Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد از عمل میوم رحمی
باسلام و خسته نباشید من ۳هفته پیش عمل هیستروسکوپی میومکتومی انجام دادم ۱۰ روز لکه بینی خفیف داشتم پاک شدم اما سرتاریخ پریودیم خونریزی افتادم من مشغول پروسه ای وی اف هستم رفتم پیش دکترم سونو واژینال شدم گفتن دیواره رحمت نشست نکرده و این خونریزی پریودی نیست مربوط به عملته.خواستم ببینم خطرناک نیست؟
- تنبلی تخمدان
سلام چ ورزشی برای تنبلی تخمدان مناسب است
- بیمارینفولوژیکلیه
آیامیتوانمباردارشومباپروتئین۱۴۰۰۰۰دفعازکلیهدارمخیلیخطرناکاست
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید قرصی برای افزایش سایزسینه معرفی میکنید وچه دوره ای باید مصرف بشه من ۲۲سالمه سایز سینه ام خیلی کوچیکه
- عمل هیستروسکوپی
هزینه عمل هیستروسکوپی فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان ها ی رشت این جراحی را انجام می دهید؟ بیمار چند شب نیاز است در بیمارستان بستری شود؟
- سلام.وقتتون بخیر.۳۹سال دارم بارداریپنجم ولی یک دختر۵سال ونیمه دارم ۳تاسقط داشتم،الانم تازه متوجه شدم باردارم۱۲هفته،۳سا۴باردرمعرض اشعه رادیولوژی قرارگرفتم وبه خاطربیماری پوستی ال اس ای،پمادموضعی تاکریل مصرف کررم ،الان خیلی لسترس دارم که واسه جنین مشکلی پیش بیاد،خواستم نظرشماروبپرسم.
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
سلام دکتر جان من دختر ۲۰ ساله هستم که قاعدگی های منظمی داشتم اما چند ماهی ۲یا ۳روز عقب میفتاد اما ۲ماه پیش ۷روز و ۱ماه پیش ۳روز واین ماه ۱روز عقب افتاد و گاهی روز ها درد زیر شکم آیا این روند قاعدگی نامنظم ؟؟؟ سونو رحم انجام دادم ضخامت آندومتر ۹،۵م.م و تعدادی فولیکول ریز عمدتا در پریفری هردو تخمدان رویت شد چک Fsh/Lhتوصیه می شود آزمایش Lh19,98mlu/mlو Fsh7,42آیا مشکلی هست؟؟؟
- ذخیره تخمدان*
سلام خسته نباشید..ببخشید من ۳۳ سالمه حدودا دو سال میشه که برای بارداری اقدام کردم ولی باردار نشدم اخیرا فهمیدم ذخیره تخمدانم 87/است و ارثی هم این مشکل رو نداریم..با این ذخیره امکان بارداری هست و اینکه چقد دیگه یائسه میشم؟
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.
- اندومتریوز
خانوم دكتر سلام من ديروز پيشتون بودم و شما گفتين ك بايد جراحي كنم براي اندومتريوزم و نزديك به انسداد روده م ،سوالم اينه چقدر وقت دارم تا جراحي كنم يني اينكه چقدر ميتونم صبر كنم چون من امتحاناتم ١٣تير تموم ميشه،ايا يك ماه و نيم ميتونم صبر كنم ؟
- گلاب در بارداری
سلام آیا خوردن گلاب در بارداری مفید است یا مضر ؟
- سلام دخترم هیپلازی خوش خیم داره دکتربراش قرص دوفاستون تجویزکرده تاچه مدت بایدبخوره
- امپول دکاپتیل
باسلام خونریزی شدید قاعدگی دارم.دکتر امپول دکاپتیل تجویز کرده است.ایا عوارضی دارد؟درضمن داروی واریس پا،ریواکسابان ۱۵ دارم مصرف میکنم و دوکسیم ۵۰۰
- فیبروم
سلام من در حال اقدام به بارداری هستم امام متاسفانه فیبروم بزرگ دارم آیا لوپرومر جواب میده میخوام جراحی نکنم
- بارداری
سلام دکترجان من هفته ۱۹بارداری سونوغربالگری دادم جفت روخلفی لولایینگ تشخیص دادن میخواستم بدونم باتوجه ب اینکه دوسال پیش سزارین زایمان کردم احتمال چسبندگی جفت وجود داره؟واینکه در۹هفتگی خونریزی شدیدداشتم و شیاف مصرف کردم خوب شدوتاالان مشکلی نداشتم بجز دردهای زیرشکم وکمردرد.وجفت تاچندهفتگی بالامیره ؟واگ نره چ اتفاقی میوفته؟من ۲۱سالمه و بارداری دومم هس خیلی ممنون
- بارداری
من یکماهه قرص کنکورکور واس سیتاپولرام مصرف میکنم و دراین یکماه ناخواسته باردارشدم .آیا مصرف این قرصهابرای جنین خطردارد یانه. بچه رو نگه دارم یانه؟
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من دوقلوی همسان که در یک کیسه آب و یک جفت دارند باردارم .. در هفته ۱۲ طول سرویکس ۳۱ بود ... بنظر شما نیاز به سرکلاژ هست ؟ تا چند هفتگی فرصت برای سرکلاژ می باشد ؟ سونو گرافی سه بعدی در ۱۸ هفتگی زمان مناسبی هست ؟ الان ۱۶هفته هستم .. ممنون میشم پاسخ سوالات منو بدید بخاطر شرایط پیش اومده نمیتونم شهر دیگ برم پیش دکتر با تجربه مجبورم شهر خودم بمونم نیاز به کمک شما دارم مچکرم
- لکه بینی
سلام .من یک ماه پیش سونو داخلی وپاپ اسمیر دادم قرص دزوسپتیوتجویز شد به علت درد پهلو در زمان قاعدگی که دکتر گفت مشکلی نداری وسالمی .از اون روز که معاینه شدم تا حالا که قرصم استفاده میکنم لکه بینی دارم علتش چیه بعد از پاپ اسمیر لکه بینی من خوب نمیشه یک ماه میشه
- خارش پوست
سلام من در دوران بارداری از ماه هفتم خارش پوست درقسمت پاها شروع شد ولی فقط درحد خارش درپا بود زخم نمیشد ولی بعد از زایمان خارش شدید تر شد بحدی که از خارش زیاد پاهام زخم شده وخون میرود وآزمایش انزیم کبدی انجام دادم که دکتر بهم گفت آزمایش مشکلی نداردمن تح نظرهم دکتر پوست ودکتر آلرژی هستم ولی بهبودی کامل پیدا نکردم خواستم بپرسم خارش میتواند علتی از مشکلات زنانه باشد اخه من وقتی کمی گرم شوم خارش بیشتر میشود یادمه قبل از خارش بارداری گرگرفتگی پیدا کردم اینا بهم ربطی دارد یا نه ممنون میشم جواب بدید


