟ رحم هتروژن یعنی چی؟
- هموروژی پری ساک
سلام من در هفته 8 بارداری هستم توی سونوگرافی گفته هموروژی پری ساک 7 میلیمتری در سگمان تحتانی رحم دیده شده خطری داره
- پریود
سلام من مجردم ..دوسال پیش که کنکورداشتم اون ماه پریود نشدم ماه بعدش پریود شدم و ازاون به بعد پریودم کمترشد الانم چند دوره هست که پریودم سبک و خونریزیم نسبت به قبل کمتر شده ولی تاریخش منظمه و هرماه سر وقت پریود میشم میخواستم بدونم مشکل جدی دارم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من میخواستم دو تا سه ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و قرص فولیک اسید روشروع کردم اشکالی داره از نظرشخا؟ میخوام که زیر نظر شما باشم .میخواستم بدونم البته با این اوضاع ویروسی که پیش اومده کی بنطرت شما بیامب چکاپ . در حال حاضرچیکار کنم مولتی ویتامین چیزی مصرف کنم یا نه.ممنونم از شما
- بارداری
سلام من 35 ساله هستم و قصد بارداری دارم آزمایشات و سونوی پیش از بارداری رو انجام دادم پرولاکتینم 45 بود ک با مصرف دارو برطرف شد دورهای پریودم بین 26تا 30 روزه هست تو سونوی واژینالی ک انجام دادم مشکل کیست یا pcos نداشتم اغلب 3 تا 4 روز قبل از هر پریودیم لکه بینی دارم بعد از پایین اومدن پرولاکتینم دو دورس ک اقدام کردم برای بارداری ولی موفقیت آمیز نبوده آیا لکه بینی مشکل ساز هست؟ علت باردارنشدنم چیز دیگه ای میتونه باشه؟
- سوال
سلام خانم دکتر خانمی ۴۸ساله هستم من همیشه پریودم ۴یا۵روز جلو میفتاد و اینجوری بود که یه ماه خونریزیم زیاد بود و یه ماه کم الان این ۱۵ام دقیقا روز پریودم بود همه ی علایم پریودی رو دارم ولی خونریزی ندارم و لکه بینی درحد خیلی کمه و وقتی میرم دستشویی یک یا دوقطره خون میاد میخواستم ببینم ممکنه یائسه شده باشم یا اینا علایم بارداریه؟ ممنون
- هایپرپلازی ساده non_atipical
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من بعد از یک شال خونریزی غیرطبیعی و استفاده از اقسام ال دی و مدرکسی پروژسترون در نهایت هیسترو شدم و جواب پاتولوژی هایپرپلازی ساده non_atipical بود ۳۰سالمه بچه ندارم ۶سال ازدواج کردم دکتر قرص مجسترول ۴۰ بهم داده ب مدت ۳ماه (ک بعد هم Dncانجام بدم) ب محض مصرف قطع شدم و دوماهش رو مصرف کردم اصلا حتی لک هم نداشتم اما بعد از دوماه الان نزدیک ۱۵روز هس ک لک وکمی خون هرروز دارم آیا با وجود این مشکل باردار میشم خیلی نگرانم 😔
- بارداری
سلام خسته نباشید. من در دوران بارداری یبوست شدید دارم و همورویید هم دارم،خواستم بدونم آیا شربتی وجود داره که بشه تا ۹ ماه بارداری خورد؟
- سلام من امروز رفتم سنوگرافی کیست دارم در تخمدان چپ به ابعاد 42×38×۳۹ میلیمتر وحجم ۳۳سی سی
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟


