Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خون لخته درپریود
- سوال فوری
با سلام خدمت خانم دکتر من نزدیک ۲ سال هست که اقدام ب بارداری میکنیم و ۳۶ سالم هست ولی متاسفانه جواب نگرفتیم این ماه دکترم کلومیفن و لتراکس و از روز ۸ به مدت ۳ روز امپول پی دی هوموگ ۷۵ میل دادن بهم ...میتونم این ماه این امپولها رو نزنم ....چون خیلی میترسم .ولی قرصها رو استفاده کردم لطفا جواب سوالم رو زحمتشو بکشید ..ممنون و سپاسگزارم
- سلام من پماد کلیندا مایسین رو میتونم در زمان قاعدگی استفاده کنم چون واسه زخم دهانه رحم داده
سلام من زخم دهانه رحم دارم آیا میشه الان ک پریود شدم استفاده کنم یان بعد از اینک خوب شدم استفاده کنم یان استفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید چند روز بعد از مثبت شدن بی بی چک بیام مطب؟ ممنون میشم جواب بدید سه شنبه و چهارشنبه مطب بازه؟
- سقط ۹هفته
۱۰ روز از سقط مگذره کمی لکه می بینم قرص ال دی شروع کنم
- خونریزی و لک بینی بعد از سه ماه از سقط
سلام من حدودا ۴ ماه پیش توی ۸ هفته سقط کردم با قرص میزوپرستول حدودا دو هفته خونریزی و لک بینی داشتم بعد از اون گاهی بعد از نزدیکی لک میدیدم و زمان نزدیکی درد داشتم پریود نشدم تا بعد از سه ماه لک بینی و خونریزی افتادم همراه با درد لگن و رحم سونو دادم گفتن پولیپ ۲/۵ دیده میشه که پشتش امکان بقایای بارداری هست یه هفته بعد سونو دادم گفتن تصویر کانون هیپراکو /هتروژن به ابغاد ۹×۵ دیده میشه با توجه به درد لگن و درد تخمدان که من دارم باید چیکار کنم؟
- بارداری
پسر دومم ۹ ساله هست تا الان مارولین مصرف کردم حدود بیست روز یا بیشتر قرص نخوردم و تو این چند روز هم رابطه ی کنترل شده داشتم.دو سه روز قبل قرص گاباپنتین با دو تا قرص معده خوردم وفرداش که تست بیبی چک گرفتم مثبت شده .میخواستم بپرسم این قرصا مثبت میکنه یا واقعا حامله هستم
- بارداری
سلام من تقریبا ۵ روز از پریودم میگذره و تمام علائم حاملگی رو دارم امروز آزمایش خون دادم منفی در اومد آیا امکان داره زود آزمایش داده باشم و باردارم؟؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر چند روز بعد قطع قرص لاینسترنول شیردهی پریود میشوم؟خانم دکتر عزیز مصرف قرص ترکیبی سه رنگ تری فازیک به چه صورت هست؟بعد شش ماهگی فرزندم مصرفش مشکلی نیس بخورم
- ارضا شدن
سلام خسته نباشین من ۱۵ سالمه و ۱۲ ساله ارضای میکنم همش نیزنم فقط هم چوچول رو میمالم ببخشید کار خاسی نمیکنم ن ب کسی دادم نه چیزی کردم توش امروز بد ارضا شدنم لک تون دیدیم بد شدید شد و دلمم درد مکنه نوار گذاشتم گفتم شاید پریود شدم خیلی ترس دارم میترسم خدا منو بکشه غلطکردم لطفا بگین پردمو نزدم😔😔😔بخدا بالارو میمالم یعضی وقتا محکم بعضی وقتا اروم بد ۱ دیقه ارضا میشم
- خودارضایی
سلام من۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم که تخمدانم کیست داره با این شرایط میتونم خودارضایی داشته باشم یا مشکل ایجاد میکنه؟
- وزن جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من بیمار شما هستم ،توو هفته ی ۳۲هستم،برای وزن گیری جنین از چ مواد غذایی استفاده کنم ک رشد بهتری داشته باشه
- علت مراجعه به مطب سوزش ولژن
سوزش واژن بعداز ادرار کردن ...هفته ای پیش مراجعه کردم مطب خدمتون....اما بهبودی حاصل نشد...راهنمایی کنین لطفا..ممنونم
- پسردارشدن
- زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز . من آی وی اف کرده ام و الان 12 هفته و 5 روز است که برای اولین بار باردارم . علت عمل کم تحرکی اسپرم همسرم بود. قدم 158 و وزنم 55.8 میباشد. جنینم سالم با ضربان قلب 157 ، جفت خلفی و لولایینگ . آیا با این شرایط میتوانم طبیعی زایمان کنم ؟
- خونریزی بعد از سقط
سلام خونریزی بعد از سقط قطع نشه نشانه چیست در صورتی که دکتر گفته بقایا مونده ۳ سی سی خودش دفع میشه ولی خونریزی مداوم مانند خونریزی پریودی کم هنوز ادامه داره نزدیک به چهل روز کم میشه ولی قطع نمیشه
- لک دیدن بعد از گذشت ۱۰ هفته از عمل هیسترکتومی و اولین مقاربت
بعداز ۲ بار آمپول دکاپیپتیل کوفتگی زیاد در دستها وپاها وکل بدن دارم.وهم اینکه دوتا دانه شبیه جوش ولی زیر پوست زیر بغل در آوردم.آیا از عوارض آمپول هست
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب بدهید من ۶۱ سال دارم وجواب سونو داخل واژن به این صورت نوشته شده در دیواره خلفی رحم کلسیفیکاسیون کوچک بهقطر ۶میلی متر بهنفع میوم کلسیفیه دیده شد یعنی چه؟ آندومتر به ضخامت ۶/۵ با توجه به دوران بعد از منوپوز به طور خفیف بیشتر از نرمال است این دو مورد خطرناک هستند؟
- عکس رنگی رحم
باسلام خدمت خانم دکتر،عکس رنگی رحم قرار بگیرم موقع معاینه دکترگفت عفونت نداری دوهفته بعدهنگام ادرار احساس درد داشتم که الان فقط صبح هادرددارم بعضی وقتها پهلوم کمی درد میکنم آزمایش کشت ادرار دادم جوابش هنوز آماده نیست ميخواستم بدونم اگه جواب عفونت نشون بده نبايد عکس رنگی گرفته بشه؟


