Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام بکارتم از نوع ارتجاعی حلقویه توی عقد با همسرم رابطه کامل داشتم وقتی جدا شدم ازش رفتم پزشکی قانونی گفتن سالمی مشکلی نداری الان ک با نامزدم رابطه داشتم رفتم دکتر خراش خورده یکم کشش پیدا کرده باید چیکار کنم ترمیم شه و مثل اولش بشه توروخدا کمکم کنید
- اندومتریوز
سلام وقت بخیر، ببخشید من اندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم، دکتر امپول واریوپپتیل دادن سه ماه متوالی، الان میخوان دو نوبت دیگه تمدید کنن، من میخوام یائسه دایم بشم، ایا با تزریق متوالی این امپول واریوپپتیل یائسه دایم میشم؟ چند نوبت باید بزنم که یایسه دایم بشم. ممنون
- عزیزم خطرناک هستش کیست داخل سر جنین
سلام عزیزم من الان 35سال دارم الان باردار هستم رفتم سنو آنامالی انجام دادم میگن داخل سر بچه دو تا کیست وجود داره آیا خطرناکه الان 21هفته هستم لطفاً کمکم کنید نگرانم ممنون
- انتقال جنین
سلام . روز ۱۲ انتقالم ۲ تا جنین . دستشویی میرم خونریزی دارم ۲ روز از پریودم گذشته ۲ تا شیاف پروژسترون استفاده میکنم ایا ۳ روز دیگه باید تست بدم ایا فایده ای داره امیدی هست یا این خونریزی برای پریود هست
- عفونت های قارچی
سلام من عفونت قارچی خیلی شدید دارم دکترم افی تریمازول داده ده شب استفاده کنم امشب هفتمین شب بود الان سه چهار شبه بعد استفاده حالت تهوع میگیرم تا حالا کسی اینطوری شده
- بیوپسی اندومتر
دربیوپسی نوشته شده Disorder proliferative endometrium ۴ماه پیش بعدازکورتاژ نشخیس هایپرپلازی بدون آتیپی داده شد۳ماه محسترول مصرف کردم آیا درنمونه بیودسی هایپرپلازی برطرف شده؟
- نواحی اکوژن در نوجوان با سابقه ی کانسر برست در مادر
سلام خسته نباشید..آیا ممکنه با توجه به اینکه مادرم کانسر برست داره این اکوژن بدخیم و سرطانی باشه؟ چ راه هایی برای درمان این بجز دارو و عمل جراحی یا نمونه برداری پیشنهاد میکنید؟ در تخمدان چپ هم یک کیست ۴۸ میلی متری دارم . آیا میشه که از داروی گیاهی برای درمان هر دو درد استفاده کنم؟
- اولین روز پریود
من روز سه شنبه يك لك كوچك ديدم ولي از روز چهارشنبه خونريزي من شروع شد حالا اولين روز پريودم كدام است سه شنبه يا چهارشنبه؟
- خونریزی از اثر ضربه به قسمت چپ پایین شکم
ام من سه بار سابقه سزارین دارم و دیشب پسرم ده سالش است بالگد به چپ طرف زیر شکمم زد وچند دقیقه بعد خونریزی کردم وده روز هم به عادت ماهیانه مونده آیا لازم است به دوکتور مراجعه کنم یا خیر
- ضرر آمپول واریوپپتیل ۱۱
سلام من ۵۱ سال دارم دکتر به من آمپول واریوپپتیل داده برای فیبروم نمی دونم بعد از که پریودم تمام شد بزنم ؟ یا سه روز وقتی پریود شدم ممنون راهنماییم بکنید
- پریود نامنظم
سلام وقتتون بخیر چند روز دیگه مسافرم چند روزه پریود شدم میخوام زودتر پاک بشه ممنون میشم یک راهنمای کنید؟؟
- عادت ماهیانه
سلام من الان ۲۱ روزه ک دارم پریود میشم و لکه بینی های قهوه ای رنگ یروز شدید میشه یروز کم میشه باید چیکار کنم
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- قطعی پریودی
سلام خانم دکتر.به خاطر لکه بینی طولانی حدود ۴۰ روز دکتر برام ۱۵ عدد جستیران تجویز کردن وخونریزی قطع شد دکتر گفتند پریدی بعدی اگر تا دهم آن پاک نشدی برای کورتاژ تشخیصی مراجعه کنم.در پریدی که ۱۸ آذر بود بعد از ۱۳ روز پاک شدم ولی تا امروز که ۸ بهمن هست هنوز پریود نشدم ۵۱ ساله هستم.ممکنه یائسه شده باشم یا دلیل دیگه ای داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- درد سمت راست بخیه سزارین ناگهانی در ورزش بعد از ۶ سال
سلام وقتتون بخیر ببخشید حدود ۴ روز پیش در باشگاه ناگهانی سمت راست زیر بخیه های سزارین که )حدود ۶ سال پیش سزارین شدم) درد گرفته که فقط همون قسمت راستش الان با سرفه خیلی درد میگیره و میسوزه اون قسمت باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- انسداد لوله رحمی
سلام خسته نباشید.سوالم در مورد عکس رنگی رحم هستش.من لاپارسکوپی کنم یا ivf در رادیوگرافی ساده در استخوانها ونسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب چپ قرار گرفته.اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است.ضایعه فراگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمیشود. لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر و بصورت faint حاجب شده و spillage خوبی ندارند. احتمال انسداد دوطرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد.
- خونریزی شدید قاعدگی
با سلام و وقت بخیر ۲۸ سال دارم و با علائم ضعف شدید و تپش قلب و تنگی نفس آزمایش خون دادم و متوجه شدم فریتینم ۲ هست. علاوه بر اون سندروم هاشیموتو هم دارم که پزشک متخصص گفتند کم کاری ناشی از اون فعلن نیاز به درمان ندارد و کم هست. و خونریزی های شدید دارم. دل درد شدید در همه دوره ها ندارم و گاهی هست. زمان پریودم تقریبا منظم هست. علت این خونریزی های شدید چی میتونه باشه؟خطرناک هست؟
- عمومی
با سلام وقت شما بخیر دختری هستم ۱۵ ساله چند وقتی هس زیر شکمم درد میکنه برای سلامتی سونو رفتم انجام دادم همه چیزام نرمال بودن ولی توی سونو نوشته بود که مایع مختصر در کلدساک خلفی موجود است چه اقدامی لازم است انجام بدم
- پرده بکارت
سلام ببخشید من اولین بارم بود که با نامزدم رابطه داشتم اون موقعه پریود بودم وقتی آلت به واژنم برخورد کرد درد احساس کردم و سریع عقب کشیدم یعنی نمیدونم آلت داخل رفته یا نه چون خیلی سریع فاصله گرفتم ازش.بعد چند دقیقه نگاه کردم خون روشنی که اصلا شبیه خون قاعدگی نبود در واژنم مشاهده کردم یعنی بکارت میتونه آسیب دیده باشه یا کامل از بین رفته باشه خواهش میکنم جواب بدید..بعد پایین واژنم نزیک مقعد زخم شده حالت اینکه با تیغ بریده شده باشه وقتی ادرارم بهش میخوره درده خیلی بدی داره علتش چی میتونه باشه؟
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون


