Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود بعد از سقط
سلام. هفته پانزدهم سقط با قرص داشتم و بعدش دو هفته خونریزی داشتم. پنج هفته گذشته و پریود نشدم. شانس بارداری مجدد وجود دارد؟ چطوری میتونم به بدنم کمک کنم چرخه قاعدگی رو شروع کنه؟
- کیست آندومتریوز
با سلام خانوم شرف الدین بنده 2 تا کیست آندومتریوز 7 و 8 سانتی دارم و به بنده گفتن باید جراحی بشم.میخواستم بدونم من باید جراحی انجام بدم یا لاپاروسکوبی؟و اینکه هزینه عمل ام در بیمارستان خصوصی گلسار و رسول اکرم رشت چقدر هست ؟و اینکه شما در بیمارستان رسول اکرم هم جراحی میکنید یا خیر؟
- قارچ
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من چند وقت پیش از شما یه سوال پرسیده بودم درمورد سفید شدن بین لبهای درونی و بیرونی دستگاه تناسلی ک با شستشو از بین میره ولی یکی دو روز بعد دوباره سفید میشه ک شما گفتین از پماد کلوتریمازول استفاده کنم که من یه مدت استفاده کردم وقتی استفاده میکردم جواب میداد ولی الان ک قطع کردم دوباره همون مشکل رو دارم. لازمه از پماد دیگه ای استفاده کنم؟
- من دخترم ۷:۵ داره به دلیل بلوغ زودرس تا الان یکبار واریوپپتیل ۲۸ روزه زده. چند روزی هست که از سر گیجه شکایت میکنه آیا به آمپول ارتباطی داره و باید چکار کنم؟ ممنون
- پریود
سلام و خسته نباشيد
من ٢١ ساله هستم و ٢٥ روز پيش رابطه با دخول داشتم البته با محافظت !!
اين سري پريودم ٢ روز جلو افتاد و مقدار و درد پريودم خيلي كم شده نسبت به دوره هاي قبل ٣،٢ روز اول پريود نسبتا خونريزي معمولي و نسبت به سابق خيلي كم و روز ٥،٤ خونريزي بسيار كم و در حد لكه بيني ايا مشكلي هست و امكان اين وجود دارد كه خونريزي لانه گزيني باشد؟
البته اين ماه يه مقداري استرس داشتم ممكنه تاثير گذار باشه؟
ممنون از وقتي كه ميزاريد🌹 - خوردن قرص ال دی بعد از سقط
سلام خانم دکتر من ۴۰ روز پیش سقط داشتم ولی هنوز پریود نشدم رابطه داشتم با شوهرم کاندوم پاره شد میخواستم بدونم قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری میخورم آیا روش درستی ؟
- چاقی حاملگی
سلام خدمت شما می خواستم بدونم اگر بعد از اینکه بچه ام به دنیا اومد بهش شیر ندم سینه هام افتادگی پیدا میکنه؟ چون شنیده بودم که با شیر دادن فقط بد فرم میشه اگه ممکنه راهنماییم کنید که چی کاری بکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته شش بارداری هستم از دیروز زیر شکمم طرف راست درد گرفت وشب شیاف پروژسترون گذاشتم وخوب شد امروز هم بعضی موقع همون درد میگیره وبعد از استراحت کردن خوب میشه ولی اثرش بازم هست لکه بینی و خونریزی هم خدا رو شکر ندارم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ایا ممکنه مشکلی باشه.
- تفاوت سقط اجتناب ناپذیر و ناقص
- ترمیم پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ۸ ماهه نامزدم اولای نامزدیم ک میرن دکتر رفتم گفت پرده تو نازکه و فقط در وسط قرار داره الانم چند روز پیش رفتم دکتر بهم گفت پرده ات پاره شده میخوام بدونم اگه از پشت رابطه داشته باشم باعث پارکی پرده میشع؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام خسته نباشیدمن حدود بیست روز پریود بودم بعد از 20 روز قرص ال دی خوردم بازم با این حال لکه بینی دارم قطع نشده الان یکماه ونیم شده .ممنون راهنمایی بفرمایید
- کیت وهاله 2
خانم دکتر عزیز در جواب سوالم که دادین نفرمودین که اگه تخمک گذاری داشتم پس جرا کیت هام کاملا با خط Cهمرنگ نشد چون یا هاله بود یا خیلی کمرنگ ...اخه روش نوشته که باید خط Tیا همرنگ یا پر رنگتر از خط Cباشه ...ممنونم
- قرص روکین
- بارداری و بالابودن هورمون
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هورمونdhea-sام بالاست ولی پلی کیستیک نیستم همه آزمایشات قبل از بارداری هم دادم دوتا تخمک بالغ هم داشتم احتمال داره باردار بشم سقط بشه با این هورمون
- قاعدگی
سلام خانوم دکتر.من پریودم نامنظم هست طوری ک میتونم بگم هر۴۵روز یکبار پریود میشم قبل از اینکه پریودم نامنظم بشه چند بار بین دو قاعدگی لکه بینی داشتم ک اولین بار بود می دیدم و از اون موقع الان۳،۴ماهی میشه ک نامنظم شده.متاسفانه ریزش شدید موهم دارم بنظر شما این دو ربطی بهم دارن؟شما احتمال میدین ک مشکل من چی هستش؟و آیا درمان میشه؟
- سلام من ۲۵دی پریود شدم رابطه محافظت نشده داشتم ارژانسی خوردم
دی ماه پیود شدم ۲۵دوهفته بعدشم بخاطر مصرف ارژانسی پریود شدم الان ۱۵اسفنده نشدم طبیعیه؟ بیبی زدم منفی بود دیروزم لک کمرنگ دیدم
- تست بارداری
باسلام واحترام بنده ازموعد پریودیم یک روز گذشته آیا اگرتست بارداری انجام دهم مشخص میشه که باردار هستم یاخیر
- نتیجه سونوگرافی
سلام خوبی خانم دکتر من ۲۶ روزه زایمان کردم دوقلو رفتم سونو گفتن اکوژن ب قطر ۱۱در۱۳ مشاهده شد نگرانم چیه اکوژن ممنونم کمکم کنید
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- کمبود ویتامین دی
سلام. خانم دکتر من الان نزدیک دوسال هفته ای یکی قرص ویتامین دی ۵۰هزار میخورم میخواستم ببینم احتمال داره واسی کلیه هام ضرر داشته باشه ادامه بدم یا دیگه نخوردم


