Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- قاعدگی نامنظم
سلام وقت بخیر دکتر من ۱۴ روزه پریود نمیشم و ۳ روز هستش که ترشحات قهوهی وتقریبا خونی رنگی دارم و بیبی چکم استفاده کردم جواب منفی بود خیلی نگرانم که چیزی باشه لطفا همراهمیم کنید
- اقدام کردیم برای باردارشدن
یکسال جلوگیری طبیعی داشتیم الان هشت ماهه که جلوگیری نداریم اما هنوز باردارنشدم همه آزمایشات قبل بارداری رو دادم هیچ مشکلی ندارم چندماه قرص لتروفم لتروزول مصرف کردم امابی فایده بودچیکارباید بکنم
- سلام من لک بینی داشتم دکتر مدروکسی پروژسترون داد گف از امروز بخور امامن نزدیکی بدون محافظ داشتم بعد نزدیکی چند قطه خون داشتم ..حالا از امروز بخورم؟حامله نشم اگه بخورم؟
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- مدت پایین آمدن پرولاکتین
سلام ۲ماهه که شیردهی رو قطع کردم تازه شروع کردم به خوردن کابرگولین هفته ای یک عدد ، چه مدت زمان میبره پرولاکتین با دارو بیاد پایین تا بتونم Ivf کنم؟
- درد شبیه پریودی
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم.
- پرده بکارت
سلام من ۲۰ سالمه و ۴ ساله خود ارضایی میکنم و ۶ ماه به صورت هر روز ولی فقط با مالش کلیوتوریس میخواستم بدونم پردم آسیب دیده و اینکه من تو سایتا دیدم که با گرفتن عکس هم میشه فهمید بکارت سالمه یا ن و می این کارو انجام دادم و ورودی واژنم لبه هاش حالت بریدگی داشت خواستم بدونم طبیعی یا نشان از پارگی بکارته
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟
- پریردی
سلام خسته نباشید من قرص استرومارین ومدروکسی میخورم ازشب سوم تا۱۴استرومارین وبعدمدروکسی واضافش میکنم بعضی ازماهاهنوز استرومارین ب روز۱۴نرسیده که مدروکسی واضاف کنم پریودمیشم ..متل اینکه ماهی دوباربشم بتظرتون دلیلش چیه؟؟
- طول سرویکس در سونو واژینال
سلام طول سرویکس ینده در هفته ۲۱ با سونو واژینال ۳۳ است ..خوبه یا ن
- ازمایش بارداری
سلام خانم دکتر. من ۳۴ سالمه آزمایش ان تی ام PAPP-A ۸۱۱.۰۰ و mom ۰.۲۹ و free b-hcg ۲۷.۹۰ و mom ۰.۷۱ و final risk شده ۱:۲۱۲۰ لطفا میگین خطرش چقده دکتر خودم فقط الفابتا پروتئین نوشت یه دکتر دیگه دید گفت درصد بالا حتما برو گیش فوق تخصص
- درموردبارداری
سلام ببخشید من باروش ایو ای باردار شدم برای تعیین جنسیت ۱آذر ۸هفته رفتم سونوگرافی سونوای اول گفت ساک باردای هست فتال پل هست وسن بارداری ۳۰۴وبراساس سونوگرافی ۶هفته نشان داد وگفت فعالیت قلبی مشاهده نمیشود بعد گفت یه هفته دیگه سونواراتکرارکن من۴روز بعد تکرار کردم نوشته تصویریک ناحیه ی هتروژن هایپراکو همراه باساک بارداری دفورمه به ابعاد کلی ۵۴*۶۱*۷۵م م واجد فلوی عروقی معادل میومتر مجاور درکویته ی اندومتر مشاهده میشود که مطرح کننده ی RPOCGrade=2 می باشد بعد یه ازمایش بتاتیتراژ دادم ازمایش جوابش ۲۷۹۴۰بود الان یعنی امیدی هست باتوجه به آزمایش یانه امکان دارد سونوگرافی اشتباه کرده باشه من خیلی نگرانم بارداری دوم هست
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من دکتر برام دوفاستون تجویز کرده که از ۱۴قاعدگی بخورم تا ۲۴قاعدگی امروز روز ۱۶قاعدگیمه مشکلی نداره از امروز بخورم یا از ماه دیگه شروع کنم
- قرص گین اپ
آیا قرص گین اپ باعث ناباروری ونازایی در اینده میشود؟؟؟؟
- سلام چرا سوال پاک میکنن
- مشاهده ساک بارداری
سلام وقتتون بخیر.۵روز بعد از عقب انداختن پریود بتا ۵۷۴و یک هفته بعد ۱۷۵۰بود و ساک حاملگی در سونو واژینال دیده نشد.ضخامت آندومتر ۱۷میلی وکورپوس لوتئوم در تخمدان چپ هم ۱۴میلی مشاهده شد.بنظرتون بارداری من میتونه بارداری سالمی باشه
- حالم خوب نیست
سلام خسته نباشید موقع رابطه با دوست پسرم بودم حین کار یهو یه حالتی شدم و تا خواسته ادرار کردم من فکر کردم ادرارم دستم در میره ولی با مثانه خالی هم همین اتفاق افتاد لطفاً بگید این خطر ناکه یا نه خیلی دل شوره دارم
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم


