Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر ۳۲ هفته باردارم وزن جنین ۲۲۰۰ هست آیا خوبه؟؟؟
- سلام، خدا قوت، یک ناحیه هایپر اکو به سایز 10در کاویته فوندوس رحم رؤیت شد که در بررسی با کالر داپلر فلوی عروقی واضح در آن رؤیت نشد، این یافته ها در درجه اول مطرح کننده یک ادهیژن باند است، این متن رو میشه توضیح بدین برام؟ 💖💖
- سلام ممکنه قرص گین آپ پرویدی را قطع کند
- بارداری
سلام من ۲۵ این ماه تاریخ پریودم بود فقط روز اول ی لکه بینی داشتم دیروز روز پنجم دوتا تست بی بی چک زدم مثبت شد آز بتا دادم گفتن بردلاین یا میانس سه روز بعد دوباره تست بدم میخواستم بدونم امکانش هس واقعا حامله باشم
- قرص ال دی قبل انتقال جنین برای چیست؟
باسلام مصرف قرص ال دی قبل ازانتقال جنین چیست؟
- پریودی
سلام
من زمان رابطه جنسی از کاندوم استفاده کردم. کاندوم اولی تاخیری بود ولی دومی تاخیری نبود. داخل کاندوم اولی اب منی نیومد ولی داخل کاندوم دومی اومد، دلیلش چیه؟ آیا عادیه؟ - لیزر بیکینی
سلام.میخواستم لیزر بکینی انجام بدم برد از بین بردن موهای زاعد. خواستم بدونم کاری که لیزر مونالیزاتاچ انجام میده و گفتن که میشه باهاش واژن ولبه هارو سفید کرد، همون لیزر بکینی هست؟ یا این دوتا باهم فرق دارن؟
- افزایش سایز سینه
سلام، خسته نباشید میخواستم سایز سینه هام یه سایز بیشتر بشه میشه یه داروی خوب بهم بگین عمل جراحی نمیخوام ممنون
- ماستیت
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۵•۷ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه. سرطانه ؟
- سلام مختصرمایه درون کاویته آندومتر در سونو بدون بارداری نشانه چیست؟؟
- امپولHCG
سلام خسته نباشین من دکترم بهم آمپول HCGدادن دوتا آمپول هست عضلانی هست بعد گفتن بین ساعت 10تا 11شب باهم بزنم خواستم بدونم که باید مخلوط شن باهم یا جدا جدا باید بزنم
- کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان
سلام
من رفتم سونو گرافی کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان راست مشاهده شده میخواستم بمرسم ایا خطرناک و این که برای اینکه میخوام باردار شوم مشکلی ایجاد میکند مشکلی - بی بی چک
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم من حدودا یک ماه و نیمه که پریودم تاخیر انداخته سه بار تو روزهای متفاوت بی بی چک زدم بارداریم منفی شده هم اول صبح ناشتا هم وسط روز احتمال اشتباه وجود داره یا جواب بی بی چک ها دقیقه؟خیلی استرس دارم آخه عقدم اصلا دوست ندارم حامله بشم ضمن اینکه ماه های قبلم نامنظم بودم ولی این قطع شدنه منو ترسونده از بس استرس داشتم نامزدمم ریخته بهم هی میگه نهایت حامله ای ولی شهرستان کوچیکم خانوادم حاملگی تو عقد رو خیلی بد میدونن ممنون از شما...
- شکم
سلام علت سوزش و خارش و قرمز شدن واژن عفونت قارچی هستش یا باکتریایی؟دوماه پریودم عقب افتاده نفخ شکم هم دارم ایا بخاطر عفونت هستش؟چه دارویی استفاده کنم تا هم پریود وهم عفونتم بهتر بشه؟
- اقدام به بارداری
سلام با عرض خسته نباشید من الان حدود ۲ الی ۳ ماه است ک دارم قرص دوفاستون مصرف میکنم و اقدام به بارداری کردیم دکتر این قرصو برای تنظیم قاعدگی و بارداری داد ماه اول قبل اتمام قرص لکه بینی داشتم تا روزی ک قرص تموم شد پریود شد همون روز و اینکه این ماه بعد از چهار روزقطع پرود شدم و پرویودم فقط چهار روز بود ما اقدام به بارداری کردیم به نظرتون این قرص جواب میده؟
- سنگینی و سوزش زیردل
سلام خسته نباشید من ۶ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه از روز ۳ پریودی قرص کلوفین و لتنزل خوردم تا ۵ شب بعدش روز ۷ ۸ ۹ امپول سینال اف زدم و روز ۱۴ پریودی سونو شدم و امپول ازاد سازی دوتا زدم امروز ۱۲ روز از امپول میگذره و روز ۲۵ سیکلم سوزش زیر دل و تهوع شدید دارم ترشح دارم کمر درد و زیر شکمم گاهی درد میگیره ایا اینا علایم باردارین؟سیکلمم ۳۰ روزس و خودم ۲۴ سالمه
- پولیپ رحم
سلام وقت بخیر .پولیپ رحم داشتم هیپروسکوپی کردم دکتر بعد از جواب پاتولوژی قرص پروژسترون تجویز کرد برای سه دوره ولی توضیح نداد جواب پاتولوژی مشکل داشت یا نه . میخواستم بدونم پولیپ رحم بدخیم هست این نتیجه پاتولوژی هستش . ایا ضخامت رحمم مشکل داره؟
Co multiple irregular fragments of creamy _brown tissue
TM :1.4*1.0*1.0 sos:M/1 E:T
Co multiple irreguler fragments of brownish tissue TM:2.8**2.0*1.5 sos:M/1 E:T
Labeled as endometrial polyp co multiple irregular fragments of creamy_brown tissue TM/1.8*1.0*1.0 SOS:M/1 E:T Dx 1:Endocervix,curettage: mild chronic cervicitis with squamous metaplasia Dx11:Endometrium,curettage: proliferative endometrrium with focal simple cystic hyperplasia Dx111:Endometrial polyp,polypectomy: fragmented endometrial polyp - عفونت
سلام من عفونت سبز رنگ دارم حتی قرص مترونیدازول رو هم دوره ای مصرف کردم یه هفته خوب بودم دوباره اینجوری شدم مخصوصا بعد از نزدیکی خیلی ازم میریزه لطفا بگید چیکار کنم دو بچه سزارینی هم دارم
- شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز شما در دوران شیردهی قرص اکتا ول رو پیشنهاد دادید اصلا داروخانه ها ندارن اصلا نشنیدن من به عنوان ویتامین چه قرصی بخورم قبلا اکتی ومن رو تجویز کرده بودید که نایاب شده سپاس
- فیبروم کلسیفیه
سلام من یک فیبروم کلسیفیه پنج سانتی دارم . معنیش چیه؟ و آیا با وجود این فیبروم میشه حامله شد و اگر میشه ایا در دوران حاملگی این فیبروم کلسیفیه مشکلی و دردی ایجاد نمیکنه؟ چون دکترم گفته بهتره بهش دست نزنیم . در ضمن علت اینکه این فیبروم کلسیفیه شده اینه که من دو سال پیش عمل آمبولیزاسیون روی فیبروم انجام دادم


