Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم
سلام.. 46 روز از آخرین دوز آمپول دی کاپییل گذشته وپریود شدم... آیا طبیعی
- عمل کورتاژ
.من سه ماه قبل کورتاژشدم روزبه روز بدنم ورم می کنه چیکار کنم ؟
- نوع بیهوشی
سلام خانم دکتر خسته نباشید میشه لطفا بفرمایید شما برای عمل سزارین بیهوش میکنید ویا بی حسی موضعی؟ من تحت نظر خودتون هستم بسیار متشکرم
- کپسول واژینال پروستروژن
من هفته 35بارداری هستم لکه بینی دارم احساس میکنم کپسول واژینال استفاده میکنم لکه بینی بیشترمیشود
- نزدیکی
سلام خانم دكتر من هفته نوزده بارداري هستم و تو غربالگري دوم همه چيز خوب بود و سرويكسم ٣١ بود ميخواستم بپرسم نزديكي ميتونم داشته باشم يا خطرناكه؟
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی منومیدهید
جواب پاتولوژی خارجی هست
- ورم شکم
سلام خانوم دکتر وقتتون به خیر من چند روزه حس میکنم زیر دلم یکم ورم کرده و اوایل هم سفت بود ولی الان احساس سفتی ندارم. درد خاصی هم نداشتم و همزمان عفونت هم داشتم به شکل لکه های سفید الان یکم کمتر شده. و این روزا هم استرس داشتم مجرد هستم و رابطه هم نداشتم تا به حال میخواستم بدونم آیا ممکنه کیست باشه؟ و آیا ممکنه به خاطر خوردن آب منی این مشکل برام پیش اومده باشه؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- پستان
سلام ببخشید من دختر 14ساله هستم از تبریز ببخشید من یه سوال داشتم ازتون. خانم دکتر من بعضا، همیشه نه ها بعضاً وقتی زیر بغل راستم رو فشار می دم درد می کنه،وقتی دست نمی زنم درد نمی کنه. می خواستم بدونم ک خطرناکه؟؟؟؟ لطفا جواب بدین استرس گرفتم خیلی نگرانم؟؟؟
- خوردن قهوه و نسکافه در بارداری
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردار هستم پیخواستم بدونم میتونم قهوه یا نسکافه بخورم؟ به خاطر وجود کافئین میپرسم.
- خونریزی غیر طبیعی رحم دو ماه قطع نمیشه
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- چرا جواب نمیدین
- من ۴۴ سال دارم به دلیل داشتن اندومتر قرص وروژست مصرف میکنم و به دستور پزشک باید ۳ ماه قرص بخوریم بعد از خوردن ۲ ماه از قرصها پریود شدم ایا خوردن قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- حاملگی پوچ
با سلام علت حاملگی پوچ چیست ؟خانم دکتر امکان دارد در باردای بعدی اتفاق بیافتد ،برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می توان کرد با تشکر
- تفسیرسونوگرافی
ابعادرحم ۵۲*۴۷*۳۴ واکوی ان مختصرا هتروژن است. هردوتخمدان حاوی فولیکول های ریزومتعددپریفرال باتعداد۱۰تا۱۴ م.م به دیامتر ۲تا۵ م.م است واسترومای مرکزی هردوتخمدان اکوژن است لطفا بگید وضعیت من چجوره. مجردم۲۰سالمه
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین من الان ۶ماه اقدام به بارداری کردم با مشورت دکترم ایشون سه بار یعنی هر ماه کلی دارو و آمپول بهم می دن ولی همراه که برا معاینه میرم می گن تخمک نداری اصلا تخمدانات هیج حرکتی ندارن الان از۱۴پریودم قرص مدروفم ۵ دادن می خواستم بدونم علت این که تخمک گذاری نمیشه چی می تونه باشه
- بارداری
با سلام اگر قسمتی از اسپرم یک مرد جایی ریخته باشه و ناخود اگاه دست یک دختر خانم بخوره بهش و با همون دستش به مبهلش دست بزنه باردار میشه؟لطفا راهنماییم کنید
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم


